05 02 2012 meydan sozluk pes zirvesi

1.

selamlar, saygılar sayın sozluk halkı.

uludag sozluk meydan sozluk hali saha maci oncesi taksim buluşmasında düzenlenen küçük çaplı pes turnuvasının verdiği hazdan sonra "pes" başlığı altında buyuk bir zirve duzenleyelim dedik. sozlukteki hareketlenme için zirveler iyi gelir baylar bayanlar.

zirve için toplanma yerini tahmin edin demeyi çok isterdim ama artistliğe gerek yok zaten herkes biliyor amk taksim burger king önü olcağını.

buluşma sonrası pro evolution soccer'ın dibine vurmadan önce muhabbet amaçlı önce bir mekana gidilebilir ki bu mekan buyuk ihtimalle "meydan kahvesi" olur. hem pes için gidilecek olan kafeye yakın hem de locamsı(*) odalarda rahat rahat takılma olanağı var.

zirvenin pazar günü olmasından dolayı kafe biraz tıklım olabilir. gelecek kişilerin kendini belli etmesinden sonra ben ve asistan şefim faten yapacağımız toplantıda detayları tam olarak ayarlarız. gerekirse mekanı kapatırız siz yeter ki gelin lan. fjdslfs

zirve için aklınıza gelen soruları veya katılım için bilgilerinizi/olacak bitecekleri bana veya fatene sorabilirsiniz sevgili sözlük halkı. başlık altına muntazam şekilde dizilecek olan entrylerden de olacak bitecek anlaşılır zaten rahatça takip edersiniz.

uludag macı'na gelen yazarları kesin bekliyorum lan. satış koymayın. tabu oynarken sıkıyodunuz delikanlı olun, gelin. fndkljsnds

buluşma mekanı dediğim gibi taksim burger king önü saat 13:00
- neden cumartesi değil de pazar ulan ?
diye soranlar varsa eğer okuyanlar arasında faten cumartesi çalışıyor oğlum cevabını alır benden. hem pazar günü iyidir. katılmayı düşünenlerin gelme olasılığı daha da artar.

ps: gidilecek kafeyi ezbere bilmeme rağmen adını, sanını, sokağını bilmem. mekanın tam olarak yerini başlık altına faten'in yazmasını tahmin ediyorum. en azından adam öyle dedi amk güvercinde. bi yamuk yapmaz umarım.

neyse gençler, durum böyle. gelmeyi düşünen, "vay amk zirve varmış ben kesin akarım lan" tarzı ya da buna benzer şeyler söyleyen varsa buyursun gelsin. yer belli, * zaman belli.

   napoleon   27.01.2012 21:17
   #2478186
2.

vay amk zirve varmış ben kesin akarım lan demek isteyip diyemediğim zirve olacak, artık başka bahara. *

   bu nick tam yirmi bir harf   27.01.2012 23:15 ~ 23:15
   #2478250
3.

katılırım, playstation nedir, nasıl oynanır, ufak bi ders veririm.. ama o ufak odaya geçmem, baştan anlaşalım..

bi de dubidakka da gelsin, yenilince çok şerefsiz oluyor, severiz azcık.. *

   faten   27.01.2012 23:15 ~ 23:15
   #2478252
4.

katılımın artması için "gelebilme ihtimalimin olduğunu" söyleyeceğim zirve.
bakın ihtimal var diyorum.

   danyall   27.01.2012 23:16
   #2478253
5.

veeee yazarlar yeni bir zirvenin pesinde.
bi tane belcikada hazirlayayim bende, butun masraflari karsilarim. *

   calm down italyani   27.01.2012 23:22
   #2478261
6.

meydan sözlükte hareketliliğin göstergesi. bu zirveler sayesinde akraba olucaz yakında.

   paranomanyak   27.01.2012 23:24
   #2478262
7.

fifa 12 olsaydı katılacağım zirve. artık başka sefere inşallah.

   mrmakeitrain   27.01.2012 23:26
   #2478263
8.

pes'te iddalı değilim ama, maksat muhabbet katılabileceğim zirve.
ancak söz vermiyorum şimdilik.

katılmayı düşünen arkadaşlar düşünmesinler katılsınlar bence, pes mes hikaye arkadaşlar.gidin muhabbet, komiklik şakalar gırla yemin ederim.
halı saha zirvesine katılmıştım.
meydan'ın samimiliğinin nerden geldiğini daha iyi anlayacaksınız.

   delizekali   27.01.2012 23:27
   #2478266
9.

saat 13:00 de burger king önünde buluşup tabu oynamaya da gideriz lan. pes bahane.

   napoleon   28.01.2012 00:28
   #2478299
10.

cümle mühendisi de geliyosa gelirim kaçırmam, çünkü ondan başkasını yenemiyorum.*

   hellsangels   28.01.2012 00:30 ~ 02.01.2013 04:29
   #2478300
11.

hellsangels da geliyorsa gelirim kacirmam, çünkü bi tek onu yeniyorum.

   seriseksioyveren   28.01.2012 00:36 ~ 00:37
   #2478304
12.

hiçbir masraftan kaçinmayacağım bu sefer.

   selamdunyalibendostum   28.01.2012 00:38
   #2478305
13.

serieksioyveren de geliyosa gelem, adam hep yeniyo, alıyo messi'yi atıyo, alıyo messi'yi atıyo.

   hellsangels   28.01.2012 00:39
   #2478306
14.

merhaba ben hasan da geliyormus.

kesin varım abi kesin kesin kes..

   seriseksioyveren   28.01.2012 01:11
   #2478319
15.

eski dost faten in davet ettiği zirve.

katılımcılar arasında muselem, cayvesigara, pulkoleksiyoncusu var mı la?*

   mad of god   28.01.2012 13:34
   #2478492
16.

gidin oynayın lan, faten'in ne kadar basit bir futbol anlayışı olduğunu görün, liseli gibi oynadığını canlı canlı görün.

nasıl çirkefleştiğini görün. mümkünse de bilerek yenilin.

yenilince ne yapacağını kestiremiyorum çünkü.

intikamım acı olacak, biliyor ama.

   dubidakka   28.01.2012 14:00 ~ 31.01.2012 11:00
   #2478521
17.

dubidakka katılırsa, kendisiyle oynayacağım maçlarda, avans vereceğim bu arkadaşa, ve seçmemi istediği takımı seçeceğim, sonra da yenip, dalga geçip, gururuyla oynayacağım, rencide edip, makas alacağım..

duyurulur..

   faten   28.01.2012 14:04
   #2478522
18.

düz koşularla hazırlandığım zirve.
lan bi yerde yanlış yapıyorum ama..

   faten   30.01.2012 00:05
   #2479199
19.

faten'in çapraz bağlarının kopacağı zirvedir. *
ps: burger king kasiyerlerinden biri iyileştirir onu, kolay iş.

   napoleon   30.01.2012 00:06
   #2479200
20.

%5 lik bir oranla eğer katılabilirsem %100 lük şans ile pes turnuvasında 1. ipini göğüsleyeceğim zirve olacaktır.

lakin arkadaşlar oynamayı bilmiyor daha, fazlasıyla toylar.

   dubidakka   30.01.2012 00:45
   #2479216

12 

 

sayfa

 / 2 

reklamı kapat

yazdır