12 ekim 2012 turkiye romanya maci

1.

bu cuma oynanacak mactir. bu mac dolayisiyla lig maclari bir sonraki hafta sonuna yazilmistir

   mojoblues   08.10.2012 16:04
   #2560418
2.

a milli futbol takımımız, 2014 dünya kupası avrupa elemeleri d grubu'ndaki üçüncü maçında i̇stanbul'da romanya ile kozlarını paylaşacak. fenerbahçe şükrü saracoğlu stadı'nda saat 20.30'da başlayacak türkiye romanya maçı star tv ekranlarından canlı olarak yayınlanacak.

i̇ngiliz hakem howard webb yöneteceği türkiye romanya maçında, michael mullarkey ve darren cann yan hakemlik görevini yapacak. karşılaşmanın dördüncü hakemi ise andre marriner

   mojoblues   11.10.2012 19:22
   #2561123
3.

türkiye'nin kazanmak zorunda olduğu maç. romanya iki maçta topladığı 6 puanla averajla grup lideri. fazla da büyütmemek lazım tabi. ilk iki maçları estonya ve andorra ileydi. ilk kez iyi bi takıma karşı oynayacaklar yani.

neyini beğenmedin makat lalesi?

   diken   11.10.2012 19:28 ~ 20:54
   #2561126
4.

devlet bahçeliye sordum dediki

bugün ayın kaçı
-12 başkanım
ay sonuna bugün dahil kaç gün var
-mmmmmmm 19
mayalara göre kıyamet ne zaman kopacak
-21 aralık
19+21 gırhh milliyetçi hareketin 40. yılı işteee
-başkanım skor ne olur
mayalar kaç demiştin
-21 aralık başkanım
heee 2+1
-3
geriye ne kaldı
-sıfır
3-0 maçın skoru 3-0 iştee..

   odunaryus   11.10.2012 22:17
   #2561154
5.

volkan'ın gereksiz çıkışı sonrası yediğimiz golle ilk yarıyı 1-0 geride kapadığımız maç...

   heddodepaso   12.10.2012 18:37
   #2561301
6.

evlere şenlik forvet ve orta sahamız var. 15 ceza sahası içine ortadan 2 tanesi tutması rezillik ötesi. neyse abdullah sende sik at takımı

   cryanymore   12.10.2012 18:38
   #2561302
7.

<bkz: yapma volkan>

   imposet   12.10.2012 18:52
   #2561304
8.

maç biteli iki dakika filan oldu ama ben romanya kalecisinin adını hatırlamıyorum. öyle bir maçtı. romanya maç boyunca üstündü, 500 dk bile oynansa yenerlerdi. ne acı ki volkan o hatayı yapmasa da yenerlerdi. türkiye'de messi bile olsa yenerlerdi. çünkü türkiye ülke olarak futboldan çok uzak, çok. ben götünü yırtan umut'a, gökhan'a bi şey diyemem, suç onlarda değil. suç "i love you alex" diye bağıran gerzek taraftarda, bu mağlubiyeti volkan'ın hatasına bağlayacak olanlarda.

   meme tembelyazar   12.10.2012 19:34
   #2561310
9.

"bugün maç mı vardı?" diyeceğim maç.

*

   vredesbyrd   12.10.2012 19:36 ~ 19:36
   #2561312
10.

euro 2008'den sonra oynanan bütün maçlar gibi sıkıcı maçtı. gazı kaçmış a milli futbol takımı'nın "biz seneye brezilya'ya gidemeyecez boşuna heveslenmeyin" mesajı verdiği maçtı.

   diken   12.10.2012 19:37
   #2561314
11.

fena yaptılar türkiyeyi. hayırlı olsun amk. hahahhah

   sere viii   12.10.2012 19:41
   #2561316
12.

rıdvan dilmen'in dediği gibi oyunu rumenler yönetti. bizim top şişirmemizi istedikleri zaman top şişirdik, orta sahada oynayın dediler orta sahada oynadık. adamlar nerdeyse 11 futbolcuyla savunma yaptı stancu sürekli defanstaydı , savunmaları zaten uzun boylu bi de 10 kişiyle defans yapınca aşılamaz oluyo.

romanya 1 puan için gelmişti istediklerini fazlasıyla aldılar 1 gol atıp yattılar haklı olarak. galibiyet hiç bi bok yap(a)madık. yenseydik tadından yenmezdi ama ...

   sinyor   12.10.2012 19:44
   #2561319
13.

elit bir teknik direktör olan lucescu maçtan önce romanya'nın oyuncuları türklere göre daha teknik dediğinde gülen aptallar iyi bir ders almışlardır inşallah bu maçtan. türk oyuncular kadar fundamentali düşük oyuncu avrupa'da yok. buna bir de taktik geri zekalılık eklenince ortaya facia çıkıyor. bunları bir tek ben mi görüyorum lan?

   meczup   12.10.2012 19:49
   #2561320
14.

kamuoyunun her zamanki gibi milli takımın başarısız olması için yırtındığı ve başarılı olduğu maç. milli takımı ve antrenörünü her fırsatta yıpratmak için bu kadar uğraştığımız sürece hiçbir büyük turnuvaya maalesef katılamayacağız.

   heddodepaso   12.10.2012 20:04
   #2561325
15.

volkan demirel'in kalede caninin sikilmasi ile kaybettigimiz mactir. not; fenerbahceliyim.

   burack   13.10.2012 09:17
   #2561418
 
reklamı kapat

yazdır