12 haziran 2011 genel secimleri

1.

başbakanın yeni genel seçiminin 12 haziran 2011'de yapılacağını duyurmuştur. sanırım yine yeniden ve ne yazıkki akp birinci parti olarak çıkacaktır.

   maximumdrink   03.11.2010 06:22
   #2225422
2.

recep tayyip erdogan'in tekrardan basbakan secilecegi genel secimdir. bence sandiga gitmeye bile gerek yok, direk devam etsin, zaman kaybi cunku; hic yoktan anayasa'yla felan ugrassinlar genel secimlerle ugrascaklarina.

<bkz: kazanan belli kaybeden kimler onu merak ediyoruz>

   welt-schmerz   03.11.2010 06:32 ~ 06:33
   #2225423
3.

<bkz: rte forever>

   kurtay   03.11.2010 08:39
   #2225433
4.

24. dönem milletvekili genel seçimidir. ilk kez türkçe dışındaki dillerde propagandaya hapis cezası gelmeyecek.

   all in one   16.02.2011 15:15
   #2303019
5.

seçime kısa bir süre kala kömür yardımlarının hızlandığını gözlemlemekteyiz. çocuklar utanın utanın çocuklar daha ne rezillikler göreceğiz.

   dogangorunmlusahin   16.02.2011 15:20
   #2303022
6.

akp'yi yeniden iktidara taşıması halinde türkiye'yi köklü değişikliklere götürecek seçimdir. büyük ortadoğu projesinin eş başkanı ilgili adımları atmaya devam edecektir.

   gerekirse yazarim   16.02.2011 15:20
   #2303023
7.

ne yazık ki yurt dışında olanlar oy kullanamayacaklarmış. ben de onlardan birisiyim. çıkarken kullanabilirsek ne ala! yoksa çok üzüleceğim.

   safinaz   27.02.2011 18:24 ~ 18:25
   #2310490
8.

yapılmasın bence. kazanacak adam belli. boşa masraf etmeye gerek yok. ülkenin menfaatlerini gözetmek lazım.

   sakincali yazar   28.02.2011 21:36
   #2311155
9.

bence abd ilhak etsin bizi. israil ve ingiltere'den sonra..kurtulalım, obama'yı bi daa seçelim. recep bey mayami'de emeklilik geçirsin.

   safinaz   28.02.2011 21:41 ~ 21:43
   #2311160
10.

sonuçların ne olacağı aşağı yukarı belli. tahminimi seçimler yaklaşırken yazarım. ondan sonrası beni çok korkutuyor. gerçekten endişeliyim. komplo teorilerine çok fazla prim vermem, inanmam. ancak.. son günlerde okuduklarımdan, dinlediklerimden bambaşka bir tablo çıkıyor ortaya. hiç kolay değil, ekonomi çok kırılgan. ben ali babacan'ın siyasete devam edip etmeyeceğini merak ediyorum.
eğer o devam etmezse... çünkü o kabinede kafası çalışan tek adam, dünya standartlarına uygun politikacı. göreceğiz bakalım.

   safinaz   04.03.2011 22:52
   #2313551
11.

kürt sorununda çuvallayan seçimde de çuvallayacak. bu iptaller sonun başlangıcı; çünkü küresel güçler bu sorunu çözebilene ipi göğüsletecek. olacaklara hazırlanın beyler bayanlar!

   zelisa   18.04.2011 23:43
   #2341643
12.

kim ne derse desin chp oylarını artıracak. burada olmayacağım gibi görünüyor seçimde. bensiz bir seçim nasıl olur onu da bilmiyorum. gittiğim ülkenin meydanından canlı yayınla katılabilirim de.. giderken oy kullanacağım, sevinçli ve gururluyum.*

   zelisa   14.05.2011 12:58
   #2354297
13.

inşallah sorun yaratan değil,sorun çözen insanların çok olduğu bir olşum olur gerisi önemli değil.

   karnavore   14.05.2011 13:08
   #2354299
14.

hedef büyüttüm. bu seçimlerde chp-mhp ve geriden bdp destekli koalisyon çıkar. ben demiştim demek istemiyorum, uluslararası sistem sorunları çözen iktidar ister, riske atmaz. inşaat projeleri batı için hoş, iyi olta. ama onlar kavga, komplo değil, istikrar arar.

   zelisa   23.05.2011 18:36
   #2360314
15.

oy pusulasındaki yerlerine göre seçime katılacak siyasi partiler şöyle:

1)adalet ve kalkınma partisi, 2)demokrat parti, 3)cumhuriyet halk partisi, 4)emek partisi, 5)millet partisi, 6)liberal demokrat parti, 7)saadet partisi, 8)hak ve eşitlik partisi, 9)halkın sesi partisi, 10)milliyetçi hareket partisi, 11)doğru yol partisi, 12)türkiye komünist partisi, 13)milliyetçi ve muhafazakar parti, 14)büyük birlik partisi, 15)demokratik sol parti.

   all in one   01.06.2011 13:50
   #2365641
16.

biri gazozuma ilaç koysun. oyumun oyunu değiştireceğine inanmak istiyorum ...

   the rumble fish   02.06.2011 00:56
   #2366010
17.

kime oy vereceğim konusunda kararsızlık çekeceğim seçim.

o piti piti yapabilirim, ama pek kendime güvenmiyorum. pitide akp, chp falan çıkar bu sayılmaz der tekrarlarım. belki de en az oy alacak partiye veririm. mmp mesela. ahmet reyiz öyle bir reklam yapmış ki değil oy istesin götümü bile veririm.

sokayım seçimlere, evden çıkmamak en iyisi.

   marksist idman yurdu   04.06.2011 20:10
   #2367613
18.

çok bereketli bir seçim olacağa benzer. elli iki milyon seçmene altmış dokuz milyon oy pusulası basılmasından bunu anlıyoruz.

   viola wittrockiana   04.06.2011 23:07
   #2367809
19.

reklam kampanyalarıyla beni artık şiddetli derecede bezdirmiş olan durumdur.

otobüse biniyorum, recoşumun ufuklara bakan iğrenç gözleriyle dolu dünya kadar fotoğraf, sağa dön, aaa, kemal, o da ufuklara bakıyor, bazı yerlerde bi tuhaf gülümsüyor, bazı yerlerde de kasket var kafasında, ecevit kasketi. içimden sirelelele çekiyorum.
abuk sabuk vıdı vıdı şarkılar yüzünden sokağa çıkamıyorum, sesini biraz kıssınlar bari, çok bağırıyor üstelik çok da anlamsız.
ortalık rezil gibi kirli, iğrenç ötesi iğrenç. sokaklar yolunmuş kağıt filan dolu, her yer afiş, döviz, kocaman kocaman iğrenç erkek suratları dolu.
hatta bi ara -yanlış hatırlamıyorsam- twitterlardan iktidara giydiren sevgili ünlülerimiz bile giydirdikleri parti için konserlere geliyorlar. bir de onların afişleri var. beleş halk konseri. ama o şarkıcı kişi kaç paraya ruhunu satti kim bilir tabi.

bi de televizyonlar var.
chp varsa herkes için var. televizyon da bizim için. suratlarınızdan tiksinti geldi. bari onu bize bırakın.
şu şarkı var bi de, aynı yoldan geçmişik, aynı sudan içmişik.
içmedik efendim yok öyle bir şey.

evimize mektuplar geliyor sonra, akepeden. adıma yazılmış, binali yıldırım yazmış, yazdırmış, para bol, pompala coş. ağaç da çok kağıt da çok, kullanın boşa gitsin di mi. bezdim vallahi.

güzelim karşıyaka iskelesinin sevgili vapur manzarasını tipsiz suratıyla bozmasına ne demeli? o koca dövize ne gerek var?

sanıyorlar mı ki güzeller / çirkinler diye seçicez.
ha bi de izmire habire ray döşeyecekler diye seçicez galiba. durum bu mu yani?
ben de bu politikacı alemini, baya zeki adamlar filan sanıyodum.

bak şimdi, mhp'den izmir milletvekili adayıymış, tanımam etmem, ablanın biri, bana el sallıyor ordan.

çok mu lazım?

doğruları söyleyen parti diye bir şey çıktı örneğin. sen nerden kendin biliceksin ki doğruyu söylediğini?
önce bi söyle, sonra yap, sonra bak doğru söylüyomuşum de. daha söylediklerini hayata geçirmeden doğruyu söylüyom denmez.

den-mez!

kısacası bezdim. parti politikalarından da, akepenin izmirde altın dağıtmasından da, "hohoho ne kadar da doldurduk izmiri" deyip alayımızı salak yerine koymasından da, (gördük gözümüzle limanın o taraflar şehirlerarası otobüs doluydu, görenler gördü, bilenler biliyor) yapamayacakları, yapmayacakları şeyleri habire söylemelerinden de usandım.

bıktım.

biri bana insanca şeyler söylesin artık. zeki değilsiniz, bari pratik olun. canevimizden filan vurun.
vuramıyorsanız susun be kardeşim viri viri viri amma çok konuştunuz.

türkiye'de "politikacıya güvenmeme" sorunu zaten var. yüzünüze baktıkça güvenmiz artmaz, benimkisi artmıyor en azından.
daha güzel bi türkiye fotoğrafları filan ayarlayın onları koyun bari.
yapamasanız da içimiz açılır, fena mı olur.

   hande_sh   10.06.2011 14:54
   #2371521
20.

anonymous hacker grubu tarafından ysk'nın veri giriş sistemine hacker saldırı düzenleneceği iddia edilen seçimdir.*

   fevrihareketler   10.06.2011 15:16
   #2371530

12 

 

sayfa

 / 2 

reklamı kapat

yazdır