2012 eurovision sarki yarismasi

1.

2011 eurovision sarki yarismasini kazanan ülkenin ev sahipliğiyle düzenlenecek yarışma..

*

   susamcik   19.05.2009 16:32
   #1391714
2.

türkiye aman göktaşı (woow meteor) adlı şarkısıyla katılıp 2. olacaktır. yarışmadan sonra röportaj veren pakize çengel "böyle yarışmanın ibresini skym" diyecek ve daha da gelmeyecektir.

   dreamworker   19.05.2009 16:37 ~ 16:39
   #1391727
3.

son yarisma olacaktir. maya takvimine gore yani.

   sentimental   19.05.2009 16:39
   #1391731
4.

sagopa kajmer ile katılıp manevi fetih yolunda ilk adımı atacağız inşa-allah.

   meczup   11.05.2011 18:06
   #2352848
5.

ciguli katılmalı.

   tencere basli kel adam   31.05.2011 00:08
   #2364883
6.

2011 eurovision tam bir hezimet olmuştur; bu yüzden hiç katılmamak daha iyidir bence.

   kartal pencesi   31.05.2011 02:21
   #2364905
7.

can bonomo'nun katılacağı trt tarafından yapılan açıklamayla bildirilmiş.

başarılı olduğu, değişik ve hoş bi sese sahip olduğu gerçek. fakat tecrübesiz, ve bir ilgi çekiciliği yok. eurovision için ne kadar doğru bi seçim, tartışılır.

   taktiksatirik   09.01.2012 18:33
   #2470292
8.

geçen saba'ya candan erçetin katıldı,dedı bu ürovizyon aslında ilk olarak 'tüm avrupa'ya aynı anda yayın yapabiliyor muyuz bi deneyek bakak' diye çıkmış,sonra devam etmiş eğlencesıne,esas olan da amatör şarkıcıların yarışıp kariyerlerinin başlarında bi başarı/isim elde edebilmeleriymiş.o nedenle bence can bonomo kişisı katılsın,benimçin sakıncası yok yanı,insanlar tanımış olur,ürovizyon filan da bunlar hep abartılan işler..
'bir meczup hali duman..'

   laa boheme   09.01.2012 18:39
   #2470293
9.

türkiye'yi can bonomo'nun temsil edeceği yarışma.

+ "bonomo seçtiniz" esprisi yapayım mı?
- hayıırrr !!!!

   ugokhan   09.01.2012 22:39
   #2470373
10.

yunanların rumlara 12 puan vermesini beklediğim saçma ama izlemekten nedense zevk aldığım yarışma.

   bazingabazinga   09.01.2012 22:58
   #2470379
11.

senelerdir dünyanın en ciddı işi bellediğimiz eurovision'da tam da "aslında o kadar da matah bişey değilmiş la yollayalım amatör bi şarkıcımızı gitsin" kıvamına geldiğimiz sene, diğer ülkelerin ağız birliği etmişçesine dünya çapında tanınan/sevilen sanatçılarını yollaması amerika'nın bi oyunu değildir de nedir?
sizi bilmem ama ben geldim de galiba o oyuna..

"i set fayııığ to the reyn.." http://www.youtube.com/watch?v=ri7-vnrjd3k&ob=av2n
"kafana da takma meczup..seni de..." http://www.youtube.com/...vrrsqsw&feature=related

ay bilemiyorum.

   laa boheme   18.01.2012 13:22 ~ 19:21
   #2473322
12.

diğer tüm eurovision şarkı yarışmaları gibi olacağı kesin gibi görünen yarışmadır.
şöyle ki, her zaman olduğu gibi yine ingiltere kazanacak.
ingiltere'yi temsil eden sanatçı ya da grubun ne yaptığı ya da kaçıncı bitirdiği zerre önemli değil.
yine her ülke ingiltere'nin diliyle şarkı söyleyecek.
ya da amerika kazanacak diyelim.
hepsi amerikan aksanıyla söyleyecek...

   danyall   18.01.2012 14:00
   #2473326
13.

almanyanın rammsteini göndermesi halinde , sahneyi silip atacağı yarışmadır.
finlandiyada children of bodom söylentisi var.
eğer böyle olsa iki şarkıda olsa izlerim.

   ceogen   18.01.2012 14:39
   #2473335
14.

türk izleyicisinin şu ana kadar bahsi geçen adaylardan bi tek can bonomo'yu tanıyamadığı yarışma.yine çoğunu biliyoruz,o da bişey.
asfghjjj

   laa boheme   18.01.2012 14:55 ~ 15:33
   #2473337
15.

fransa'yı anggun temsil edecektir. 2000'li yılların başında baya popüler olan bu ablamız sonrasında unutulup gitmiştir. bir nevi müzik için eurovision, futboldaki katar takımlarına döndü diyebiliriz. buna rağmen doğu asyalı seven türk ve avrupalı erkeklerimiz sms'lere abanabilirler.

   cay bardaginda ice tea   18.01.2012 15:09
   #2473339
16.

katılanında izleyenler kadar gay olduğu, ülkeler arası, ego tatmini yapan şarkı yarışması.

   zathura   18.01.2012 15:55
   #2473378
17.

yarışmanın yapılacağı salonu inşa eden ankara lı bir inşaat firmasıdır. nisan ayında inşaat tamamlanacaktır.
<bkz: prekons>

   kademre   22.02.2012 20:42 ~ 20:43
   #2488671
18.

öncelikle adele,rammstein ve children of bodom'un katılmayacağı yarışmadır.adele'in bu yarışmayla tek alakası bbc'nin ''eurovision'a kim gitmeli?'' anketinde birinci olması ve katılmak istemediğini belirtmesidir.
almanya çoktan şarkısını seçti zaten: http://www.youtube.com/watch?v=tzmye6av8bq
finlandiya ise ulusal final düzenliyor ve final adayları arasında bırakın children of bodom'u,tek bir metal grubu bile yok.

her neyse,şarkımız da seçildiğine göre bu yarışma hakkında klavyeye basma zamanı gelmiştir.bu sene ikinci yarıfinalde yarışıyoruz ve finale çıkmamız şimdiden çok yüksek çünkü balkan etkileriyle dolu love me back'in yarışacağı yarıfinalde makedonya,bosna & hersek,bulgaristan ve hırvatistan da yarışacak.ancak çok iddialı adaylar olduğunu da söylemem lazım.norveç adına katılacak iranlı tooji,sırbistan'ın en iyi eurovision şarkılarının bestekarı zeljko joksimovic ve ne şarkısını ne de temsilcisini açıklamamasına rağmen ulusal finalindeki aşırı kaliteli isimler yüzünden isveç bizi zorlayacak rakipler.
şimdiye kadar 15 ülke şarkısını açıkladı,bunlardan altısı ikinci yarıfinalde ve biri hariç,hiçbiri kötü şarkılar değil.sanırım yine ölüm grubundayız *

şimdiye kadar açıklanan şarkıları dinlemek için:http://www.youtube.com/...feature=player_embedded (beyaz rusya'nın şarkısı değişecek bir de israil'in şarkısı yok)

   scratiye   23.02.2012 16:35
   #2488814
19.

http://www.youtube.com/watch?v=uglv2lcfkpo

millet kavga etmeye başlamış bizi de en sonlara atmışlar,kimse takmamış olum bizim şarkıyı asdffgdf globalleşen dünyada her şeyin bu kadar hızlı tepki alışana bayılıyorum.dinledim şarkıların bazılarını,
arnavutluk'tan bi hatun acaip kulak tırmalayacı çığlıklar atıyor.georgia vasatın çok altında.danımarka,isviçre,letonya,moldovya fena değil.norveç'in şarkıcısı daş bi abimiz.sevgiler..kıprıs biz gibi kolaya kaçmış la la la kısmı çok ama şarkı iyi,italyan hatunun sesi süper,almanya'nın destekleyeni fazla,hemen herkesin ilk üçüne girmiş.
sağlık olsun almanya yenince biz de yenmiş sayılırız .bütün bu oylamalar ve yorumlardan benim çıkarımım şudur ki;türkün türkten başka dostu yok.evet,bununla birlikte iki etti.alın götürün beni anti klişe timi.
giderayak şunu da ekleyeyim;nebçm şarkı,çizgi film müziği gibii yæ :((

   laa boheme   23.02.2012 17:44 ~ 18:17
   #2488857
20.

sanattan anlayan anlamayan herkesin şimdiden senaryo yazdığı yarışmadır. yok can bonomo bunu yapar, adele siker, rammstein domaltır... arkadaşım nasıl ya? senin içine kahin falan mı kaçtı? yoksa dün gece kahinle falan mı seviştin? nedir bu durum bana biri açıklasın artık. bekleyin adam gibi de sonucunu hep beraber görelim.

yorumunu yap tabiki de sonuç hakkında konuşmk ne haddine e be ibine! sanattan anlamayan bi' cahil olarak susuyorum. yarışma sonunda konuşuruz. sağlıcakla.

   tencere basli kel adam   23.02.2012 18:10
   #2488873

123456  

 

sayfa

 / 6 

reklamı kapat

yazdır