abdullah ocalan dan nefret etmek

1.

türkiye'nin çoğunda seziliyor böyle bir hava. böyle bir nefret ortamı toplum için güzel bir şey değil. nefreti kalplerimizden söküp atmalıyız.

   ramiz   15.12.2009 16:17
   #1794880
2.

<bkz: ramiz'in her gelişinde farklı bir görüşü benimsemesi>

   bilinen biri   15.12.2009 16:20
   #1794885
3.

çok yanlıştır tabiki. bu nefret insanları kötü yapıyor. öcalan mükemmel bir insan, bu ülkeye çok katkısı var, terörist eylemlerin gerçekleşmesinde baş rol oynamamış birisi falan filan. neden bu adamdan nefret ediyorsunuz lan değil mi ama?

   erayk   15.12.2009 16:23
   #1794887
4.

yaratılanı yaratan'dan ötürü sevmeyi ilke edinen yunus emre'nin torunlarına yakıştıramadığım...

   ramiz   29.07.2011 15:24
   #2408865
5.

ben nefret etmiyorum da.. azıcık tip olur insanda yani. lider dediğin böyle tazmanya canavarı gibi olursa, haliyle, ister istemez, doğal olarak, kendiliğinden, spontane nefret uyanıyor.

   zelisa   29.07.2011 15:26
   #2408866
6.

dogaldir, yaratılani yaratandan dolayı seviyorsak seytandan dolayi da sikiyoruz. ying-yang falan dusun. denge hep bunlar.

ha trollculuk oynayani siklemiyoruz bile. niye birinci cogulda konusuyorum la ben.

   rainn wiloglu   29.07.2011 15:30 ~ 15:30
   #2408871
 
reklamı kapat

yazdır