acan mi suclu bakan mi

1.

kıbrıs sorunundan sonraki gelmiş geçmiş en büyük sorundur. kadın kişilikler bakan suçlu derken erkek kişilikler açan suclu der. bu durum da her iki tarafta haklı olabilir. e sen açarsan herif neden bakmasın? e o actı diye sen bakmak zorunda mısın? aman ya ne bileyim ben.

   miskimit   13.01.2009 23:10
   #1159827
2.

kim suçlu tartışılır ama türk delikanlısı 'bacım eteğin açılmış' lafını acilen şeyinden çıkarmalı neyinden; kafasından, lugatından...

sebep: zira kadınların kine bunun iyi niyet göstergesi olduğunu sokamadık.

-bacım/hanfendi eteğiniz açılmış!
-sanane be terbiyesiz orama mı bakıyorsun sen?

   efivos   13.01.2009 23:22
   #1159841
3.

belki kıbrıs çözülür ama bu soru çözülmez. çünkü cevap verenler kadın ve erkek diye iki birbirinden tamamen zıt tarafsa çözmek imkansızlaşır.

erkeklerce, kimse açmazsa biz de bakmayız cevabı öne sürülür, sanki pantolon giyseler bu sefer de popolarına bakmıyormuşuz gibi.
hatta daha ileri giderek, birkaç tecavüz haberinde yazılan sanık ifadelerine göre, mini etekli kadın yanından geçince tahrik olmuş tecavüz etmiş. öyle giyinmese tecavüz etmeyecekmiş demeye getiriyor hayvan. bir de utanmasa dişi köpek kuyruk sallamasa erkek köpek gitmez atasözüne bkz verecek.

kadınlarca, ne yani siz bakıyorsunuz diye biz istediğimizi giyemeyecek miyiz? denir, sanki içlerinde beğenilmek, iltifat edilmek, erkekleri perişan etmek yokmuş gibi.

islam dinine atıf yaparsak eğer, kadınlara açmayın, erkeklere bakmayın diye öğüt verilir.

bütün ünlülerin frikiklerini yakalamak için ter dökmüyor mu dünyadaki magazin basını denen şey? internette en çok tıklanan resimler değil midir bunlar? bu ünlülerin birçoğu bilerek vermiyor mu bu frikikleri.?

demem o ki; bu bir kısır döngü, bir danışıklı dövüş.. kadın erkek var oldukça devam eder bu sorun. belki tek çözüm kimsenin kıyafet giymemesi.

erkeklerin kadınlara: -hanımefendi eteğiniz açılmış,
kadınların erkeklere: -beyefendi fermuarınız açık kalmış
diyebildiği güzel bir dünya dileğiyle.
senay'dan geliyor:
<bkz: sev kardesim>
<bkz: hayat bayram olsa>

   ayazizm   13.01.2009 23:48
   #1159871
4.

kadının doğasında ilgi çekmek, tahrik etmek gibi hisler yatmaktadır. açık ya da dar giyinerek bunu tatmin ederken, sanki mevzudan haberi yokmuş gibi davranır. hoşuna giden bi tip baktığında sorun yoktur, fakat andavalın teki öküzvari baktığında doğal olarak rahatsız olur ve tepkisini ya dillendiri ya da jest ve mimiklerle şiddetle gösterir.

erkek ise bilim adamlarının sözde yaptığı araştırmaya göre her 5 dakikada bir seks düşünmekte olan bir varlıktır. hal böyleyken açık bişey gördümü asla kaçırmaz, hatta hazır kaçmamışken dur bi de laf çakayım diye angutluk yapar bazıları. *

sözün özü, her iki taraf da doğasına yenik düşüyorsa * kabahatlidir bence.

<bkz: mini etek giyip, çekip çekiştiren kız>
<bkz: minili hatun görünce ağzı şelale olan adam>

   buteo rufinus   14.01.2009 00:21
   #1159910
 
reklamı kapat

yazdır