apice a rassi

1.

sözlüğe taze düşmüş yazarlardan. nicki apış arasını çağrıştırıyor sanki, kelime oyunları falan harika olmuş. iyi yazılarını görmek dileğiyle.

hoşgeldin genç dostum.

   yazamaz   28.04.2008 13:20 ~ 13:22
   #906441
2.

yeni üyeymiş hoş gelmiş,iyi etmiş.kokusuda nicki gibiyse harikadır kesin.

   sarman kedi   28.04.2008 20:49
   #906806
3.

kokusu adından da güzel bi kokladın mı bırakamıyosun.

   apice a rassi   29.04.2008 14:24 ~ 14:26
   #907333
4.

<bkz: biz de metalciyik>

   nickolaskeyc   04.03.2009 22:14
   #1229662
5.

iyilik meleyiiii, mülayim insan.

küfürbaz adam.


----- spoiler -----
senin ananısi...
----- spoiler -----

yazarın karşı konulamaz notu:
+ teker patladı lan?
-hangi teker?

   alegria   06.03.2009 00:26
   #1232490
6.

+olm kontör var mı lan, çok acil hatunu arayacam!!
-yooo...
+hay a.q kimde vardır lan, şşss sende var mı hacı? alooo kime diyorz!!

iki dakika sonra;

+olm senin hat faturalı değil mi zaten?
-evet!
+lan niye kontör yok diyosun ozaman?
-kontör yok olm işte, var mı?

böyle de delikanlı adamdır.

   yazamaz   06.03.2009 00:32 ~ 00:35
   #1232506
7.

yalanı dolanı olmayan insan .neyse o.

   apice a rassi   06.03.2009 00:35
   #1232513
8.

ne bileyim lan ne bileyim insanı. repeat after me adamı.

sözlüğe ısınıyor, ısındıkça yazıyor, yazdıkça açılıyor, açıldıkça apice a rassi kokuyor.. iğrenç mınıyiyim..

yok hacı devam taze kan... beyne ulaşısıya kadar vücutta bi dengesizlk yaratır ama ulaşınca şeyeder o. hadi bakayım.

   kechi   06.03.2009 00:37 ~ 00:39
   #1232514
9.

patronunun sapkasiyla resim cektiren yazar. yuzsuz sahsiyet.

   sentimental   06.03.2009 00:37
   #1232517
10.

kokusu zarar vermeyen yazar. ulan yazdıkça açılıyom, açıldıkça derinlere dalıyom,boğuluyom ulan.

   apice a rassi   06.03.2009 00:41
   #1232533
11.

seviyeli, duzgun, adam gibi adam. canim arkadasim. nickinden pek belli etmesede evet oyle.

   sentimental   07.03.2009 23:56 ~ 23:56
   #1237123
12.

kendimi yeniden keşfettim. ben neymişim be diyesim geldi bir an. güzellikler karşılıklıdır görebilene tabi.

   apice a rassi   08.03.2009 00:07
   #1237148
13.

kız gibi entry yazıyor okudukça aşka gelip yanlışlıkla mesaj atıyorum.

   kechi   09.03.2009 20:39
   #1240862
14.

yeterince erkeklik barındırdığından böyle dedikoduları pek de iplemiyor. arkadaş sizin kafalarınız sürekli hatuna çalışıyosa ben napayım, beni geçtim benim erkekliğim napsın.

   apice a rassi   09.03.2009 20:43
   #1240879
15.

sozlukte hatun arayip bulamayan yazarlarin son care sulandigi yazar. saka tabi. nickinden dolayi oluyor bence. sakata gelme aman. *

   sentimental   09.03.2009 21:09
   #1240935
16.

yok! yani şimdi elinde iş makineleriyle apış arası terk dökerek çalışan kadınlar monitörden surata yansıma yapınca ateş basıyor. ama gel gör ki bunu anlayışla karşılayan bir insan evladı yok. dök kardeşim gel sen dök suyu. *

   tbrntb canisi   13.03.2009 03:03
   #1248121
17.

canimdir. kivircik kart zampara*
kizma be tamam.

   sentimental   13.03.2009 03:07
   #1248125
18.

devlet dairesi mi burası resmi takılalım hü? derler adama. lakin apış damlatıyor monitör klavyeme. evvela:mavi köşede duran adamın havlusu gerek.

+ olm adamın teki geçenlerde selpak filli havluya oral yaptırıyormuş.
- hassssssss...

**


dçşfhksgöşsldkdjgfl.

   tbrntb canisi   13.03.2009 03:14
   #1248137
19.

bakınız sevgili yazarcanlar/cişler bi' apış arası muhaletidir gidiyor. lakin istemeden de olsa açıklığa kavuşturmanın farz olduğu dakikalar içersindeyim. evvela apış arasının bizim apicce a rassi ile hiçbir bağlantısı yoktur. kuran olursa bir güvercin ötesindeyim. ki ulaşanlar mevcut, ıspatı var telifi de var. zira lafı dönüp dolaştırıp, ezip büzüp getirmeyi vacip bulduğum nokta ise: o apış araları satışfekşındaki karıların apış araları.

<bkz: çay koydum içen mi>

   tbrntb canisi   13.03.2009 03:37 ~ 03:53
   #1248158
20.

<bkz: sevgi pitircigi>

   sentimental   22.03.2009 01:36
   #1266710

1234  

 

sayfa

 / 4 

reklamı kapat

yazdır