baba ben bos adam oldum

1.

evet baba sana söylemek istediğim bir şey var. o büyük umutlarla büyüttüğün oğlun ben boş adam oldum.ve bunu bir pazar sabahı farkettim.
<bkz: pazar sabahi sendromu>
bu pazar sabahları olmasa boş bir adam olduğumu farketmiyecek miydim diye sorarsam kendime aslında farkedecektim. ama kafayı yapıcak hiçbirşeyin olmadığı pazar sabahlarına taktığım için ona bok atmayı tercih ediyorum. en azından diğer günler yerine getirmem gereken sorumluluklarımı yerine getirmeyerek bir şey yapmış oluyorum.di mi? evet bencede. belki aslında boş değilim bütün bunlar bir halisunasyon.ki öyle olsa bile bu durumda suçlu yine pazar sabahları.neyse içsesler ne diyor ona bakalım biraz

cafer:boşşun olum sen boşuna pazara bok atma mis gibi gün işte millet tatil yapıyor
mahmut: bi siktir git aq yat zıbar ne işin var bu saatte ayakta
sadık:baban sözlük okumuo olum yazıyı print edelim onada bi nusha vermek lazım
benjamin: bir susun a.q düşünmeye çalışıyorum burda.

sonuç olarak bir pazar günü, boş bir gün ve boş bir kaç ses birleşince ortaya böyle gevezelikler çıkıyor.

   thevoicesinsidemyhead   20.12.2009 11:54
   #1805173
 
reklamı kapat

yazdır