bayanlarin tiksinc yanlari

1.

<bkz: saymakla biter>

   yazamaz   25.05.2009 22:27
   #1405405
2.

ayıp diye hiç sıçmamaları ve osurmamaları.

   turkishpub   25.05.2009 22:31
   #1405424
3.

kanayan varlık olmaları.

   sozdemir   25.05.2009 22:33
   #1405430
4.

yana döndüklerinde görülmeyen yanları.


nerde bunun götü, memesi?

   kechi   25.05.2009 22:33
   #1405433
5.

bakımsız saçlar.

   blue sky   25.05.2009 22:34
   #1405437
6.

çocuk gibi konuşmaları. hatta uyarınca inat edip devam etmeleri. tamam bazılarının zeka yaşına uygun ama belli etmek zorunda değil ki.
buradan sesleniyorum: hiç de şirin olmuyorsunuz.
*

   halilemre   25.05.2009 22:35
   #1405441
7.

o simit yedikten sonraki halleri yok mu.

   nezlenesquik   25.05.2009 22:35
   #1405442
8.

sinkaflı küfür etmeleri. harbi ben bile tiksiniyorum mnıskim.

   ecetemelkuran   25.05.2009 22:35
   #1405443
9.

her şeyi anlatmaları söylemeleri, hatun bıyığını aldığını söyler mi yahu!

   yaklasmayin yazarim   25.05.2009 22:36
   #1405445
10.

koldaki kıllarını almaları ve size kılların ne kadar süre zarfında yeşerdiğini göstermeleri.
bir bitki bilimci gibi izlersiniz onları, cesaret aldığınızda dokunursunuz, beslersiniz..

   genellikleaffetmem   25.05.2009 22:36
   #1405448
11.

burdan öğreneceksinz erkekler neyi sevmez diye dimi. sizi gidi.
-yağlı saçlar
-kötü koku
-koltuk altı kılı (iğrenç ötesidir bizim okulda vardı da şimdi o bir tiky)
-sarı dişler.


edit şeyi : yalan mı laan diye eklerim.

   kamaa   25.05.2009 22:39 ~ 22:40
   #1405459
12.

bayan dedigin baştan sona asalet olmalı.. tırnakları, saçları, dişleri, kokusu..pırıl pırıl gülümseyecek, ellerini tuttugunda yumuşacık olacak, saçlarını kokladıgında mis gibi kokacak.. aksi takdirde o kadın tiksindirir abicim, heleki ter kokan! tamam hepimiz terliyoruz insanız nihayetinde, ama su var sabun var, parfüm var, deodorant var, roll on var (her ne kadar zararlı olsalarda bi bakıma)..bakımlı olmazsan karşındaki insandan da bunu bekleyemezsin..

   konusonunla   25.05.2009 22:43
   #1405476
13.

kendilerini dünyanın merkezi sanmaları.

   diken   25.05.2009 22:47
   #1405495
14.

<bkz: kusmaları >
<bkz: sıçmaları>
<bkz: osurmaları> *
<bkz: işemeleri>

edit: inanmayan bokunu bir tatmayı denesin o zaman.
<bkz: iğrenç>

   the last tiger   25.05.2009 22:48 ~ 22:53
   #1405499
15.

özür dileyerek...

yeni tanıştığınız bir kadında ter, yağlanmış saç, sıçması, işemesi falan sizi tiksindiren şeyler olabilir. bunu anlıyorum yani, hoşlanmak için hayalinde ürettiğinden biraz daha fazlasını taşıması lazım kadının. ben olsam ben de öyle derdim.

ama ne iğrencinden, ne tiksinçinden basediyorsunuz siz?

koltuk altı kıllarıymış... abicim o kıl çıkar, sonra da alınır. alınabilmesi için zaman gerekir falan fıstık. sen takip etme bu işleri, senin üzerine vazife değil bu.

ter kokusuymuş! allah aşkına! insan gibi beslenin hiçbirinizinki kokmasın. üç günlük balık gibi kokuyorsunuz azıcık terleyince.

ayak kokusuymuş! kadın belki iki kilometre yürüdü, ağrıyo ayakları it gibi. derman yok yani. bu mudur takman gereken?

hele vajina kokusuna değinmiyeyim, dalarım herkese. ayıptır lan! annenizin neresinden çıktığınızı sanıyorsunuz?


kadının en iğrenç yanı nedir biliyor musunuz?

sizi kullanmak için her türlü alicengizi yapması, üstüne seni seviyorum demesi, üstüne de sizinle sevişmesi, hatta çocuk falan yapması... bundan çekinin gerisini de siktiredin yaa. sütten çıkmış ak kaşıklar sizi!

   ecetemelkuran   25.05.2009 22:51 ~ 22:54
   #1405511
 
reklamı kapat

yazdır