ben de sporcunun zeki cevik ve ahlaklisini severim

1.

bir dönem belediye başkanının birinin bez afişe; atatürk'ün "ben sporcunun zeki çevik ve ahlaklısını severim" sözünün altına yazdırdıgı rivayet edilen yazı.

   enigmatic   08.12.2006 19:17
   #135812
2.

<bkz: ben de senin> *

   ugokhan   07.02.2007 21:50
   #208542
3.

akla kim sporcunun aptal uyuşuk ve ay nı zamanda şerefsizin önde gidenini sever sorusunu getiren anlamlı ata sözü.

   zerzevat adam   23.05.2007 02:14 ~ 02:18
   #416404
4.

<bkz: ben de sporcunun zeki cevik ve ahlaklisini severim>

   sj   23.05.2007 02:15
   #416405
5.

cast: gs li bülent, bjk li recep (nam-ı diğer takoz), fb li tümer

recep: ne yazıyor la o tabelada? bülo çekil hele.. ben sporcunun zeki, çevik ve aynı zamanda ahlaklısını severim... vay beee aynı ben, ehu ehu
bülent : aynı sen !!??!!
recep : e-eveet ne varki? türkiyenin gördüğü en çevik futbolcuyum olm daha ne olsun, e ahlaklıyım da, varmı beni reynada laylada gören?
bülent : ee zeka nerde kaldı baba?
recep : zekiyim de olm
tümer : abi yeme bizi yaa, zeki adam atarmı o golü?
recep : isviçreye attığımı diyon demi, ehu ehu ne güzeldi yav
tümer : yok aq malmö maçında kendi kalene attığını diyom, tam zeka işiydi hani
tümer-bülent : puahahahahaaaaaaaaaaa
recep : gülün aq gülün, sanki siz bi zik oldunuzda
bülent : ben anlamam, bu söz tam benlik
recep: tey tey teyyyy, tümo asıl olm zurnaya, iki halay dönelim hazır eğlence bulmuşken
bülent : olum zekiyim, çeviğim, ahlaklıyım daha ne?
tümer : sergen, alex karşında dansederken şükür görmedik çevikliğini
bülent : sus aq gömerim kafayı haaaa
tümer-recep : puhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tümer : eee geriye kaldı tek seçenek, o da ben, ehi
bülent : ver içine aq meydan sana kaldı
tümer: kıskanmayın işte, zekiyim, çeviğim ve ahla.......
bülent-recep : yavaaaaaş
tümer: niye ki
recep : ahlak beşiktaşı satmadan önceydi koçum
bülent: recep abi haklı tümo, baksana çarşı sana küfrü bile çok görüyor, o derece
recep-bülent-tümer: benimmm-yok aq benim ulann-laf dinleyin olm benim dedim sizeeee $#½$$½{½+%()(][$#$½{^+^+}][{½$#£

bir ses: neler oluyor ordaaa....

<bkz: hakkı yeten, metin oktay, can bartu>

   ironick   23.05.2007 02:56 ~ 02:58
   #416462
6.

sporcunun teknik , hava topu üstünlüğü olan ve koşanını seviyorum.

   pascha   23.05.2007 03:01
   #416471
7.

bir zamanlar akçabat belediye başkanı tarafından hazırlanan afişte yazdığı rivayet edilen cümle. daha sonraları da başka yerlerde başkaları tarafından astırılmış. bir biz göremedik. baya trajikomik bir durum.

madem çok yazmak istedin bari adam gibi orjinalini yaz. katıldığını da bir şekilde spora destek vererek belli edersin, olmadı çok da önemliyse bir basın toplantısı yaparsın.

<bkz: bence de ne mutlu türküm diyene>
<bkz: bağımsızlık benim de karakterimdir>
hatta daha abartalım;
<bkz: harbiden cennet anaların ayaklarının altındadır>

   berkalettin   03.09.2007 02:19 ~ 02:20
   #649713
8.

" ben sporcunun zeki çevik ve halısaha parasını peşin ödeyenini severim "

amil sağlam.

   nickyforenko   03.09.2007 02:22
   #649716
 
reklamı kapat

yazdır