ben sizin babanizim

1.

koro :

öl de baba ölelim. eyvallah.
gül de baba gülelim. eyvallah.
sev de baba sevelim. eyvallah.

(müzik girer)

ben sizin babanızım
ben ne dersem o olur
önce yemek yiyicem
ve diskoya gidicem
orda hop hop yapıcam.. hop hop hop
orda zıp zıp yapıcam.. zıp zıp zıp
ben sizin babanızım
ben ne dersem o olur
gazinoya gidicem
bende şarkı söylicem.. ö lö lö lö lö
darbukacı solo yap
yeter yapma
herkes çalsın oynıcam
langırt.. ah düştüm oynamıcam durun
ben sizin babanızım
ben ne dersem o olur
şimdi spor yapıcam
haşırt huşurt, hırt hırt, ıııh.. langırt

koro :

en büyük baba başka büyük yok!

ben sizin babanızım
ben ne dersem o olur
şimdi yatıp uyucam
haydi iyi geceler

   lock   08.12.2006 12:16
   #135419
2.

<bkz: ben sizin ananızım>

   lock   08.12.2006 12:17
   #135420
3.

barbaros adlı uzun kıvırcık saçlı bir eleman söylemiştir bunu.

   ugokhan   08.12.2006 12:17
   #135421
4.

90'lı yıllarda ortaya çıkmış bir fenomen. neden günümüzde bu kadar cesur şarkılar yapılmıyor diye içten içe geçmişi yad etmemi sağlar. efsane bir şarkıdır kısaca. solistin yani barbaros hayrettin'in normalin 7 katı yüzey alanına sahip olan gözlüklerine ise değinmek bile istemiyorum.

"langırt...ah...düştüm...oynamıycam" şeklinde bir söz bir daha yazılır mı? yazılsa bile böyle düz yazı gibi okunur mu bir daha? bir daha başka bir şarkıcı "ben de şarkı söyliycem... ö lö lö lö lö lö lö" deyip ardından gözlerini kameraya karşı kırpabilecek mi?

   meczup   12.01.2008 00:13 ~ 00:20
   #813282
5.

süleyman demirel'e ve onu 6 kere iktidara getirenlere ithaf edilmiş.

süleyman demirel gibi bi adamı 6 kere başa getiren zihniyet deniz baykal'ı nasıl getirmedi çok merak ediyorum..

   afgan   09.03.2009 18:18
   #1240519
6.

<bkz: hepinizin anasını birer birer ben siktim>

   bokuboncuk   28.01.2011 20:07
   #2290183
7.

söyleneyen adamın bir anda parlayıp bir anda sönmesine sebebiyet vermiş şarkımsı.

   hayallerkahyasi   11.02.2011 22:08
   #2299948
8.

hem harika bir şarkı hem harika bir söz , ayrıca facebook hesabımda en son paylaştığım video'dur.

   thebestbro   19.04.2011 14:35
   #2341932
9.

kaddafi'nin son sözlerinden.

“bana yaptığınız haramdır, siz günah işliyorsunuz evlatlarım ben sizin babanızım, bu olamaz haram nedir bilmiyorsunuz?”

bir cani'nin dramatik sonu.

   yettim gari   21.10.2011 15:32
   #2448035
10.

unutmuştuk, hatırlattı birileri..

   zelisa   10.12.2011 20:24
   #2460925
 
reklamı kapat

yazdır