bir kadinin hazirlanip evden cikma suresi

1.

"tamam hazırım" dedikten 2 saat sonra...

sen kapıda ağaç olmuşsun, araba rölantide çalışmaktan benzini su gibi içmiş bide üstüne hararet yapmış..

kim takar?

   pharmaton   20.12.2008 18:35
   #1130293
2.

abartmaya gerek yok, yaklaşık bir saattir.

bunu bilen şahıs 1 saat önceden çıkıyoruz derse, sorun ortadan kalkmış olur.

   taktiksatirik   20.12.2008 18:37
   #1130297
3.

duş almamışsa bir, almışsa iki saattir.*

   rambarumba   20.12.2008 18:42 ~ 20.05.2009 03:19
   #1130303
4.

bir kadın olsun da varsın geç çıksın.

   efivos   20.12.2008 18:46
   #1130305
5.

okula yetişecekse 15 dakikadır; bu süreye yatağını toplamak, giyinmek, kitap defter bulmak, diş fırçalamak ve makyaj yapmak dahildir. **

   without-warning   20.12.2008 18:48 ~ 18:49
   #1130309
6.

2 saat.

atmıyorum.

   afgan   20.12.2008 18:48
   #1130310
7.

bir kadının hazılanıp evden çıkma süresi = gidilecek yerin uzaklığı(dk) /2 + yaşı/4+ortamda bulunan kişi sayısı*2

bir örnekle anlatmak gerekirse : ayşe 24 yaşındadır ve bir arkadaş topluluğu ile buluşacaktır.arkadaş topluluğu 10 kişidir.gidilecek yolun uzaklığı araba ile 30 dakikadır buna göre 30/2 + 24/4 +10*2 = 15+6+20 =41 dakikada hazırlanır ve evden çıkabilicek hale gelir ayşemiz...

edit : 18 yaş üstü için geçerlidir bu formül*

   legerohn   20.12.2008 18:49 ~ 18:51
   #1130313
8.

dışarıda geçireceği süreye yakındır.
hatta bazen bu süreyi geçebilir bile...
hatta bazen adamı ağaç bile eder...
hatta bazen erkeğin aklına çeşitli cinayet senaryoları getirtir...
hatta bazen erkeğin kadını beklemeden çekip gidesi gelir...
.
.
.

ama kadın beklenir 100 kere de olsa 1000 kere de olsa aynı şey , kadın yine beklenir.
bizim eşekliğimizden mi yoksa bu kadınlar da mı bişey var anlamış değilim henüz , ama ne olursa olsun bekliyoruz be abi...

   cigarbox   20.12.2008 19:38
   #1130348
9.

kadından kadına ve gidilecek yerin önemine göre değişen süredir.

   edicim   20.12.2008 20:48
   #1130426
10.

bir kadının hazırlanıp evden çıkma suresi.

   nenedir   20.12.2008 20:54
   #1130432
11.

belirsiz bir süredir. bu süre içinde beklemek istemeyen erkek hadi çıkalım der ve kadın hazırlanırken tv izler, yemek yer çayını içer takılır evin içinde. kadın tamam hazırım hadi çıkalım dediği zaman takım elbise giymek zorundaysa takımını öyle bir zorunluluğu yoksa vede kışsa parkasını alıp devam eder.

   slaw   20.12.2008 20:56
   #1130434
12.

çok sevdiği bir insala buluşacaksa ve bu buluşma bir anda kararlaştırıldıysa on dakika bile sürmez.

   divdiv   20.12.2008 20:58
   #1130439
13.

gerekli bakımdan sonra ilk kıyafette gerekli kombinasyonu yakaladığını düşünürse 1 saat. ikinci yada üçüncü denemeleri sıkıntıya yol açabilir.

   bilinen biri   20.12.2008 20:58
   #1130440
14.

saçmadır.anlamam.5 dakıkamı alır benım. gıyerım ustumu alırım cantamı bıde aynaya ugradıktan sonra yallah dısarı.bı conversemı baglamam zaman alır okadar.ne yanı on saat boyan falan dogal ol kardesım amacın ne yahu

   rockolickk   24.12.2008 14:08
   #1133983
15.

5 dakka yüz yıkama, işeme, 2 dakka lensini takma, 5 dakka güneşten koruyucu, fondoten, 5 dakka ruj, kalem, 5 dakka üstünü giyinme, 5 dakka fön, 5 dakka çantayı hazırlama, toplam azami 32 dakikadır. artar eksilmez.

   adanalinacak   13.05.2010 21:23
   #2060150
16.

15 dk.

saniyelerle iş yapan bir takıntılı olarak geç kalma durumunda, o 15 dk.'ya kahvaltıyı da sığdırmış bir insanım.zaten kahvaltısız kolay kolay çıkmam*.kahvaltıdan kasıt da zaten 2 dilim yağlı ekmek ve çay*.makyaj desen zaten sadece ruj ve kalemden ibaret, saç tarama alışkanlığım yok*, giyinmekte de zaten bişey yok.ayakkabılar zaten hep bağlı.sizin de derse geç kalınca "çıkınız efendim" diyen bir hocanız olsaydı bu kadar kısa sürede herşeyi yapardınız.çünkü hayat bazen insana herşeyi yaptırıyor.

   philosophus teytanus   13.05.2010 21:33
   #2060157
17.

halı sahada maç bi maç yaparsın usta o kadar işte.

   blooregard   13.05.2010 21:34
   #2060158
18.

bır yere gıderken annemın "kızım sen hazırlanmaya başla biz yemek yiyeceğiz sonra hazırlanırız cıkarız " sozu benı her zaman zıyadesıyle üzmüştür. yavaş hazırlanıyor olabilirim de bu kadar abartmaya ne gerek var.

   muhafazakar metalist   13.05.2010 21:35
   #2060159
19.

evrenin oluşumundan çok azcık daha kısa bir süre olduğu rivayet edilir.

   viola wittrockiana   13.05.2010 21:41
   #2060170
20.

115. suredir.

   likya   13.05.2010 21:48
   #2060198
 
reklamı kapat

yazdır