bir saldiri araci olarak terlik

1.

annelerimizin ve hemen hemen tüm dişilerin kullandıgı saldırı sanatıdır.
eline al lan yerden bir taş at şuradaki koskocaman çöp konteynırına desen atamaz fakat elindeki terlikse 10km ötedeki karıncayı biel vurur. onun için eve terlik almamak gerek aga.

   miskimit   28.04.2009 23:18
   #1348322
2.

<bkz: anne terligi>

   mezarkazici   28.04.2009 23:19
   #1348324
3.

<bkz: bir darp araci olarak merdane>

   unfaithful   28.04.2009 23:19
   #1348325
4.

<bkz: bak terlik geliyo şimdi>

   gibicibicis   08.07.2009 00:39
   #1481042
5.

güdümsüz bir nesne olduğu halde anneler tarafından güdüm sistemi kazandırılıp istenilen yerin vurulması sağlanmıştır.

<bkz: güdümlü anne terliği>

   afalina   08.07.2009 01:11
   #1481070
6.

<bkz: annem>

   arjuna   08.07.2009 01:15
   #1481075
7.

bazen işe yarayabilir bir saldırı aracıdır, hele ki topukluysa adamın kafasını yarar mazallah.*

   gibicibicis   15.10.2009 00:27
   #1671821
8.

öncelikle şuna bakarım ben, neden terlik demişler ulan o şeye?
ne alaksı var olum etimoloji yaptım kendi kendime ,
ayak-kabı, göz-lük, süt-yen*
bunlar tamam da ter-lik ne alaka? bunu araştırıcam.
saldırı aracı olarak kısmı ise, erişimin kolaylığıdır sanırım. insanın eline de oturur atımı kolaydır. iti korkutur öldürmez hesabı.

   etibumbada   15.10.2009 00:37
   #1671834
9.

o bir tony hawktır, o bir scotttur o annedir kardeştir ama çok lanettir be usta...öyle bi fobi oluştu ki bende 11 yaşımdan beri giyemiyorum terlik...

   bal porsuugunu ayi sanan cahil yazar   15.10.2009 00:46 ~ 00:52
   #1671843
10.

hele bir de güdümlü olan versiyonunun yerini hiç birşey tutmayan terlik.

   tarzan ince dallarda   15.10.2009 00:50
   #1671853
 
reklamı kapat

yazdır