bulasik yikayan erkek

1.

geri dursun. feminizm de bi yere kadar. o her seyde azametli, her seyde(!) becerikli, o 3 dakkada bosalmayan erkeklerin bulasik yikarken gösterdikleri performansin ben dibini göreyim yea!
yalap sap bulasik yikiyorsunuz erkekler, icinizdeki bir iki titiz adami saymiyorum; ama hepiniz bulasik yikadiktan sonra bir kere daha bulasik yikatacak kadar pisligi pesinizde birakiyorsunuz.

bir erkegin dibinde bir parca kalan yemegi baska bir kaba bosaltip da tencere yikadigini gören beri gelsin...ya da lavoboyu bulasiktan sonra cifleyen erkek var mi? akaktaki o cöpleri atiyorlar mi? yok haci yok...

ögretmemisler diyecegiiim...aynen de öyle, ögretseler de islerine gelmiyor tembel tenekelerin, nasilsa peslerinden bi toplayanlari var.

   cemkirik limon dilimi   09.01.2009 14:23
   #1154931
2.

kesin öğrencidir.

   eskere   09.01.2009 14:24
   #1154932
3.

her eve bi tane lazım bunlardan.

   elinin koru   09.01.2009 14:33
   #1154939
4.

ben yapıyorum lan. hani bi romantizm ortamı oluşsun, yıkadıklarını yere koymadan ben alıp duruliyim, eli elime değsin, kollarımız birbirine dolansın, eğlenceli iki muhabbet edelim, köpükler uçuşsun falan... ama sonra elleri pril kokmasın tabi.

o değil de benden daha kötü bulaşık yıkayan kızlar var lan. kız demeye bin şahit. adları batsın da kara taşların altında kalsınlar.

ha bi de şöyle bir genelleme daha doğru olur;
<bkz: bulaşık durulayan erkek>

   tsigalko   09.01.2009 14:41
   #1154943
5.

kesin ibnedir#

   sapare   09.01.2009 15:18
   #1154989
 
reklamı kapat

yazdır