cool man with a beard

1.

5.nesil yazardır.hoşgelmiştir

gelgelelim yılmaz özdil hayranıymış.başka söze gerek yok.dağılın.

   zeberceth   01.01.2011 21:34 ~ 21:52
   #2267826
2.

yılmaz özdil hayranı değildir. hayranlık mertebesine taşıyaşacağı kimseyi tanımamıştır. tanımayacaktır da...

   cool man with a beard   01.01.2011 21:41
   #2267830
3.

duyduğuma göre yılmaz özdil hayranıymış. bilemiyorum artık..

   bilinen biri   01.01.2011 21:42
   #2267831
4.

<bkz: oha>

edit:*

   fransiz   01.01.2011 21:44 ~ 21:50
   #2267834
5.

bir kişiden de hoş geldin cümlesini duymamış yazardır. ha bu benim için önemli değil, ancak ayna tutuyorum ben size, budur...

   cool man with a beard   01.01.2011 21:50
   #2267837
6.

hoş
gelmiş
sefa
getirmiştir.

   autobusni kolodvor   01.01.2011 21:57
   #2267846
7.

gelisiyle ve verdigi ayarlarla takdirimi kazanmistir.

5. nesil yazarlardan olusan askimdir, cancisimdir adli favori listeme kendisini de ekliyorum.

   bilinen biri   01.01.2011 22:59
   #2267900
8.

hoşgeldin diyelim, 2 olsun.

   ipliksizz   01.01.2011 23:25
   #2267915
9.

adam cidden zeki beyler , dağılın.

   fransiz   02.01.2011 21:06
   #2268395
10.

sayesinde elma çayını beleşe getirdiğim yazar.*

   zelooo   02.01.2011 21:10
   #2268398
11.

belediye gibi çalışan mübarek yazar kişisi.

   cadi   02.01.2011 22:34
   #2268500
12.

<bkz: sen bana birini android>

   iny   02.01.2011 22:36
   #2268503
13.

<bkz: bütün kızlar toplandık>

   cadi   02.01.2011 22:43
   #2268513
14.

takdirini kazanan kişileri seven yazar.
siz de takdirimi kazanmak istemez miydiniz!? işte o, o kadar kolay değil...

   cool man with a beard   02.01.2011 22:46
   #2268517
15.

sinema flmlerindeki sevişme sahneleriyle porno filmleri bir tutan yazardır..

kuul sana bişey söylicem dostum sıkı dur.. sinema filmlerindekiler varya... şakacıktan.. yani yok ole bişey.. ama pornodakiler gerçekler.. eheh sinema işte.

   endirekserbestvurus   04.01.2011 02:02
   #2269501
16.

eti cici bebe'mi paylaşmak istediğim yazar.
yav sana paket paket yollayacağım. üzerine o kadar da süt dökmüştüm ama bogazımda kaldı yani.

   cadi   04.01.2011 23:18
   #2270171
17.

bu adama göre; takdir önemli şey arkadaş. takdirini kazanmadığı şeyi sindiremiyor içine. saygılar. *

   ipliksizz   04.01.2011 23:39
   #2270205
18.

kısaca sakallı berkecan.

   lodoslain   04.01.2011 23:42
   #2270213
19.

kel değildir bu arkadaş. saçı sakal flan yerinde yani. takdirleri de önemlidir ona göre tabi ki. herkesin sindirme sınırı var ama di mi *

   cadi   04.01.2011 23:43
   #2270216
20.

sözlükte geçirdiği 3 günde 75 entry giren 5. nesil yazarımız, hoşgelmiş.
<bkz: meydan sozluk bando takımı>

   makyajsiz palyaco   04.01.2011 23:43
   #2270217

123  

 

sayfa

 / 3 

reklamı kapat

yazdır