disci korkusu

1.

aslinda herkezin korktugu ama bazilarina cok gitmekten bagimlilik yapan olay..bu sayede narkoz bagimlisi olan kisilik <bkz: kauss>.

   kauss   16.05.2006 18:36
   #6848
2.

cocukluktan beri yasadigim, gelisen teknoloji ve daha az acili tedavilere ragmen yasadigim korku.

   sherry   16.05.2006 18:39
   #6852
3.

3-4 gündür çektirdiği acıyla ömrün yarısını götüren ağrının, doktorun odasına girildiğinde geçmesi hala bilim dünyasında tartışılmaktadır. bunun korkudan mı, yoksa tesadüften mi kaynaklandığı henüz tespit edilemedi. belki de dişimizi ağrıtan bakteriler doktoru görünce tırsıp dişimize işkence etmeyi bırakıyorlardır. <bkz: hayal etmenin sınırı yok ki>

   gmnd   09.11.2006 19:27 ~ 19:27
   #103336
4.

benim, bi zuhal ablam vardir. aslinda teyze, hatta nine.. büyüdügüm yerin tek discisi. ben dogdugumda disciydi.. hala disci.. hic yaslanmadi.. o kıyamaz bana, acitmaz beni.. elinden geleni yapar..

ama o küçük kasabadan, gölyakadan, taşındigimizdan beri gitmedim disciye.. gitmem de..

onu seviyorum..
zuhal abla...

   ilquerre   09.11.2006 19:31
   #103342
5.

sırf bu yüzden 1 yıldır ağrıyan dişim için bir şey yapmıyorum.offf

   mercury   09.11.2006 20:32
   #103429
6.

yersiz korkudur. doktor morfini basar sen de o aletlerin ciyuvv fiyuff seslerinden başka bir şey hissetmezsin.

   bobo   09.11.2006 21:32
   #103524
7.

sırf gitmemek için dişlere her an her sn özen gösterilmesi..her türlü gargara,en güzel macunlar,ve en kaliteli elektrikli diş fırçalarının alınması.misal ben..

   yagmurcukkusu   09.11.2006 22:10 ~ 23:04
   #103571
8.

iki yıldır ağrıyan dişimden bi türlü kurtulamamama sebep olan fobi. bu fobi nasıl oluşur? küçüklükte yaşadığınız bir travmadan dolayı oluşmuş olabilir tabii. * alternatif oluşma şekli olarak kendimi örnek vermek istiyorum. zaten bir enjektör fobim var ki dişçi korkusu onun yanında hiç kalır. enjektörü görünce resmen panik atak geçiriyorum. bu önemli bir etken. ardından verilen narkozun bir türlü etki göstermemesi gibi bir sorun daha başlıyor. etki göstermediği için o enjektörle defalarca haşır neşir olmak zorunda kalıyorsun. bu böyle bitmiyor tabii. zorla etkisini gösteren narkoz tam tedavinin ortasında etkisini yitiriyor. bu kez yapılan her işlemin acısını doğal haliyle hissetmeye başlıyorsun. bu noktada doktor deneyimli değilse panik oluyor. işte o çok korkunç. her neyse bu aşamada sen o acıyı hissederken tekrardan olaya enjektör giriyor. artık korkudan bayılma derecesine geliyorsun yani geliyorum ben şahsen. yine narkozun etki etmesini bekliyorsun ağzında kanlarla vampir görüntüsünde. sonra işlem bitiyor ama kanama bi türlü bitmiyor. eee durum buyken korkmayayım da ne yapayım ki? bütün bunları her seferinde yaşamasam yok efendim iğrenç oluyormuş yok efendim çıkan sesler çok korkunçmuş ya da her şey mide bulandırıcıymış falan hiç önemli değil. ama ama ama.... keşke dişlerimiz hiç çürümese...

   kubik   09.11.2006 23:36
   #103702
9.

iğneden serumdan efendime söyliyim hap şurup hariç her türlü tıbbi atıktan çekinen* bi insan olarak bu aralar ağrıyan ve doktorun söylediğine göre çenede kendine yer bulamayınca yanak kısmına şiddetle zarar veren 20lik dişimi çektirmemi engelleyen durum.gerçi korkum dişçiden diil malzemeden*

   ari sokmasi   10.11.2006 00:15
   #103829
10.

bu korku herkesi üzmektedir bunun farkına varan film yapıcıları da bu yüzden korku filmlerini seri halinde yapmışlardır. bu filmlerin ortak özelliği katilin dişçi vede manyak olmasıdır . the dentist bu filmi seyrettikten sonra korkmayan kalmaz hele bi de zaten korkan varsa diş ağrıyınca tabancayı dişine tutup ateşleyenler kesin bu filmi seyretmiş olan dişi ağrıyan insanlardır. kendi dişini vurup öldürmek dişçiden daha zararlı olsa bile..

   mistik   10.11.2006 02:08
   #104054
11.

genel insan davranışı.<bkz: ben>

   dinginlik arayan ada   26.11.2006 12:27 ~ 12:29
   #119868
12.

tüm dişçilerin sevimsiz ve suratsız olmasıyla da açıklanabilir. bu dişçiler "sigara içiyorsan bu iğne uyuşturmaz, canın çok yanacak" diyecek kadar korkunç insanlardır. " korkuyorum doktor " dediğinizde "ben çok iyi bir dişçiyim" cevabını verirler. sanki onun çok iyi bir dişçi olması, öyle ya da böyle kocaman dişin kökünden katur kutur çıkması anlamına gelmiyor. *

   oturan kedi   16.11.2007 21:14
   #727414
13.

dişçide senden önceki hastanın üzerinde tepinen doktoru görünce oluşabilecek fobi

   demirblack   16.11.2007 21:17
   #727422
14.

<bkz: sünet korkusu>

   hannibal   16.11.2007 21:18
   #727428
15.

işbu sebeptendir ki dolguları hep hatun dişçiler yapar. elleri sağolsun pek hafiftir. böylece en rahat şekilde işlem biter.

<bkz: ben bugün bunu yaptım>

   pul koleksiyoncusu   16.11.2007 21:28
   #727447
16.

dişçilerin belirttiğine göre, erkeklerde kadınlara oranla daha fazla görülen korkudur.

   allegory   16.11.2007 21:31
   #727454
17.

insanı belli bir noktadan sonra dişini değil korkudan ıslattığı donunu düşündüren korkudur.

   tenten   16.11.2007 21:33
   #727460
18.

http://www.lafmacun.org/entry/310227

   istanblue   21.11.2007 03:05
   #734468
19.

bugün fazlasıyla yaşadım.

2 iğneyle uyuşturdu sonrasında resmen bir apartman dikecek kadar işlem yaptı ve uyuşma 5 saat sonra geçmeye başladı ve ben ağrımadığını zannedip saatlerce yorduğumla kaldım. şu an anlatılamayacak kadar berbat bir ağrı var ve ben dişçiye gitmemeye bir kez daha tövbe ettim.

   abiseninyuzunenoldu   30.03.2010 23:39
   #2002352
20.

<bkz: disci fobisi>

   nukleer fare   30.03.2010 23:40
   #2002355

12 

 

sayfa

 / 2 

reklamı kapat

yazdır