dugunde pistte kosusan cocuklar

1.

bok var, koşacak başka taraf yokmuş gibi.. dışarda koşmazlar, kenarda koşmazlar; illa tam düğünün en heyecanlı yanında, pistin ortasında, gelinle damat salona gelip dansa başlamışken koşarlar. mınakodumun veletleri. elime verseler kafalarını birbirine vururum. sinirlendim yine.

aslında çocukları severim ama her zaman değil. böyle durumlarda boğmak istiyorum hepsini. negzel bi farklılık olacak, düğünde oynayanları görmeye gelmişiz ayda yılda bir onu da bu piçler bok ediyo. sittirin gidin dışarda koşun ya.

   afgan   18.07.2009 14:13 ~ 14:20
   #1496440
2.

<bkz: çocukları pistten çekelim>*

   ceres   18.07.2009 14:21
   #1496452
3.

düğün şarkıcısı bu çocukları eğer koşmaya devam ederlerse pasta vermemekle tehdit eder . bu tehdite rağmen koşan cocuğa sempatim vardır. napsın çocuk kanında var yaramazlık *

   dory   18.07.2009 18:51
   #1496851
4.

"düğün" gibi girilebilecek en salak ortamlardan birinde bütün sıkkınlığın bahanesini kaldırabilecek nedeni teşkil edebilecek çocuklardır. böyle sürekli onlarla oyalanırsın falan, zaman öyle geçer. koşan çocukların kafasını okşarsın, koşma büleeent diye bağırırsın ama bir yandan da o bülent'in koşmasını istersin çünkü hayriye teyzenin 90 kiloluk kızı necla ile aynı masadasındır lan.

   meme tembelyazar   18.07.2009 18:53
   #1496854
5.

anons yapan kişiyi : lütfen fen fen fen,çocuklarınızı zı zı zı,pistten ten ten ten,alınız nız nız nız,see ee aaa ses kontrol rol,sound d check ck ck diye bağırttırıp o kişiyi havaya sokan çocuklardır.

   eni vici vokke   19.07.2009 03:23 ~ 03:24
   #1497625
 
reklamı kapat

yazdır