emrah in yavuz seckin i dava etmesi

1.

bir stand up gösterisinde yer verdiği;

"- sen kimsin?
+ emrah'ım ben ağbi.. çocuğum..
- hangi çocuk?
+ orospu çocuğu ağğbii..."

esprisi sebebiyle emrah'ın yargı yoluna başvurması olayıdır.

neymiş yavuz seçkin hakaret etmiş. e be emrah, sen de çok iyi biliyorsun ki adam o role söylüyor bu lafı, bizzat senin annene değil hatta tanıdığını bile sanmıyorum.

yok anladık, ama madem gocunacaktın neden senelerce aynı orospu çocuğu rolünü oynadın, her filmde ya anana ya bacına bir şey yaptılar. bu filmlerde sen isteyerek rol almadın mı? hatta bu filmler sayesinde meşhur olmadın mı sen? sevenlerine kendini böyle sevdirmedin mi? belki acıklı filmlerini kahkahalar atarak izledi izleyenler ve hala o filmlere bakıp bakıp gülüyorlar. ama kusura bakma kardeşim, sen de bokunu çıkardın. o rol üzerine tabi ki yapışacak. 1 değil 10 değil, istisnasız her film be kardeşim.

   berkalettin   11.11.2007 21:46 ~ 21:51
   #719606
2.

söz konusu programdaki diyolagta yanlış bir şey olmadığına göre emrah'ın sırf orospu çocukluğu olsun diye yaptığı şeydir. hakimler de biraz güler, eğlenir. fena mı olur.

   infinitedreams   11.11.2007 21:49
   #719614
3.

emrah'ı haklı bulduğum fakat yavuz'u da eleştirmeden geçemeyeceğim bir davadır.

   eddy   11.11.2007 22:18
   #719695
4.

emrahın internet aleminde, zaten böyle bir misyonla dolaşması, şimdi yavuz seçkini mahkemeye vermesiyle çelişkiler yumağı oluşturmuştur.emrahh koş ananı s...kiyolar seslenişi,bugün ilkokula giden çocuğun bile diline sakız olmuştur.ayrıca sevgili küçük emrah'ın* bütün filimlerinde görüldüğü gibi anasını,bacısını hatta sevdiğini bile bafileyen bir adet nuri alço tipli herif bulunmaktadır*.
hasıl-ı kelam; kafamızda çağırışan,o küçük emrah,talihsiz ve bedbahttır.keza yavuz seçkin adlı kişilik, orada emrah'ın şimdiki emrah kişiliğine deil, filimlerdeki küçük ve acılı emraha bu küfürü etmiştir.emrah'ın böyle şeyleri gurur meselesi yapması şöyle dursun,internet sitelerinde, adıyla ilgili yapılan espriler için komalara girmesi lazımdı."yok emrah yok sen şimdi cicisin!... o eski küçük emrah var ya? heh işte ona bakıp söylüyorlar. valla kızma kızma."

   duduklu tencere   12.11.2007 01:38 ~ 01:52
   #719991
5.

emrah'in* gecmisini unutarak dustugu hatadir, daha da mantiklisi bugununu dusunerek yaptigi reklamdir.
<bkz: hepimiz yavuzuz, hepimiz seckiniz>

   ahsap yangin merdiveni   12.11.2007 01:42
   #720000
6.

yavuz seçkin'in savunma olarak "ne var lan herkes diyo!" şeklinde hakime çıkışması beklenen mahkeme... * *

   egzotikcayirdanasi   12.11.2007 01:43
   #720003
7.

emrah-davaciyim hakim agbi anama kufur etti orospu dedi acimadi vurdu herkez vurdu.
''kimsesizzzz yanliiziimmm..''
hakim+tamam lan moda girme. senin varmi bi deyecegin yavuzcum..
yavuz-hakim abi bende davaciyim, bunun annesi kinetik orospu, nuri babanin sucu yok herkeze veriyo hatun..bence kadinda bi bokluk var..
hakim+yaz kizim...yavuzun sucsuz olduguna, bu pic inde babasinin bulunmasi uzerine polis,jandarma gerekirse fbi,hatta ciyayey ow yeahh ninde devreye girmesine karar verilmistir.!
tekrar emrah-ama hakim abey..
hakim+lan sus nuri yi cagirttirma bana salarim annanin ustune..
emrah-''kimsesizz yalnizim''
hakim+atin su mali disari mina goyum..

   rakibalikayvalik   12.11.2007 02:01 ~ 02:03
   #720028
8.

<bkz: bok yemek>
<bkz: halt etmek>

   abbasabuzer   12.11.2007 02:01
   #720029
9.

-emrah koş taklidini yapıyorlar!
-ne koşacam lan kaç yaşına geldik, biraz da avukatım koşsun..

   metiano   12.11.2007 09:25
   #720186
 
reklamı kapat

yazdır