eski sevgilinin barismak icin cikolata gondermesi

1.

<bkz: beni kalbimden vurdun gözün aydın>

   kutsanmamis azize   29.05.2009 00:36
   #1411295
2.

erteler ve hatta iteler,öteler barış anını.

   madeinpain   29.05.2009 00:38
   #1411306
3.

cikolata sevmeyen bünye icin tam bir "ii ki ayrılmısım hocu yea" bahanesi.

hıyar herif daha cikileta sevmedigini bilmiyor. sonra dönüp dolanır "neden ex oldum" diye. na bu yüzden.

   dert yorumcusu   29.05.2009 00:41
   #1411322
4.

çikolata bitterse " anamı siktin bende seninkini sikecem " manası taşıyabilir..

   spitneybears   29.05.2009 00:44
   #1411328
5.

çikolata aftır eyt ise çocuk size kıllık yapıyor demektir. tutun, bulun ve o iğrenc çukulatayı ona yedirin. bok yiyenin evladı!

   dert yorumcusu   29.05.2009 00:45
   #1411336
6.

eksik hareket.
oysa öncelikli olarak göndermesi gereken kocaman bir buket çiçek olmalıydı.
yanında minik bir oyuncak olabilir.
mesela sevimli bir eşek.ki "ben bir eşeğim" manası taşır.
küçük ve mahçup ifadeli bir ayıcık."ben ayının tekiyim" anlamına gelir.
bir özür notu.yeteneğe göre;
kısacık ama çok şeyler ifade eden bir düz yazı da olabilir,
upuzun bir şiir de olabilir.
bunlardan sonra gelen 4. seçenektir çikolata.
çok yanlış yerden başlamış,sonuca ulaşması mümkün değil.yazık *

   alkolikhareket   29.05.2009 00:52
   #1411367
7.

"eski" sıfatını koymuşsan başına, neli çikolata gönderdiği mühim değildir. eski eskidir.

   madigan   29.05.2009 02:08
   #1411514
8.

<bkz: şeker hastası sevgiliye tuzlu kraker göndermek>

   atesisevensuyatapar   29.05.2009 02:26
   #1411526
9.

zahmet etmiş. topitop yollasaymış.. ne lan bir kutu çikolatayı bir buket çiçeği görünce herşey halloluyor değil mi?

   sleepy   27.10.2009 15:04
   #1694935
10.

bitter çikolata göndermesin sevmiyorum,antepfıstıklı,kahveli,likörlü falan olabilir..ayrıca kendi gelmesin,sadece ara ara çikolata göndersin..bu şartlarda fena bişey değil..yerim ben..

   amannebileyimya   27.10.2009 18:19 ~ 18:20
   #1695429
11.

afrodizyak amaçlıdır.

   lascaux   06.11.2009 05:02
   #1718069
12.

adet dönemine denk getirirse fazlasıyla göze girecek bir davranıştır.

   yaklasmayin yazarim   06.11.2009 05:05
   #1718082
 
reklamı kapat

yazdır