et dovecegi vol 2

1.

tekrardan yetecek olan yazar adayı. hayranlarını üzmeyip 10 entry girmesini bekliyenler çoğunlukta.

ps:bu başlıkta çok ekmek var çok.

edit: ölüsü bile iş yaptı amk . para akıyo para.

   yazamaz   21.04.2009 01:48 ~ 03:18
   #1328208
2.

+ hacı ses ver duyulmuyor.

   kechi   21.04.2009 01:50
   #1328212
3.

sinemalara yeni gösterime giren film. seri haline gelmiş devamı çekilecek öyle diyollaaa.

   apice a rassi   21.04.2009 01:53
   #1328217
4.

<bkz: sen gelmez oldun>

   nenedir   21.04.2009 01:54
   #1328218
5.

korku filmi bile değil. kitap serisi bile değil. faşist bile değil.
komedi abi komedi buldum doğru cevabı. hareketlerine her tarafımla güldüğüm bir film hem de ...
<bkz: güldüren yazar>

   jasbecker   21.04.2009 01:55
   #1328219
6.

acımız büyük, bize son entrysini yazdı.*
torunları da aramıza katıldığında

et döveceği 1,1
et döveceği 1,2
...

   yaklasmayin yazarim   21.04.2009 02:22 ~ 25.04.2009 19:14
   #1328257
7.

et döveceği isimli eskinin yazarı, simdinin yeni yetmesinin, hocası ramiz e olan bağlılığını anlatmaktadır.

   salt okunur   21.04.2009 02:23 ~ 02:24
   #1328260
8.

<bkz: et dövecegi dövecegi>

   amonaco   21.04.2009 22:37
   #1329660
9.

biz senin etini dövmekten bıktık sen dövdürmekten bıkmadın be kardeşim ama olsun. sen gel.

<bkz: ne olursan ol yine gel>

çıkışta görüşelim.

   kutsanmamis azize   22.04.2009 21:59 ~ 22:01
   #1331923
10.

#1328059

   see can me war   23.04.2009 15:48
   #1333774
11.

geçen kelebek etkisini seyrediyorum hocu adamlar yapmış ya güzel filmdi gerçekten,
neyse dedim ikinci filmide seyrediyim, toplandık arkadaşlarla muhabbet film falan,
ikinci film bitti, lan birincinin aynısı, s.ke sürülecek tarafı yok o derece.
neyse et döveceği'nin vol 2 haline gelirsek,
kendisine yeni sözlük hesabıyla başarılar diliyorem...
övgülerle bu mahlas altına yazmak dileğiyle..
hadi ben kaçtım bayy
sevgilerle,
sexy_girl_15

   full akbilin gucu adina   25.04.2009 01:18 ~ 01:20
   #1338509
12.

deği$meyen tek $ey et döveceğinin kendisidir. bin kere $utlasan da aynı, bin kere ayar versen de, bin kere sillelesende.

yorulma güzel karde$im al:

<bkz: mezarbekcisi>

güvercinden tehdit felan da edebilirsin.

öpüyorsun kendine iyi bakıyorsun.

   mezarbekcisi   25.04.2009 16:55
   #1339669
13.

dövülmeli.

-büyü bozulmasın hesabı- **

   kechi   25.04.2009 16:59
   #1339673
14.

yolunu beklediğim nadir faşolardan kendisi. söz verdi benden izinsiz entry girmeyecek.

   376   25.04.2009 22:23
   #1340338
15.

morartıyor.

   et dovecegi vol 2   25.04.2009 22:48
   #1340415
16.

ilkine ne oldu dedirten yeni yazar.
cinsiyeti hakkında atıp tutmalara ragmen merakla bekledigim yazar.**

edit:lan daha 10 sn olmadı anında fişlendik basın eksiyi anasını satıyım.

   konseptdediginnedir   25.04.2009 22:50 ~ 22:53
   #1340426
17.

<bkz: fake lan bu>

eski et döveceği gibi değil, çakma bu sanki..

örnekliyoruz efenim;

başlık: hayatta en mutsuz olunan anlar

entry:

----- spoiler -----
ülkü ocağında çayın bittiğini öğrenmek, çok koyar. böyle tebaanızın yüzüne bakamazsınız... bakkal kürtse veresiye de yazmaz siz de 2. yolu seçersiniz.
----- spoiler -----

nerde o eski kelle avcısı et döveceği, nerde..

   susamcik   26.04.2009 10:44 ~ 10:45
   #1341457
18.

zenci korkusu var gibi geldi bana.

   unreal   26.04.2009 18:04
   #1342307
19.

<bkz: yaraknafobi>

   ossy   26.04.2009 18:04
   #1342308
20.

belden aşağısı zenci olan bir insan inanmayanlara uygun ortamlarda gösterip elletebilir.

   et dovecegi vol 2   26.04.2009 18:08
   #1342317

1234  

 

sayfa

 / 4 

reklamı kapat

yazdır