evde sigara kalmadiginda alternatif cozumler

1.

winston paketitin içindeki kağıt folyo karısımı madde suya koyulur. az bekletildikten sora cıkarılıp folyoyla kağıt ayrılır. kağıt kurutulur. evde bulunan eski kurumuş ıhlamur yaprakları dilimlenir. o ince kağıda sarılır ve içilir. sabaha kadarda uyuyabilmek imkansız hale gelir. ciğerler yanar.

   maximumdrink   27.06.2009 12:42
   #1464925
2.

izmarit toplamak.

   termofor   27.06.2009 12:54
   #1464936
3.

alternatif bi çözümü yoktur aslında. varsa elinde avucunda esrar içersin yoksa yapılabilecek bişey yok, tabi evde nargile yoksa. öyle ' abi bi gün krize girdim çay sardım amk! ' zırvalarıyla gelmeyin bana. sarıp da içen var mıdır aranızda bilmiyorum ama o güzel arkadaşları tenzih ederim: afedersin ama sen mal mısın hemşerim? tütünle çay arasındaki farkı anlamıyor musun? ya da hangi akla hizmet çayı sarıp içiyorsun. çayda nikotin olduğu nerde duyulmuş?

hay yarabbim..

   peynir gemisi   27.06.2009 13:30
   #1464963
4.

eğer para da yoksa yatağın altına, koltuk minderlerinin arasına, kirli pantolonların ve montların ceplerine, eski çantalara ve hatta çamaşır makinesinin içindeki lastikli yere* falan bakılmalı. mutlaka para çıkıyor ve gidip sigara alabiliyorsunuz.
hiç olmadı veresiye denen şeyi kullanın.
ya da bırakın gitsin sigarayı en güzeli. sağlığa da zararlı zaten.

   melian   27.06.2009 13:41
   #1464977
5.

çubuk kraker yemek.

   madigan   27.06.2009 13:42
   #1464980
6.

<bkz: esrar>

   amonaco   27.06.2009 13:44
   #1464985
 
reklamı kapat

yazdır