futbolu sevmeyen erkekler

1.

normal olmayan insan muamelesi görmeleri ihtimal dahilindedir. ama normaldirler.

   sparco   11.10.2006 21:17
   #76435
2.

çoğu bayan tarafından tercih sebebi olabilecek erkek modeli.

   helesur   11.10.2006 21:20
   #76439
3.

futbolun bir spor olmaktan çıkıp tamamen bir ticarete döndüğünü ,dengesiz gelir dağılımının güzel bir örneği olduğunu düşünen, birbirini tanımayan insanların birbirlerine neden küfrettiğini anlamayan holiganlık yapmak yerine gidin adam gibi birşeylerle uğraşın ****diye isyan eden, aralarında olduğum normal *olan insan tipi.

   revenant   11.10.2006 21:25 ~ 21:27
   #76445
4.

<bkz: saruhanvolkan>

   saruhanvolkan   11.10.2006 21:48
   #76453
5.

<bkz: futbolu seven erkekler>

   dwight   11.10.2006 21:53
   #76461
6.

<bkz: ben erkeğe erkek demem futbolu sevmeyince>

   stigmata   11.10.2006 21:54
   #76463
7.

kesinlikle cok sey kaybeden erkekler

   crazy diamond   29.12.2006 13:05
   #160694
8.

-abi bu gün maç var izliyoz mu
+ne maçı
-aa galatasaray fenerbahçe, dur bakiyim yoksa haberin yok mu lan!
+aa olmaz olurmu olum galip gelicez kesin
-dur dur galip mi nebiçim konuşuyon lan "koyucaz" a nolduu
+koyacaz tabi
-hangi takımlısın lan sen?
+fönür

   okkes   07.03.2007 22:52
   #253485
9.

<bkz: sabri ugan>

   ederleziavela   07.03.2007 23:19
   #253519
10.

fotoğraf çekmeyen japon gibidir.

   vito andolini   07.03.2007 23:23
   #253526
11.

hayir sahada bir topun pesinden 22 kisinin kosmadigini biliyorum. genelde topun pesinden sadece 2 kisi kosar, kalanlari gorev yerlerindedir.

futbol benim gozumde izlemek icin kotu bir spordur. skor azdir, yada yoktur. hayati pragmatik temellere dayandiran bunye icin gereksizdir futbol. futbol adil degildir, basketbolda oldugu gibi tutarli oynayan kazanamaz. "top bizi sevmez" avuta gider, adam aydan vurur gol olur. belki bu yuzden futbol bu kadar sevilir. zugurt tesellisidir, umuttur, "ikinci yariya baslarken bir gol bulursak" heyecanidir.

lakin oynamak icin guzel spordur futbol. kosturur yorar adami. takozu da oynayabilir, teknigi de. iki tane tas bir tane kola kutusu yeterlidir. dunya buyuk bir futbol sahasidir. yerler plastik siseler, burusturulmus kagitlar ve kucuk yuvarlak taslarla doldukca da bu boyle olucaktir.

futbol sevmeyen erkekler seven erkeklerce sevilmezler. bir kere ligin puan cetvelinin ilk 5ini kafadan sayamayacak bir erkege nasil hitab ediceklerini, nasil iletisim kuracaklarini bilemezler. ikincisi futbol seven erkekler "futbol"un nasil bir zaman uyusturucusu oldugunu fark edemezler. televizyonlardaki yuzlerce "hepsi ayni seyi soyleyen, ayni goruntuyu yirmi kere gosteren" spor programlari, gazetelerin ele alinir alinmaz acilan spor sayfalari kisiye "iyi bir futbol bilgisi" disinda pek bir sey kazandirmaz ki, takim tutan biri tarafsiz olamayacagi icin o bilgi de kisitli kalicaktir. futbol izlemeyen erkek zamanini baska ibnelik alametleriyle ugrasarak harcar. "buyuk sirketlerin sosyal sorumluluk paylasimi" adinda makaleler okur, dogu felsefesi ile ilgilenir, gitar calar, kaliteli muzikleri arastirir.

futbolun erkekligi bu kadar tanimlamasi olsa olsa erkegimizin ne kadar guvensiz oldugunu gosterir. kisi erkek olmak icin nasil sakal cikmamis yuzu jiletler, biyiklarini findik kabuguyla koyultmaya calisirsa bir de futbol izlemesi gerekir. nemelazim, kucuk elli bir hanim evladi olarak adlandirilabilir.

*

   ithilquessir   07.03.2007 23:24
   #253528
12.

ev işi bilmeyen kadın gibidir.

   ewolofer   08.03.2007 20:32
   #254778
13.

yanılan erkektir.gerçekler er geç açığa çıkar.
<bkz: nerde o eski kızlar>
<bkz: beni böyle sev seveceksen>

   hakkat   27.07.2007 18:09
   #574646
14.

kızlarla ve erkeklerle karışık bi ortamda söylerse erkek futbolu sevmediğini hakkında kıl yorumu yapılabilir.

+ben maç izlemem ki hiç
-nasıl yani güzel kardeşim? bak kötü örnek oluyosun cümlelerinle
+gerçekten de ben hiç sevmem futbolu, hep kavga hır gürültü oluyo bi de
-*ne yani sen kavga da etmiyomusun bülent?
+hayır kavga da etmem
-* ne yani maça gitmezsin, kavga da mı etmezsin bülent?
+ı-ıhh hiç kavga etmedim ben
-ne yani, sana dik dik bakan birini tutup yığmadın mı hiç?
+yooo ne gerek varki?
-okulda hiç pandik atan da olmadı mı?
+oldu da ne alakası var?
-onu da dövmedin mi?
+yoo, dövmedim
-ibnesin lan sen
-gerçekten de ibnesin bülent
-yazık lan sana
+ama... yaa şey bi saniye ne alaka yaa
-...

   birinebakipcikicam   27.07.2007 18:14
   #574663
15.

iğrenç erkek tipidir.konuşmasındaki kaypaklık bile insanı uyuz etmeye yeterlidir.
geneli 22 kişinin bir topun peşinde koşmasını saçma bulurken,10 kişinin büyük topu küçük çembere sokmasını mantıklı bulur*
halı saha maçı ederken çok komik duruma düşecek hareketlerde bulunurlar.insanın ayağına top bu kadar mı yakışmazdır.

   asil   27.07.2007 18:15
   #574666
16.

<bkz: futbolu sevmedıgını belırtınce erkeklerın gozunde salak gorunecegını dusunen kız>

   sincity   27.07.2007 18:17
   #574670
17.

kişiliği henüz tam oturmamış erkektir. nedeni futbolu sevmemesi değil, kızların gözüne girebilmek için nasıl bir söylem tarzı belirleyeceği üzerinde kafa patlatıyor olmasıdır. yoksa futbolu sevmek bir erkeklik belirtisi olmadığı gibi sevmemek de bazılarının zannettiği gibi efemine bir davranış biçimi değildir**.

   thereal   27.07.2007 18:34
   #574695
18.

bünyesinden bi sikim çıkmayacak erkektir.
kompleks temsilcisidir.

   nuni   27.07.2007 18:40
   #574709
19.

<bkz: hayret ilk defa doğru düşünen bir erkek çıktı>

   irena   27.07.2007 23:54
   #575318
20.

basketbol u daha heyecanlı bulan erkektir. yine de ara sıra şampiyonlar ligi maçı izler.

   closedoorwhileyouaregoingout   29.11.2007 13:06
   #745816

12345  

 

sayfa

 / 5 

reklamı kapat

yazdır