hemsehri hemsehriyi gurbette siker

1.

hemşerilik bağlarına değer veren kimsenin gurbetteyken kendi memleketlilerine aşırı derecede güvenmesi sonucu arkasından kuyusunun kazılması ve bunun sonucunda toplum tarafından hemseri hemseriyi gurbette siker demeleri.

   ona koma bana ko   22.04.2007 22:20
   #342450
2.

a: yav onur abi bizim memlekette iş yok biliyon, abi ben de koptum angaraya senin yanına geldim hani bi iş falan ayarlarsın diye
b: hııı iyi yapmışın iyi iyi hoşgeldin de önce bi arasaydın keşke.
a: abi bi şey daha var benim kalacak yer yok da hani sizin evin üst kat müsaitse, yenge de kızmazsa bi iş bulana kadar idare etsen
b: tabi tabi hallederiz
a: abi bide bende pek para da yok biraz da borç falan yapsak nasıl olur abi
b: hallederiz
a: abi şu karşı camdaki hatun kim, bayaa iyiymiş, malzeme yerinde kimdir abi bu
b: benim baldız, yaramazın tekidir
a: siktiret abi yaramaz maramaz, bi tanışrısan hani angaralı olduk artık bi zaman buralardayız ha, abimsin be onur abi hı ?
b: ......

   kunteperotk   22.04.2007 22:29
   #342468
3.

<bkz: hısım hısıma bir kısım fazla sokar>

   seytanin avukati   23.04.2007 01:00
   #342920
4.

toprak toprağı gurbette siker diye de söylenir bazı yörelerde

   woody   17.08.2008 13:40
   #1007509
5.

- haydi şükufe, düğün davetlileri dağıldı, soyun da gir yatağa.

+ olmaz ricep!

- ??? niye olmaz lan şükufe???

+ ikimiz de erzincanlıyık ricep!

- eee???

+ ve düğünü de erzincanda yaptık tikkat idersen...

- yani?

+ hemşeriyik ve erzincanlıyık...

- so?

+ hemşeri hemşeriyi gurbette siker... erzincanda yapamayık bu işi!

- ülen şükufe... sanki "bakire değilim" itirafını geciktirmek için bin dereden su getirmektesin?

   ozel kurmay baskani   17.08.2008 13:54
   #1007517
6.

hemşeri hemşerinin götüne muhtaçtır.*

   doktor narkoz   17.08.2008 13:58
   #1007518
 
reklamı kapat

yazdır