her kurt ahmet turk tur

1.

mağduriyet edebiyatından hiç hoşlanmadım. "emniyet müdürlüğünün güvenlik zaafiyeti" de bu edebiyata dahil; aklını kaçırmış bir faşistin saldırması da bu edebiyata dahil.

bazı kürtler onca senedir şu gerçeği göremedi, gitti: kardeşim sen polisin neyine güveniyorsun? hangi polis, hangi zamanda, nerede sizi korudu, hak-hukukunuzu savundu da şimdi çıkıp yok polis şöyle, yok polis böyle diyorsunuz? herkes kendi kendini koruyacak, gerekirse her yere 15-20 kişilik gruplar halinde gideceksiniz. orda sırrı sakık polise bağırıp çağıracağına saçlarından niye kavramıyor yavşağı? bürokratik davranmanın zamanı mı? olay sonrasında sakık "pardon, ikisini ayırmaya çalışırken parmağım saldırganın gözüne girdi herhalde. umarım kör olmaz" demeci vermeliydi.

bilmeyen de onca yıllık polis dostlarımızın o an bize sırt çevirdiğini sanacak. yav sokak ortasında kardeşlerinizi enseden tek kurşunla yere seren orospu çocuklarının direkt polis karakolunun kapısına yöneldiğini hangi zaman unuttunuz?

"efendim, polis sadece seyretti"... yapma yav. bak işte bu ender görülen bir şey olmuş, nerdeyse istisnasi bir durum hatta.

işin enteresan tarafı biz kürtler hiç öyle mağdur psikolojisinde olan, ezik, sürekli şikayet eden insanlar değildik. biz türk devletinden haklarımızı "rica" etmiyoruz ki. aklın yolu birdir ve tek doğru vardır diyoruz. o doğru için de gerekirse ölümüne mücadele ederiz. seyit rıza'sından şeyh sait'ine ve pkk'ya hep hak yol mücadeleleridir bunlar. ne demişti seyit, "devlete hiç baş eğmedik. bu da onlara dert olsun"

ama gandhi'nin pasif direnişi de, mandela'nın yılışık mızmızlığı da bizden uzaktır. yok kardeşim, sosyal genlerimizde "x beni dövdü ühühhüüü"; yok.
açmışlar şimdi facebook'ta gruplar falan. "her kürt ahmet türk'tür" bilmem ne. yerleştirmişler oraya saldırganın fotoğrafını da, "haydi tükürün yüzüne" falan. yavrum yavrum. aferin size. kırılmış egonuzu tamir etme tarzınızı sikim.

   paulie gualtieri   16.04.2010 17:54
   #2025148
2.

<bkz: ahmet türk'e uzanan eller kırılsın>

   ziman   16.04.2010 17:58
   #2025151
3.

yanlıştır.her kürt ahmet türk gibi terörist yanlısı değildir.barış yanlısı,aklı başında,beyni çalışan kürtler de vardır.hem de hiç azımsanamayacak kadar.eğer bütün kürtler ahmet türk gibi olsaydı dtp güneydoğu'da oyları silip süpürürdü.
sırf aynı ırktansınız diye düzgün insanları da yanlışınıza çekmeye çalışmayın,onlar bu oyuna gelmezler...

   king melik xxl   16.04.2010 18:02
   #2025154
4.

ee yıllarca siyaset alanlarında hiçleştirmeye tabi tutulan sindirilmeye çalışılan insanların, yakaları bir türlü bir araya getirtilmedi ki durup sağlıklı düşünebilsinler gerçekten siyaset yapabilmeyi başarabilsinler. bahsettiğim siyaset hiç bir zaman aklanamamış, tilki siyaseti. bir türlü öğrenemediler, herhangi bir saldırıda karşı saldırıya geçip sonra işin içinden "ben aslında ayırmaya çalışıyordum parmağım gözüne girdi" demeyi, gerçi aralarından öyle sivrileri de çıktı ama bir şekilde hep azınlıkta kaldılar, öğrenemediler, kafalarına silah tutanların kafasından vurmayı, siyasetin çirkefliğini bir türlü öğrenemediler,düşünemediler o anda, hep sonradan geldi akıllarına "keşke o anda ben de onun kafasını ezseydim" diye... gerçi yavaş yavaş yerleşen bir siyaset sözkonusu, temennimiz ahlaki yozluğa fazla bulaşmadan siyasetin bariz kirliliğinde göze çarpan ufak tefek lekeler kalabilmek, öğrenmek istemezlerdi, mecbur bırakıldılar, keşke öğrenmeselerdi...

   ziman   16.04.2010 18:27
   #2025198
5.

bazı kürtler ahmettir. bazı ahmetler de türktür. ozaman bütün ahmet türkler kürt müdür? yoksa bütün kürtler mi ahmet türktür? bir aristo var sende senden içeru.

   cumle muhendisi   16.04.2010 18:30
   #2025201
6.

kurt hayvanının ahmet türk olabilmesi çok uzak geliyor bana.

   s3ssiz   16.04.2010 18:35
   #2025212
7.

her kürt pkk'lıdır gibi yanlış olan önerme. zaten sanki aynı kapıya çıkıyor, gibi geliyor bana. *

   kursad fhlmnv   16.04.2010 18:37
   #2025215
 
reklamı kapat

yazdır