izmir de denize ciplak giren kiz

1.

izmir konak ta gecenin bir köründe denize çırılcıplak giren üniversite öğrencisidir.

http://www.milliyet.com.tr/.../09/03/son/sontur05.asp

<bkz: akıl>
<bkz: fikir> *

   muselem   03.09.2007 12:14 ~ 12:17
   #650054
2.

polislerin neden çırılçıplak denize girdin sorusuna “siz üstünüzdeki elbiseler olmadan insan değil misiniz? bir insanın elbiselerin çıkarması bu kadar mı sorun olur? siz normal düşünemiyorsunuz. ben özgürüm'' cevabını vermiş bu şahıs.

elbiseleri çıkartmak sorun evet. biz bir tek duş alırken çıkartabiliyoruz ne yazıkki. *

   cayvesigara   03.09.2007 12:15
   #650058
3.

ege üniversitesi fen edebiyat fakültesi biyoloji bölümü 4'üncü sınıf öğrencisi kızmış. her şey bir yana, ege üniversitesi'nde fen edebiyat fakültesi yok ki, fen fakültesi ayrı, edebiyat fakültesi ayrı.

aynı bkzlar bu sefer haberi yazanlara:

<bkz: akıl>
<bkz: fikir>

   sherry   03.09.2007 12:15
   #650059
4.

oltaya takılması halinde çiğ çiğ yenebilme ihtimalini göz ardı eden müthiş türk kızı.

   irtifakaybi   03.09.2007 12:15
   #650060
5.

<bkz: denize çıplak girip yakalanınca felsefe yapmak>

   cayvesigara   03.09.2007 12:16
   #650064
6.

- neden denize çıplak girdiniz?
+ özgürüm ben!!
- peki de neden mayolu değil?
+ azgınım been!!
- babanı arıyoruz!
+ üzgünüm been! ühüüü!!!

   irtifakaybi   03.09.2007 12:18 ~ 12:18
   #650071
7.

bir ara istanbul a da beklediğimiz kızdır.

milliyetteki yorumlar da can alıcı.

-insan ßizide cagırıdı ßea duygu cok krıldım ßak nasıl eylenirdik. . :d:d. d

-tüh yaaa insan bi haber werir özgürlük denemesi için. lütfen bi dahakine bize bildirilsin. özgürlük çalışmalarına gerekli destek itina ile werilir. doru zaman doru yerde olamadım yine buna yanıorum :))

-ne var bunda ki, kızlar çırıl çıplak sadece erkeklerin koynuna girecek diye bir anayasa kuralı yok ki, yakında onuda yeni anayasa değişikliği gündemine alırlar işiniz zor kızlar bundan sonra sadece sevgilinizin koynuna çıplak girin başka yok size

yorumlar aynen böyle olduğu için düzeltmedim devamı milliyetin sitesinde.

   laf ola beri gele   03.09.2007 12:24 ~ 12:25
   #650083
8.

insanları gaza getirmek , yasakcı zihniyeti haklı göstermek için yapılmış , haber değeri taşımayan olaydır.
olayın çekilmeye çalışıldığı boyut farklıdır.her habere sansür koyan gazetelerin neden kızın çırılçıplak fotoğrafını tüm bilgileriyle verdiği de ayrı bir muammadır.
yakında yapılacak haberlerden biride ; 'diz boyu eteğiyle sokakta yürüyen kadına linç girişimi.' dir.

<bkz: vurun kahpeye>

   dua   03.09.2007 12:24
   #650084
9.

haberi verirken milliyetin anlatım bozukluğu yaptığı olaydır.

çıplak denize giren kıza polis engel oldu yazınca, sanki deniz çıplak, kız da normal bir şekilde denize giriyor anlamı çıkmaktadır. doğrusu tabiki de lafmacun yazarımız tarafından yazılmıştır, denize çıplak giren kız olmalıdır.

   uzaktan kumanda   03.09.2007 12:27
   #650092
10.

"çevreyi rahatsız ettiği..." gerekçesiyle hakkında tutanak tutulması ilginç olan kişidir. gece vakti denizde yüzmenin çevreye herhangi bir rahatsızlık vermesi düşünülemeyeceğinden bahsi geçen rahatsızlık kıyafetlerin olmayışından kaynaklanıyor olmalıdır.
hasılı, bir kişinin kıyafetleri var diye birilerini rahatsız ediyor olması ne kadar saçma ise, bir diğer kişinin de kıyafetleri yok diye birilerini rahatsız edebileceğini düşünmek de o derece saçmadır.

   thereal   03.09.2007 12:40
   #650118
11.

ayni zamanda denizden ciplak cikarak sayin polis amirlerimin gozlerini bayram ettiren yalanasi hatundur. <bkz: severek izliyoruz>

   akraba evliligi   03.09.2007 12:42
   #650121
12.

haber sitesinde veya başka(!) yerlerde yapılan yorumların bazılarında ; ''gece vakti denize girmenin nesi suç'' denmiş. gece vakti deniz kenarına aileleriyle giden bu bünyeler , karılarının kızlarının yanında çırılçıplak denize giren erkek gördüklerinde neler yapacaklar merak ederimdir. adamın biri açmış aleti 15 cm sallandıra sallandıra balıklama dalış yapıyo falan... ayıp lan.
<bkz: ben özgürüm deyip ortalığın amına koymak>

+n'apiyosun lan? ayı, ayı! oha
-ben özgürüm kardeşim
+ne alaka lan?
-ister çıplak gezerim ister 31 çekerim size ne?
+o zaman ben de şimdi senin ananı sikerim!
-serin gel
+ben özgürüm amına koyim!
-yapabiliyosan yap o zaman
+tamam amına koyim!
-...
böyle gider bu...

   birinebakipcikicam   03.09.2007 12:48 ~ 12:51
   #650134
13.

bazı illere deniz getirme vaadinin neden çok prim yaptığını gösteren olaydır. biz de deniz isteriz.

   mezarkazici   03.09.2007 12:50
   #650137
14.

kızcağızın ismi büyük harfle kodlanmış, gözlerine siyah şerit konmuştur ama en yakın arkadaşının adı ve okuduğu bölüm sınıfıyla beraber verilmiştir. böylece bu kişinin sözde ifşa edilmemesi sağlanmıştır.

   samdak ayisi   03.09.2007 12:52
   #650142
15.

en kısa zamanda bulup 8 eylul 2007 savulun gencler izmir de sira ne guzel gider tabu ile bira zirvesine getireceğim kızdır.**

   estarfin   03.09.2007 12:55
   #650149
16.

başkalarının özgürlüğünü düşünmeden, sadece dünyada tek hücreli olarak kendi yaşadığını düşenen bünyenin yaptığı iş.

evet özgür bir insan o. ama benim özgürlüğümü elimden alamayacak kadar özgür.

şuan annemle moda sahiline gidemeyek kadar naçar isem bunun sebebi bu zihniyetteki insanlardır. aşkolsundur.

yoksa ben de derim..

<bkz: sokayım özgürlüğünüze>

   delikli masrafa   03.09.2007 13:05
   #650168
17.

özgürlükler ülkesinin bir ferdidir.

hangi özgürlük,hangi ülke o tartışılır elbette.

   feuerfrei   03.09.2007 13:24
   #650220
18.

istanbulda aynı şeyi yapmaya götü yemeyecek kızdır.

   caddy   03.09.2007 13:27
   #650226
19.

bana sözlüğün ne kadar da abazan bir halde oldugunu bir kez daha gosteren haber olmustur. baksaniza an itibariyle 19 entry girilmis, millet anlattikca iştahlaniyor. vay be sozlük icin ne kadar da onemli bir konuymus, kiz cirip ciplak salivermis kendini mavi sulara, peh !

peşin edit: eksilemeden once soyliyeyim efenim; tamam, bu yaz sicaklarinin ortasinda boyle bir haberle birlikte ne kadar da hopurdadiginizi biliyorum. ama bunlari düşünüp kendini daha beter fokurdatmanin ne faydasi var, zaten gun boyu düşündüğümüz şey ciplak bir hatun haritasi ve koseleri degil mi ? baska konu ve haberlere yoneltin beyninizi abicim, olmuyor boyle, eziyet ediyoruz kendimize..

   akraba evliligi   03.09.2007 13:50 ~ 13:50
   #650268
20.

soyunmanin ozgurluk oldugunu dusunen kisidir.
ozgur bir turkiye icin herkesin soyunmasi gerektigini savunursa sasirmam.

   yumuklu sucurta   03.09.2007 13:53
   #650280

12 

 

sayfa

 / 2 

reklamı kapat

yazdır