jasbecker

1.

ya yeni yazar ya da eski. fakat başlığı açılmamış, ne bileyim kimse tarafından fark edilmemiş silik yazar da olabilir. ne olursa olsun şöylece bir baktım entrylere, evet güzel şeyler yazacak kapasitesi var dedim ve başlığını açtım gitti.

ayrıca bana jason becker'i anımsattığı için de ayrı bir sempatim var kendisine. ah bi de hatun çıkarsa var ya, kralıyım olum buraların.

neyse çok uzatmadan hoşgelmiştir.

   376   27.03.2009 09:53
   #1277286
2.

<bkz: sapına kadar erkek>

   jasbecker   27.03.2009 18:32
   #1278164
3.

kanımın ısındığı,kafa dengi gibi duran yazar.zamanla tüm sırlara vakıf olacağız.

   erkekfatma   28.03.2009 23:26
   #1281149
4.

10 numara yazar olabilir.pitsburgh penguins'li olduğu için 1 numara siliyoruz hanesinden.

   coco bongo   29.03.2009 20:50
   #1283147
5.

cuma namazının evde kılınabileceğini iddia edip dini kural ve vecibelerden bi-haber olduğnu göstermiş yazar.

#1302175

not: cuma namazı camide 'cemaatle' kılınır. evde kılınması gibi bir lüksü yoktur.

   peynir gemisi   07.04.2009 13:18 ~ 13:18
   #1302321
6.

<bkz: benim hiç cuma namazım olmadı ezik büyüdüm> *

yine din yine din ne kadar ulema var bu toplumda dini bilen dinini seven.
diyorum ki ulen ya ben dağın başında kulübemde yaşıyorsam ve cuma namazı için camim yoksa illa cemaat mi toplmamam gerekecek? dağ başındaki ayıdan, kurttan, börtü böcekten cemaat olur mu? ama doğru sizden oluyorsa onlardan da olur...

   jasbecker   07.04.2009 13:23
   #1302330
7.

dağ başında tek başına yaşıyorsa cuma namazı kılmasına gerek yok.

rahat ol. heyecan yapma.

   jokerstyle   07.04.2009 13:24 ~ 13:25
   #1302334
8.

sevgili din adamlarından öğrendi artık rahat.
dağ başında kılmak zorunda değilmiş.
ya kılmak istiyorsa?
farzedelim ki kılacam ulan dedi aldı dere kenarında abdestini? engel olan???
yok mu?
kılmıyorum ulan o zaman size ne benim cuma namazımdan ...

   jasbecker   07.04.2009 13:28 ~ 13:28
   #1302342
9.

cuman namazı sadece mescit ya da cami gibi sürekli ibadete açık ve cemaatle 5 vakit namaz kılının yerlerde, yine cemaatle kılınır. "cuma" da zaten cemaat anlamındadır. işi "ben ister kılarım ister kılmam size ne" noktasına getirmiş. doğru söylüyor bize ne. inanırsa da kendine, inanmazsa da. ben dahil kimseyi ilgilendirmez. ama en az normal insan seviyesinde olduğunu varsaydığım zeka seviyesine hürmeten: insanların tepkisi senin ibadetine ya da inancına değil, kendi inançlarına karşı yaptığın temelsiz, bilgisiz ve uydurma yorumlarına.

   apeas   07.04.2009 13:32
   #1302354
10.

din konusunda hiç bir zaman ulemalık seviyesinde olduğunu belirtmemiş normal zekalı ( ki zeka din ile ölçülmekte maalesef ) bir insan evladı olaraktan,
her şeyde katı kurallarınız var kardeşim demek istedim.
ben dinimi yarım yamalak zekamla tek başıma yaşayabilirim veya tam tersi ateist de olabilirim bu ne sizleri ne de bir başkasını ilgilendirir.
yani diyorsunuz ya dine küfretmek atılma sebebidir diye.
illa küfrettirmeye mi çalışıyorsunuz anlamadım ki.
etmeyeceğim kardeşim zorlamayın.
cumayı da kılmayacağım, abdest hiç almayacağım.
sizin gibi din alimlerinin ortasında benim gibi birine ne ihtiyaç var.
zaten müslümanım diyenleri gördükçe ben müslüman değilim diye bağırmak istiyorum bari burada zorlamayın.
<bkz: cemaatini de al git lan!>

   jasbecker   07.04.2009 13:42 ~ 13:45
   #1302369
11.

zeka seviyesi konusunda umutlarımı tüketen yazarımsı. biz demişiz ki: insanların tepkisi senin ibadetine ya da inancına değil, kendi inançlarına karşı yaptığın temelsiz, bilgisiz ve uydurma yorumlarına. ve şöyle bağlamışız; zeka seviyen en az normal seviyelerdeyse anlarsın ki sana gösterilen tepki inancından dolayı değil, insanların inançları hakkında verdiğin yanlış bilgilerdendir.

hala diyor ki ben yeterli zeka seviyesine sahibim, zeka din ile ölçülmez, ister kılarım ister kılmam.... şimdi ben sana tamam lan dahisin mi deyim? haydi yolun açık olsun.

   apeas   07.04.2009 13:51
   #1302382
12.

jasbeckerciğim sen bakma bunlara. çoğu müslüman takılır ama hiçbir şey bilmezler. türbanlı biri okula alınmadığında oh olsun falan der bunlar. yahu allah takmasını istiyor onun. sorsan müslümanım derler. bir insan hem laik hem müslüman olamaz dersin, şeriatçı derler. ulan şeriat dediğin allahtır. allahın bizden istediği şekilde yaşamaktır.

jasbeckercim, bunlar işine gelmeyeni yapmaz. dürüst değiller. bak ben dinsizim ama bunlardan daha bilinçliyim. sen güzel bir insansın. boşver bunları.

   pedesa   07.04.2009 13:52
   #1302386
13.

<bkz: insanı dinden imandan çıkarmak>
katı kurallarınızla sikip atıyorsunuz herşeyi.
cuma namazını evde kılacağım dedikten sonra allah beni cehenneme mi gönderecek ey gerzek evlatlarım.
farz olmayan bir şeydir diyorsunuz vaciptir diyorsunuz şudur diyorsunuz budur diyorsunuz...
kuranınızda şöyle mi yazıyor?
" ey müslümanlar!!! biz(!) size cuma namazını kılamazsınız demedik yalnız kılamazsınız dedik"
" ey müslümanlar!!! cumayı kılacağım diyen birini döve döve cemaate çıkarın evde tek kılarsa cehennemin ateş dolu köşesinde altı katlı bir villayı garanti edecektir"
" ey müslümanlar!!! cumanızı da alın gidin nick altımdan"

geçin din kültürü öğretmenliğini kendinize saklayın ben zaten kılarım demedim o sevgili peynir gemisinin ilk gönderdiği entryde. şov yapan insanlardan bahsettim.
hayatım boyunca iktidara göre camiye giden bir sürü memurla tanıştım.
akp başa geçince birden şov olsun diye biraz da işten erkenden kaytarmak maksadıyla ( ki müslümanlıkta götünüzü serip yatın dendiği yok veya işinizi siktir edin gidin camiye ) erkenden cumaya kaçan şov adamlarıyla tanıştım.
cumanız da sizin olsun dininiz de. farzlarınız ve vaciplerinizle örnek teşkil edin de anlayalım.
nick altı din dersi kesildi burada.
<bkz: dinini de al git lan!>

   jasbecker   07.04.2009 13:59
   #1302403
14.

<bkz: beyler okeye 4. arıyorum ilgilenen varsa mesaj atsın>

   merro   07.04.2009 14:00
   #1302405
15.

allah'tan cuma'ya daha çok var.

   cayvesigara   07.04.2009 15:11
   #1302487
16.

sevilesi, seker yazar.

edit: senin yuzunden eksi oy yedim.*

   sentimental   11.04.2009 23:10 ~ 23:27
   #1310569
17.

<bkz: itinayla kahve falına bakılır>

   jasbecker   12.04.2009 23:06
   #1312643
18.

<bkz: fetoşistlerin her şeyi ciddiye alması>
<bkz: ukde>
<bkz: gözleriniz körse beyniniz de mi çalışmamakta>
<bkz: her şeyi ciddiye alan yazar kişisi>

bu tür şahıslar sözlükte yazan her şeyi ciddiye alacak kadar saçmalamakla birlikte ciddiye alıyorlarsa sevgililerinin kakasını yemekten tutun herşeyin konuşulduğu şu sözlük ortamında neler denemiş denemek zorunda kalmışlardır.
üzülmekteyim.

   jasbecker   13.04.2009 21:25 ~ 21:26
   #1314791
19.

<bkz: aynı anda düşünüyoruz o halde aynı anda varız>

   bunalgul bunalan   16.04.2009 04:17
   #1319155
20.

yazdığı entryleri okudum (özelikle iran ile ilgili olanları) küfür ve hakaretten öteye gidemeyen bir düşünceye sahip olduğuna kanaat getirdim. aslında bunun adı düşünce değildir. zira kendi düşüncesi'nin haklılığını küfür ve hakaretle ispatlayamaz aksine nefret ettirir. kaldıki bir konu hakkında küfür ve hakaretten ötesini dile getirmeyenlerin zaten söyleyecek bişeyleri kalmadığı anlamı çıkar veya bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayan çalıştığı ortaya çıkar. sözlükte entry yazmak için küfür ve hakaret yeterli olmaz.

   eser   16.04.2009 18:05 ~ 18:13
   #1319812

123  

 

sayfa

 / 3 

reklamı kapat

görseller

yazdır