kankasinin hesabini sormak icin mesaj atan yazar

1.

zamanında denk geldim böylelerine, denk gelmedim değil, denk geldim ki yazıyorum.

ne ayaksın la sen falan diyorlar. tam olarak böyle değil ama bunun gibi bir şey yazıyorlar. cevap vermeden işime bakıyorum. ne uğraşacağım mınakoyim.

demek ki bu arkadaşların götü bazılarınca kollanıyor, demek ki bu arkadaşların götlerini kaldırmışsınız, demek ki bu arkadaşlar bazılarına güveniyor ki böyle götleri kalkık bir şekilde takılıyorlar.

   dick advocaat   12.02.2010 01:03
   #1930963
2.

hala aramızda olan yazarlardır. bir şey yazmışız kankasının zoruna gitmiş, ağlamış sızlamış, bu eleman da gelip kem küm der filan. fare dağa küsmüş, inek suyu içmiş hopa şinanay filan yani.

   hadigari   12.02.2010 01:05
   #1930967
3.

+ kanka hesabında kaç tl birikti ?
- 16.09 tl kanka.
+ eyvallah koçum. canım sıkıldı sorayım dedim sen keyfine bak.

*

   angle slayer   12.02.2010 01:06
   #1930969
 
reklamı kapat

yazdır