kardan yazar

1.

4. nesil yeni yetme.

hoş gelsin !

   angle slayer   25.01.2010 02:10
   #1885099
2.

o zaman ;
<bkz: lafmacun bando takımı>

   abiseninyuzunenoldu   25.01.2010 02:13 ~ 02:13
   #1885103
3.

hagi denen çingeneyi ciddi ciddi efsane falan sanan ultrakediler familyası mensubu.

<bkz: akıl fikir >

   lefterbartu de souza   15.02.2010 08:19
   #1939238
4.

sevmiyorum böyle şeyleri. nickaltı felan.

ama ben çuvaldızı kendime soktum arkadaş. sen zekanı nerene soktun ?

<bkz: bir adamın kişiliğini verdiği eksi oy ile belirlemek>

   unreal   05.03.2010 02:02
   #1969064
5.

kârdan yazar. kesinlikle başka sebebi yok.
<bkz: gelir paylaşımlı sözlük>

ps: biliyoruz lan öyle olmadığını. serbest çağırdım.

   taklaci yarasa   27.03.2010 19:47
   #1997705
6.

<bkz: başkasının bamyasıyla gerdeğe girilmez>

   pezogelin   10.04.2010 15:51
   #2014722
7.

her cemre düştüğünde ağlıyor.
ayrıca "kardan yazar olur, senden olmaz" demek istiyorum kendisine. üfüklüüflül

tanım: baştacı.

   ironick   16.04.2010 18:57 ~ 18:59
   #2025273
8.

tipik galatasaraylı.

   wait for it   28.04.2010 15:58
   #2043139
9.

kardan adam olurda yazar olmaz mı , sorusuna cevaptır.

   bazarbey   28.04.2010 16:01
   #2043144
10.

anten takmasını önerdiğim yazar.zira pek çekemiyo gibi.

   wait for it   28.04.2010 16:04
   #2043152
11.

her alanda fener karşısında babayı almış ezik takımının acısını trabzonspor la dindirmeye çalışan jimbom taraftarı yazar.

aferin demek ki öğrendiniz fos galacticos tan bir bok olmayacağını.*

   lefterbartu de souza   08.05.2010 00:10
   #2054412
12.

ligde babayı alıp ilk 2 şanslarını yitirdikleri için çok üzülmemesi gereken jimbom taraftarı.

seneye de haldun amcanız patlatır yine wonderkid(!!) bir transfer, belki fener den 1 puan alırsınız bu kez.*

   lefterbartu de souza   08.05.2010 02:18
   #2054469
13.

birden gs nin 5-1 lik galibiyetini aklına getiren ufak kardeşimiz. oysa söz konusu el clasicoysa sana 10 senedir kadıköy de çevrilen konusuz bir filmi hatırlatabilirim, ya da çıkarmadan 6 koyduğumuz maçları, ya da çok uzaklara gitme, daha selçuk şahin k nın soktuklarını çıkaramadınız.

neyse kafayı yorma, seneye en azından ilk 2 ye girersiniz, haldun yine bombalar patlatacakmış.*

   lefterbartu de souza   08.05.2010 02:41
   #2054480
14.

fenerbahçe nin her branşta kendi ezik takımına attığı tokmakları, bursa nın şampiyonluğu ile unutmaya çalışan fc bukalemunspor taraftarı.

   lefterbartu de souza   19.05.2010 19:51
   #2066253
15.

#2083711
o kadar sevinmesin, eriyecek. *

   melian   06.06.2010 18:08
   #2083727
16.

<bkz: ben küskünüm feleğe>

   kardan yazar   06.06.2010 18:10 ~ 18:10
   #2083730
17.

#2087474

#2087482

çok seri olması falan anlayamadım ama iyi bişeydir heralde.

   baskinbasanindir   11.06.2010 20:48
   #2087491
18.

1 entyr ile kişilik çözümlemesi yapabilen zekası bir tarafına kaçmış ergen .

bildiğin renklilerden biri.

hayır fanatizm ile suçlamak niye ?

1 dk izlemediği adam hakkında atıp tutmakta cabası ...

   dartagnan   06.08.2010 13:14
   #2120140
19.

atılan güvercinlere geç cevap veriyor, cümle falan düşünüyor herhalde ne yazsam ne etsem diye.

   ossy   09.08.2010 15:31
   #2122353
20.

kendisine cevap vermeyi iş zanneden yazar.*

can sıkıntısı b'olm ":/"

edit: mal amk gdsflşhfd

   ossy   09.08.2010 15:39 ~ 15:46
   #2122358

12 

 

sayfa

 / 2 

reklamı kapat

yazdır