kizsiz hayat ne guzelmis

1.

mala vuramadan sevgilisinden ayrılan erkeğin hüznünü belli etmemek için söylediği. yer miyiz olm biz bu ayakları.

   dick advocaat   22.11.2010 22:38
   #2240639
2.

<bkz: en fazla 1 hafta veriyorum>

   jpeg   22.11.2010 23:12
   #2240679
3.

sol el ile ilişkiye giren erkeğin söylediği söz.

ya da elizabeth'e aşık olan erkeğin içerisinde bulunduğu memnuniyet veren bi durum.

saçma ulan yorulursun incinirsin nasır tutarsın karıları kızları bırakıp gitme nolursun .

   beton gibi kiz   22.11.2010 23:17
   #2240686
4.

o işi yapsan da yapmasan da yalan olandır. insan bir değerli ister hayatında. yokluğunun da iyi yanı yoktur zaten.

   karga boku   22.11.2010 23:20
   #2240692
5.

<bkz: gay olmadan önce söylenen son sözler>

   philosophus teytanus   22.11.2010 23:21
   #2240695
6.

avunma söylemidir.

   lodoslain   22.11.2010 23:23
   #2240700
7.

soren kierkegaard esintileri içeren tipik bir sıvazcı söylemidir. ne diyordu kierkegaard, sygdommen til döden (ölümcül hastalık umutsuzluk)

   jaromil   22.11.2010 23:37
   #2240739
8.

-kızsız hayat ne güzelmiş
-ay yazık öp bari bir kere
-gerçek ?

   runlikehell   22.11.2010 23:53
   #2240764
9.

etrafındaki kız arkadaşlarının saçmalıklarından, gerizekalılıklarından, riyakarlıklarından yalanlarından dolanlarından ,kıskançlıklarından sıkılmış bir kızın da hayatından tüm hemcinslerini çıkarmasıyla kurabileceği cümledir. yani illa bir erkek için düşünmemek lazım. insanın başına ne geliyorsa kadın milletinden gelmiyor mu zaten ?
..ve evet, kızsız hayat güzeldir.

   scoobydoowhereareyou   23.11.2010 10:53
   #2240929
10.

<bkz: yapma volkan>

   holdem wurmak   23.11.2010 10:54 ~ 10:56
   #2240931
11.

<bkz: kizsiz olur pessiz olmaz>

   makyajsiz palyaco   23.11.2010 10:59
   #2240933
12.

kızsız kalmış bir erkeğin penis damarlarından biri kopmuş demektir.

   holdem wurmak   23.11.2010 11:09
   #2240940
13.

doğru bir önerme olabilir şimdi bunlar evlenmeden olmaz falan diyor vermeyeceksen uğraştırma diye sıkılmış olunabilir.

   iny   11.02.2011 00:31
   #2299299
14.

<bkz: mala vurmak>

<bkz: inciler>

   nebula   11.02.2011 00:32
   #2299302
15.

<bkz: yedik bizde>

   pinhan   11.02.2011 00:33
   #2299304
16.

<bkz: no woman no cry>

   maximumdrink   11.02.2011 00:34
   #2299307
17.

üst üste 2 günden fazla benimsenemeyen düşüncedir.
<bkz: su içmiyorum bağımlılık yapiyo>

   strangeness   11.02.2011 00:39
   #2299313
 
reklamı kapat

yazdır