kucuk burjuva humanizmi

1.

abi bunlar beni benden alırlar. şimdi yardım mardım, köy dernek falan fişman türevinde aç be aç insanlara yardım yaparlar. onları hor görmeyelim gibisinden pankartvari ağızlarıyla serzenişler yaparlar. ama gel gör ki bunu yaparken de bujuvayız ama insana değer veriyoruz inlemesi içindedirler. bak abicim, bak ablacığım, bujuva olabilirsin ama ne istersin babasız doğumuş küçük yusufçuktan. bırak yardımı, bırak serzenişi, biz biliyoruz sen iyi bir insansın yap yardımını amma fakat velev ki onların çatısı delik evleri olan semtine doğru oturduğun sitenin balkonunda şampanya patlatarak iyi burjuvayız cancişler cemiyetimizle gurur duyalım sesleriniz kulaklarda yankılanmasın!

   tbrntb canisi   12.03.2009 00:51
   #1245875
2.

hümanizmin teoride tanımıyla mümkün, pratikte ise reklam sektörünün göz bebeği olduğunun yalın göstergesidir.

salt insan sevgisi diye bir şey pratikte mümkün değildir. insan kendi içinde sevgi ve sevgisizlikle birlikte devam eder yolculuğuna. iyi ile kötü diğer her şey gibi ancak tezatıyla mümkündür. güzelim ying yang ın içine etmeyin böyle hümanist zırvalarla. ona buna şefkat, merhamet gösterisi ile reklamlar sunup, onulmaz kapitalist isteklerinze milletin hüsnüzannını alet etmeyiniz. ne lan öyle kremalı pastalı dudaklarla kameralar önünde iftar çadırı masumiyetinden nasiplenmek? sen gene yap iyiliğini ama allah aşkına kaliteli viski kokan nefesinle iyilik meleği gibi arzı endam etmeye kalkma. insan bu işte bak iyi olabildiği gibi gülünç de olabiliyor.

   mini mini bir kus dejenere olmus   04.08.2011 16:29
   #2412315
3.

olsa da yesek! bu saatte yemekten başka ne düşünülür ki...
kardeşim meydan, burjuvayı bulduk, küçüğünü düşünüyoruz. üstelik de hümanist olanını.. hepsi de gavurca zincirlemesi, ampulsuz kalasıcalar! yok ne yazık ki: taze bitti. şimdi arap baharı başına vurmuş türk orta direği var, o moda! mesleği de: müteahhitlik; yan yol yapıyor, dağ başına toplu halde konut dikiyor..

   zelisa   04.08.2011 17:52
   #2412341
 
reklamı kapat

yazdır