lafmacun daki ulusalcilar ile liberaller arasi farklar

1.

bakalım 7 farkı bulabiliyor muyuz? ben sayayım.

1. bu sözlükteki liboşlar, bilmeden, cahilce ve tek bir formatta entry giriyorlar.
2. genellikle imla kurallarından bihaberler.
3. ayar aldıklarında çirkefleşiyorlar
4. entryleri götleriyle okuyup, anlamadan laf sokmaya yelteniyorlar.
5. çoğu dindar takılsa dahi, bilgisayarlarında gb'larca porno arşivi bulunduruyorlar.
6. sıkıştıklarında, sözlük formatına uygunsuzluğa sığınıyorlar.
7. çoğu, ulusalcı diye addettikleri insanların atatürk'ün peygamber olduğunu düşündüğünü sanıyorlar.

öptüm.

   grausam   14.06.2008 18:40
   #946318
2.

ulusalcılar küfür eder, liberaller onlarla taşşak geçer.

   irticaci   14.06.2008 18:42
   #946321
3.

<bkz: madde 3>

   grausam   14.06.2008 18:44
   #946322
4.

<bkz: yarım saattir konuşuyoruz bi kere atatürk demedik>

   exnihilo   14.06.2008 18:58
   #946348
5.

ulusalcılar el bombası atar,liberaller bomba etkisi yapan manşetler atar.

   eser   14.06.2008 18:58 ~ 18:58
   #946350
6.

ulusalcılar beş para etmez, liberaller ancak beş para eder faysal ise paha biçilemez. geri kalan her şey için master card.

   faysal   14.06.2008 18:58
   #946351
7.

ulusalcılar korur,liberaller korkaktır,kaçar.

   less is more   14.06.2008 18:58
   #946352
8.

liberaller,f tipi oluşumlarıyla şiddetleri meşru görülür,ulusalcılarınki hep göze batar.

   less is more   14.06.2008 19:02
   #946355
9.

sidik yarışını gözler önüne seren farklardır. ayarlar havada uçuşuyor. kim daha bilgili, kim daha dikkatli, kim daha ayarcı, kim daha tecrübeli falan filan. yoksa ülke kimsenin sikinde değil.

   dua   14.06.2008 19:03
   #946359
10.

liberaller ulusalcıları gudik teorileri savunmakla suçlayıp dalga geçtiklerini sanırlar.
-ehe ehe bak güneş dil teorisini savunuyor.

yapmayalım gençler.

   less is more   14.06.2008 19:33
   #946385
11.

ulusalcılar ankete katılmazlar, liberaller katılır.(ulan bunu da yaptırdınız ya bana)

   pul koleksiyoncusu   14.06.2008 20:52
   #946517
12.

ulusalcının eli nasırlıdır liberaller helga'lara kayar.

not: siyasetten bu kadar anlıyorum, evet.

   cenkin gunlugu   14.06.2008 20:59
   #946526
 
reklamı kapat

yazdır