mac sonrasi fatih terim roportajlari

1.

turkiye futbol tarihinin en heyecanlı gecen mac sonrası roportajlarıdır.
oyunculardan cocuklar , fatih terimden ise imparator die bahsedilir.

   narsizz   21.05.2007 11:10
   #411510
2.

- valla biliyosunuz. biz hakem hakkında konuşmayı sevmiyoruz. yine konuşmıcaz. gördünüz maçı katletti. takımı harcadı ama biz yine de konuşmıcaz. bizim 60 metreden golümüz iptal edildi. biz yine bir şey demiyoruz.
+ ama elle atılmıştı sayın terim.
- olsun 60 metreden nerden gördü de iptal etti. biz yine de konuşmadık konuşmıcaz. bu hakemlerle bu lig gitmez. *

   berkalettin   30.07.2007 14:22
   #580051
3.

ingilizce, italyanca ve türkçe'nin karışımından oluşan ve nesebi belli olmayan bir dil ailesinden gelen lisanla yapılan fatih terim demeçlerinden oluşan röpörtajlardır.

   tsigalko   21.12.2007 14:56
   #781027
4.

"and that's football , it's football . everything is something happend."
"in the tabela* we're in second position and one point more"
"big okazyons"

gibi içinden çıkılmaz cümlelere sahip olabilecek açıklamadır. tercüman falan kesmez sadece fatih terim anlayabilir ve sadece o anlatabilir.

   tosbaa   21.12.2007 15:01
   #781031
5.

<bkz: anlatılmaz yaşanır>

   sphenks   21.12.2007 15:02
   #781033
6.

en çok "eeeeee" lafının duyulacağı röportajlardır.

fatih terim: bugün iyi oynadık eeeee çocuklar inandı eeeee evde kızlarım da çok dua etti eeeee kazandık mutluyuz eeeee.
spiker: ee?

   gmnd   21.12.2007 19:46
   #781405
7.

- bu galibiyette önemli rolü taraftarı ayrı bir yere koymak istiyorum bi kere. sahada ter döken çocuklarımın hepsinin alnından tek tek öpüyorum. direktiflerimi sahaya mükemmel yansıttılar. ayrıca lafmacun'a da kafam girsin!


(kayıt dışı)
+ abi bu lafmacun ne iş?
- ya işleri güçleri yok benle eğleşiyo ipneler.

   infinitedreams   21.12.2007 19:53
   #781410
8.

bir roportaji, vidivodo'da cenk erdem tarafindan güzel bir ayar almı$tır.

http://www.youtube.com/watch?v=gjh0mwk-cb8

   entry girmekse mesele gel beni kesele   21.12.2007 19:56
   #781413
 
reklamı kapat

yazdır