magazin programlarindaki fonda konusan adam

1.

tez zamanda ses teli arızasına yakalanması her daim dilenen, o tonun ve vurguların neresinden çıktığı merak edilen adamdır.

   stresella   23.07.2009 00:08
   #1502325
2.

ağzını burnunu kırmak istediğim adamdır. böyle bir havalar, bir otoriter olmaya çalışan ses tonu, bir sesi yükseltmeler falan.

"şok şok şok! flaş flaş flaş! lerzan mutlu'yu bikinili görüntüledik az sonraa!"

afedersin lerzan mutlu'nun poposunu görmek için illa azar mı yememiz gerekiyor senden anlamadım ki!

   celeste   23.07.2009 01:10
   #1502407
3.

ne zaman yaşlanacak diye beklediğim insan.sesi kartlaşsın emekli olsun bodruma taşınsın..yo yo hatta daha güneye.

   spinoza   23.07.2009 02:37
   #1502536
4.

çok önemsiz ve de sıradan bir haber için pohpohladığı sesi ile müdürüne yaranma gayretinde ki zavallı..

sikicem ebesini..

magazin programlarında haber görüntüsü yayınlanırken yorumlayan,insanı histerik olmaya zorlayan yavşak ötesi ses. bu sesin sahibinin şeklini şemalini tahmin edemiyorum. bi denk getirsem bi daha konuşamıycak duruma getirmeyi planlıyorum zaten. "cem bey bugün pek şakacısınız" ya da "x hanım selülitleriniz pek bi erörö" gibi amcık cümleler kurarak zaten insanın sinir katsayısını artırıyor. üzerine basma kalıp sözleri tekrar etmek ve izlenilen gubidik haberi çok komikmiş gibi anlatmak,cinnet potansiyelini artırıyor insanda. magazin programlarındaki yavşak ses,sus artık!..

   camia   23.07.2009 04:22 ~ 04:42
   #1502575
5.

bu kişi aydoğan temeldir.şu an itibariyle atv de yalancısın sen adlı bir dizide rol almaktadır.televole ve yemekteyiz adlı programlarda dış ses vazivesi görmüştür.

   dodostyle   23.07.2009 15:11 ~ 15:34
   #1502998
6.

http://www.aydogantemel.com/index.asp şeklinde bir web sayfası bulunan insancıl.

   gls   23.07.2009 15:32
   #1503024
7.

bir yerlerde görüp,yakalarsam arka sokaklar dizisindeki komiser mesut'a ''arkadaşla ilgilen mesutcuğum'' diyerek teslim etmek istiyorum bu adamı.o derece gıcığım yani.

   ubermensch   23.07.2009 16:20 ~ 16:20
   #1503095
8.

bizden kaçmaz programında fonda konuşan "insan" ömür varol'dur. ne de olsa reha muhtar'ın öğrencisidir. allah belasını versindir.

   spiritualized   29.07.2009 13:09
   #1512485
 
reklamı kapat

yazdır