marion cotillard

1.

oscar'ı her bir hücresine kadar haketmiş olan fransız oyuncu..
ilk jeux d'enfants ile gönlümü çalmıştır ve la mome 'da hayatının oyununu oynamış ve bu sene alınmayan tek odulude almıstır, tabiri caizse odul bırakmamıstır.
hem güzel hem yetenekli, ruylarımın kadını.

   tanimsiz   12.03.2008 09:25
   #868029
2.

hiç makyaj yapmasın bi tek dudaklarını kıpkırmızı boyasın dedirten oyuncu, jeux d'enfants filminde harikalar yaratan harika kadın...

   trakian   12.03.2008 13:00
   #868123
3.

"la vie en rose" filmindeki oyun gücüyle fransa’nın "sanat-edebiyat şövalye nişanı" ödülüne layık görülen aktris.

2007’de "la mome" filmiyle oscar akademi ödülü’nün yanı sıra altın küre ödülü’nü kazandı.

   all in one   16.03.2010 17:48
   #1983925
4.

inception'ın insepşın yapan kadın.

   hannibal   31.07.2010 01:07
   #2117126
5.

<bkz: mal>

   nezlenesquik   31.07.2010 01:08
   #2117127
6.

2007’den beri birlikte olduğu guillaume canet’ten bir erkek çocuğu dünyaya getiren fransız oyuncu.

   all in one   23.05.2011 01:51
   #2359941
7.

nurgül yeşilçaya ikizi kadar benzemektedir.

   fernandoredondo   23.07.2011 07:02
   #2404547
8.

nurgül yesilcaya neresi benzeyen sinema oyuncusu. kadin oskarli lan.

   cumle muhendisi   23.07.2011 11:53
   #2404581
9.

nurgül yeşilçay'a benzetmek çok garip. demet evgar desen bir nebze ama. zaten oscar'ı var.

   tencere basli kel adam   23.07.2011 12:07
   #2404588
10.

nurgül yeşilçay'a benzetmemek için kör olmak yada götüyle bakmak gereken oyuncu.ulan görmüyomusunuz kadının gözleri dudakları gülüşü aynı nurgül yeşilçay

   fernandoredondo   24.07.2011 01:53
   #2405035
 
reklamı kapat

görseller

yazdır