oglunuz cok zeki ama hic calismiyor

1.

*
veli toplantısında öğretmenlerin haylaz öğrencinin velisine serzenişte bulunma şeklidir. bundan bi cacık olmaz, siz bunu bi oto tamircisine verin demenin kibarca söylenişidir.

   plebisit   20.07.2006 00:02
   #14023
2.

<bkz: oglunuz mal ama çok çalışıyor>

   enigmatic   20.07.2006 00:03
   #14024
3.

<bkz: çalışsam yaparım>

   bang bang   30.07.2006 22:07
   #19587
4.

çok zekiyse zaten çalışılması gerktigini bilir demek ki o kadar zeki degilmiş.

   gregorsamsa   18.11.2006 21:22 ~ 21:23
   #112496
5.

sonuçta çocuğun başarısızlığını örtemeyen bir cümledir.

   yagmurcukkusu   18.11.2006 21:38 ~ 21:38
   #112520
6.

hem veliyi kızdırmamak hem de kendi tarafına çekmek için öğretmen tarafında söylenmiş söz..zira oğlunuz zeki değil denirse öğretmen için iyi olmayabilir..zeki ama çalışmıyor dendiğinde top tamamen öğrenciye atılacaktır

   cellman   18.11.2006 22:03
   #112568
7.

yeryüzünün en iğrenç geyiklerindendir aslında bu. o zeka nedense hiç ölçümlenmemiştir, çocuk fırlamanın önde gidenidir, arada abilerinden ezberlediği esprileri falan patlatır, hoca bunu kıvrak zekaya yorar. biraz da aileyi üzmemek için bu yalanı fısıldayıverir; "çocuğunuz çok zeki ama çalışmıyor"
hadi ordan lan! senelerce bana da yaptılar aynı geyiği ordan biliyorum.

   exnihilo   26.03.2007 14:25
   #285673
8.

hocalarım tarafından aileme sıkça söylenen sözdür.en sonunda bir hocam dayanamayıp bu çocuğu okutmayın demişti.en doğrusu buydu belkide.

   tiklinick   26.03.2007 14:28
   #285680
9.

ne şiş yansın ne kebap.

   italyan   26.03.2007 15:06
   #285744
10.

"hem veliyi uyarayım , hem çocuğa baskı yüklemeyeyim ; ama diğer yandan da ailenin çocuğu uyarmasını sağlayarak çocuğu derslere yönlendireyim" diye boktan bir düşünceye saplanmış hoca düşüncesi. ve maalesef söylenmiştir çok kere bu sebeple düşünceden ötedir artık bir spot cümledir kendisi.

   tosbaa   16.08.2007 00:00
   #613345
11.

oğlunuz çok çalışıyor ama salak'tan bir nebze daha iyi olan serzeniş...

   psykhe   16.08.2007 00:01 ~ 00:02
   #613346
12.

bunun bir diğeri de velilerin kendisini avutması için işe yarar. bizim çocuk çok zeki radyoyu televizyonu falan tamir edebiliyor ama çalışmıyor kereta.. 7 tane kırık getirmiş yine.

   uzaktan kumanda   16.08.2007 00:01
   #613347
13.

ana babanın yüzüne karşı``oğlunuz gerizekalılıkta yeni ufuklara yol alıyor.bu çocuktan bir bok olmaz.sanayide bir dükkana verin de bir meslek sahibi olsun bu.ha bu arada akraba evliliğimi var niye bu velet bu kadar gerizekalı lan.oğlunuza sınıfça çok gülüyoruz angut götveren yaw.hahhahha bak aklıma geldikçe gülüyorum gidinin salağı ne aptallıklar yapıyor.alın lan çocuğunuz okuldan bi bok olmaz bundan.ömrümde bu kadar beyinsizini görmedim.``diyemeyen öğretmenin cümlesidir.

   hadigari   16.08.2007 00:04 ~ 00:06
   #613351
14.

+ oglunuz cok zeki ama hic calismiyor..
- yalancı pezevenk.. çalıştıramıyorum desene..
+ kime çektiği belli..
- benimde size neden küfür ettiğim..
+ anlamadım..
- zııtt erenköy..euheuheuheu..
+ piçinide al git burdan..
- seni yetiştiren hocanın ben...

   thelifeisnothing   16.08.2007 00:04
   #613352
15.

şahsıma hiç söylenmemiş cümledir.

   geek   16.08.2007 00:05
   #613353
16.

-hoca hanım. bizim oğlanın durumu nasıl?
-hanfendiiiii hanfendiiiii sizin bu oğlunuz varyaaa...
-evet?
-işte ondan cacık bilem olmaz.

diyemeyen söz konusu hoca hanım şöyle buyurur :

-hoca hanım. bizim oğlanın durumu nasıl?
-oğlunuz çok zeki ama hiç çalışmıyor.

   sine-yi millet   16.08.2007 00:06
   #613356
17.

aslında zihinsel bir özrü olmadıktan sonra her insan zekidir. yani, oğlumuz özürlü değilse, söylenen bu söz doğrudur. özrü yoksa zekidir arkadaş. mühim olan bu zekiliği kullanma kabiliyetidir. bu da zeka ister. durun lan, kendimle çeliştim şimdi. kafam karıştı. gördüğünüz gibi, zeki olmak da fayda sağlamıyor. kafayı yiyorsunuz. *

   gmnd   16.08.2007 00:07 ~ 00:08
   #613358
18.

feci bir durumdur. hele ki bir de öğretmenin ağzı bozuksa daha fena...

- efenim oğlunuz...
+ evet hocam? oğlumuz?
- vay oğlunuzun a.q nasıl yetiştirdiniz la bunu?
+ * hayırdır hocam sorun ne?
- bok gibi kafa var bi sikime yaramıyo.
+ pardon?
- sizin oğlan diyom, kafa bi ipneliğe basıyo.
+siz nasıl konuşuyorsunuz.
- götümle konuşuyom. nasıl?
+ derhal çocuğumu bu okuldan alıyorum, sizi de milli eğitime şikayet ediyorum!
- edersen ekime, etmezsen zikime kadar ulenn!
+ yürü hanım yürü...
- yürrüüüü hanım evladı!

* *

   egzotikcayirdanasi   16.08.2007 00:33
   #613406
19.

<bkz: alex'tir o alex>

   ironick   16.08.2007 00:35
   #613410
20.

yıllardır aileme söylenen yalanlar bütünüdür. zeki ama çalışmıyor. kafa var ama şarj etmiyo gibi bir versiyonunu ailem ve ben duymuşumdur. *

   unreal   16.08.2007 00:36
   #613412

12 

 

sayfa

 / 2 

reklamı kapat

yazdır