protagonist88

1.

bu entry yapım aşamasında olup çok kısa bir zamanda tekrar dolacaktır.

tanım : iyi biri.

   hogir   21.04.2007 12:29 ~ 19.06.2008 20:07
   #338802
2.

tiyatro hakkında bilgi aldığım, nickini bir türlü telaffuz edemediğimiz yazar. ayrıca sinirli bakışlarıyla tüm yazarlara korku salmıştır. ama sohbetiyle bunu telafi etmiştir. * ha, ayrıca bu tiyatro konusunda gözümü korkutmuştur. yok elemeler var, yok zor iş diyerek beni tiyatrodan soğutmuştur. dur bakalım, belki gireriz bölüme diyerek karşı geldiğim yazardır ayrıca. diğer zirvelerde de olması gereken biridir. lafmacun tiyatro projesinde yer alacak olan yazarlardandır.
<bkz: 20 mayis 2007 lafmacun org ankara zirvesi>

   gmnd   20.05.2007 21:07
   #410290
3.

nickinin anlaminin basrol oyuncusu gibi bisi oldugunu hatirladigim yazar. muhabbeti bol olsundur, kalkinma kelimesini cok guzel anlatmistir.*tabuda muthis bi ikili olmusuzdur, her zirveye katilmasini can'ı gonulden isteriz.

   cedricc   20.05.2007 21:12
   #410298
4.

tabuda rakibimizdi ama tebrikler centilmence bir yarış oldu. sevdik biz.

   tiki avcisi   20.05.2007 21:27
   #410335
5.

mimik ve jestleri süper, hazırlık okumasına hiiiç gerek olmayan, zaten bölümüne hazırlıklı başlamış kişi.

   pire sutu   20.05.2007 21:30
   #410342
6.

manyak gibi torpiller neticesinde zar zor sütçü imam üniversitesi su ürünleri fakültesi ne girebilmiş yurdum yazarı.bi de cimri bi de cimri.meyve suyu içtiği bardağı bile vermedi ki paçama sokup evime götüreyim.yok dedi.vermem dedi.ortamda ki çakmakları birer birer cebe indirdiğini görmedim sandı tabi.köfteci de ise ekmeğimin arasından bir köfte eksikti.orda söyleyemedim ama köfte arsızı bu adam.yetişin dostlar.bi de bakışları var baygın baygın.erkek olduğumdan etkilenmedim hiç.umarım bi daha ki zirvede bana bakmaz öle.*

   istanblue   21.05.2007 00:01
   #410840
7.

hazırlıkta 1 senede 2 kur okuyarak, eğitim ve öğretimin yaymacı tarafından işe başlamış komik insan. büyüyünce tiyatrocu olucak yazar. *

   peynirli pasta   21.05.2007 00:08
   #410858
8.

her ne kadar kocatepe ye kadar yol arkadaşlığı yapsak da, uzun yol arkadaşı da olsa yolu epeyce keyifli hale sokabilecek bir potansiyele sahip gelecegin büyük oyuncusu.

   celeste   21.05.2007 00:09
   #410861
9.

günün popüleri.

   tiki avcisi   21.05.2007 00:10
   #410863
10.

bilgili,nazik ve beyefendi kişilik.beraber beyefendiliğin kitabını yazmayı teklif etmeyi düşünüyorum,kabul eder mi bilmem.*
felsefik bir adam olmasından mütevellit düşünür.düşündüğü için mi felsefiktir,felsefik olduğu için mi düşünür,bilmiyorum.bilseydim nagual değil protagonist olurdum zahir *.
*

   nagual   22.05.2007 19:15
   #415519
11.

ah yavrum sen küçükken neler çekmişsin dediğim yazardır. halasının evlenmesiyle başlayan fetiş olma sendromu şaziman ya yada şanziment adlı hayat kadınıyla son halini bulmuştur. spontane zirvemiz sonucunda yazarımızın tamerim karadağlıma özgü triplerini, gülücükler saçan yüzünü, serbest çağrışım mucizelerini * öğrenmiş kendisini daha bi sevmişimdir. *

edit: adam kızılayın tam ortasında oturuo.

   peynirli pasta   31.05.2007 00:00 ~ 00:00
   #436647
12.

aldığım bir duyuma göre sabah sabah crazyfairy'i haşlayan *,nedense zirvede pek konuşma fırsatı bulamayan *,bugün kulaklarını çınlattığımız,bilkentli,iyi yazar.

   black countess   04.06.2007 22:29
   #448294
13.

<bkz: alternatif zirve ekme bahaneleri>

   tiki avcisi   04.06.2007 22:31
   #448298
14.

ajanmış diyolar. aman diyim.

   muddy_stone   08.06.2007 00:13
   #455106
15.

yürüyorum geçen yolda, baktım bizim potogonis*. ajan naber dedim?..birden panikledi, tela$ oldu. tuttu kolumdan, belinden silahı çıkardı dayadı enseme, nerden biliyorsun lan diye bağırdı. abi bokunu yiyim, vallahi ben bir $ey bilmiyorum dedim, dinlemedi. ısrar etti. meğerse ajanmı$, ajan naber deyince tırsmı$, sonradan anlattı. dedim rahat ol sen, yayıl.

   ikiekmekbimaltepe   08.06.2007 00:18
   #455121
16.

youtube'a erotik videoları dü$mü$ efendim. ba$ına tülbent geçirdi diye tanıyamıcamızı sanıyorsa, yanılıyor. tüm mahallenin genç ergenlerini topladım, beraber izliyoruz günde 3 posta, pardon 3 defa.*

   ikiekmekbimaltepe   10.06.2007 19:04
   #459920
17.

hele o 3.'sü yok mu.... hayfaan.

   muddy_stone   10.06.2007 19:11
   #459928
18.

üzerinden yetenek akan insan evladı. bir oyuncu daha doğru düzgün eğitim bile almadan her role bu kadar mı güzel girer dedirten kişi. * *

ayrıca;
<bkz: japon çizgi filmlerindeki gibi ağlamak> * *

   odo   28.06.2007 23:07
   #507859
19.

zirvenin* en parlak kişiliklerinden biriydi. yanlış anlaşılma olmasın, hani geleceğin yıldız adayı ya, bir yıldız gibi parlıyordu; yoksa yumuşak değildir, delikanlı adamdır.

tiyatro konusundaki yeteneklerini sadece pire sütü, odo, poşetçay ve gmnd'nin gördüğü yazardır. başrollerini pire sütü ile paylaştıkları "yaprak dökümü/veda sahnesi" setinde hepimizi ağlamaklı yapan bir sahne ile yeteneklerini gösterdi -ki otobüs şoförü bile bir an duraksadı ve gözyaşlarını pervasızca silmeye başladı. o içten "fikreeeeeeet" deyişi, hala kulaklarda çınlamaktadır. özlem denen bulutların arasında, veda denen şimşeklerin ortasında kalan bir karakteri, daha iyi canlandıramazdı bir insan evladı.

ayrıca "olası tiyatro zirvesi" adı altında yapılacak olan ve pire sütü ile birlikte planlanan, gmnd'nin onayını alan aktivitenin fikir babasıdır. bak sonunda baba oldun diyorum buradan kendisine.

bonus;
<bkz: peçetenin işlevleri>

   gmnd   10.09.2007 01:01 ~ 01:35
   #660767
20.

başta biraz sert çıksam da sonradan sakinleşince baya da güldürmüştür. hele bir de çakırkeyif*** olunca kırıp geçirmiştir. yeteneği tartışılmaz. ah bir hazırlığı atlasa dünya yeni aktörünü görebilecek. şanslıyız, önceden tanıştık. *

   tiki avcisi   10.09.2007 01:09
   #660785

123  

 

sayfa

 / 3 

reklamı kapat

yazdır