sahilde sevgilisi ile romantik anlar yasayanlara tip tip bakmak

1.

türk toplumuna ait geleneklerden biridir sanırım.fakat nedenini bir türlü anlamış degilim.kardeşim zaten sahil denilen mekan sevgililerin ugrak yeridir,oralarda sarmaş dolaş gezerler.yıllar yılı bu hadisenin farkında varamadın mı?
lakin kıskançlık yüzünden de böyle bir fiil sergileniyor olabilir;

-osman bak orda bi çift var sarılıp oturmuşlar gel tip tip bakalım
+niye ya manyak mısın
-huzurları kaçsın oglum.şerefsize bak kapmış taş gibi kızı sarıldıkça sarılıyo
+hadi yürü işe geç kalıcaz
-ben yanlarından geçerken osurucam
+keşke senin gibi bir kardeşim olmasaymış

   enigmatic   10.11.2006 19:18
   #104784
2.

sevgilisi uzakta olupta sahilde bir çift gören ve dayanılmaz acı çeken kişinin yaptığı eylem yada kıllığına yapıyordur çünki sevgilisi yoktur

   raskolnikov   10.11.2006 20:10
   #104832
3.

<bkz: yalnızlık ömür boyu>

   nenedir   10.11.2006 20:19
   #104845
4.

bakıp bakıp'' talih banada gülecek,benimde sevgilim olcak'' diye veya ''ulen ibne almış kızı artis artis geziyo.a.q böle şansın'' diyen insanların bulunduğu hal..

   demircigazi   16.12.2006 22:54
   #146405
5.

+ anam anam bak lan şunlara .
- abovv, ne yapiler öyle.
+ yav karı adami öpiii.
- aaa öpişmeyi bıraktılar erkek şimdi kızı kovalii, denize girecekler galiba.
+ gel la bizde girek.

gençlerin denize girdiği yerin az ilersinden denize girerler ve olayı suyun içinden izlerler....

+ anam anam bir daliler bir çikiler.
- öpişiler galiba gene olum bunlar.
+ bizim şansıma bak hele anca izleyelim.
- aha kız cocigin sırtına cıktı ters tepeteklak atladı.
+ ben çıkıyom sıkıldım sudan.
- ben biraz daha bakayım çıkarım.

( lan ayı sudasın lan yüzsene ne bakıyosun)

   zibidigibi   23.03.2007 02:04
   #279901
6.

bakırköy sahil gelir hemen aklıma.zira o sahilde bu tip adamlara sıkça rastlanmaktadır.
bir ara da samsun da sahilde öpüşme yasağı uygulanmıştı.konuya teğet geçtiği için yazdım.

iki abazan sahilde yürüyodur.

-mehmet bak lan bak nasıl yiyişiyolar.
-hani nerde
-baksana olum ağacın dibinde.nasıl da yapışmış lavuk
-gördüm gördüm.gel biraz daha yaklaşalım.

   gobal   23.03.2007 03:39 ~ 03:40
   #279967
7.

sebebi genelde kıskançlık olan harekettir.*

   dogrudanyonetim   19.08.2007 18:23
   #620674
8.

başkalarının mutluluğa tahammülsüzlüktür nedeni ama bunu kendine bile açıklayamayan, neden baskası adına mutluluk yerine kıskançlık duyduğunu kendine sormaktan, kendinle yüzleşmektense, toplum kuralları ve namus gibi kavramların ardına saklanarak başkalarına içerleyenlerin öfkeli, tahammülsüz bakışlarıdır o tip tip bakışlar.

   sunal   19.08.2007 19:25
   #620723
9.

<bkz: çiftlerden tiksinmek>

* *

   psykhe   22.08.2007 04:21
   #625719
10.

<bkz: amele>

   saigon   22.08.2007 09:12
   #625766
11.

<bkz: abaza.>

   aspire   22.08.2007 10:35 ~ 10:35
   #625858
12.

*<bkz: yüzen ayı>

   helen   22.08.2007 10:38
   #625865
13.

<bkz: #487498">#487498> entry yi giren şahıs bunun neden yapmasın. *

directed by ikiekmekbimaltepe

   calamity   22.08.2007 10:43
   #625874
14.

<bkz: ecayip heyvanlara benzeyirsen>

   veledulmaraz   22.08.2007 10:46
   #625878
15.

-heeeyyyyttt!!! bre terbiyesiz zındık kafirler sizi... ortalık yerde zina edersiz heee... vayyy mna koduklarım sizi...
+abi 3. arıyoruz katıl istersen?
-ama ben önde olucam?
+olur.
-dur bakem sen şöle bi kay kenara... dön dön... heeehhh!!! vaşşş!!!
=noluyo lan burda? bi de iki kişi dalmışlar...
-gel mna koyim, sen de gel...
=ciddi mi?
-tabi len, delik doldurmaca oynuyoz...*


<bkz: hanım koş sözlükte gurup yapıyolar>****

   pit   22.08.2007 11:09
   #625917
16.

mutlu ciftlerden nefret eden bünyedir bunu yapan..psikolojisi kaymıstır her gördügü cifte küfreder,neden cünkü kendisi ciflesememiştir,hazmedememe soz konusudur.*

   hayalperestim   08.10.2008 17:03
   #1050594
17.

moda sahilde, sirf bu duruma düsen insanlardan olmamak icin kafanizi cevirirsiniz...yalniz cevirdiginiz yönde yine benzer bir cifte rastlarsiniz. ordan da kafanizi cevirirsiniz...en iyisi taslara oturalim dersiniz...taslarin orada on bes metrede bir sevisen ciftler görünce "hassiktir lan" diyerek paniklersiniz. lan rahat rahat otur iste, adamlar sevisiyor. sen de otur. cok mu mühim...ama yook, rahatsiz etmiycez ya...o tip tip bakan elemanlardan olmiycaz...
sirf millet sevisebilsin diye denize düsüyodum lan!

   cemkirik limon dilimi   02.03.2010 12:54
   #1964906
18.

doğan görünümlü şahinin geniş plato gibi kaportasına yayılır bunlar fona da arabesk atar martılara kış kış yaparlar. gel de bakma. en mal değilim diyen bakar.

   adanalinacak   01.10.2010 23:18 ~ 23:18
   #2191122
19.

<bkz: okumadım>

   muslum gurseks   01.10.2010 23:19
   #2191131
20.

tip tip bakmak kıskanmaktan dolayıdır. yanında arkadaşları varsa onlara çiftin sapık olduğunu söyler ama içten içe kıskanır. özetle kedinin ulaşamayacağı ciğere pis deme şeklidir.

   senkimkopeksin   09.11.2012 11:07
   #2567533
 
reklamı kapat

yazdır