sevgiliyi opucuk ve kahvaltiyla uyandirmak

1.

uyandırmaktır. işe uyandırmaktır. mevzuya. akıllı olsun deyyu. yanlış yapmasın deyyu. kendinden geçirmektir. olması gerekendir. devamlı olsun aşıklar arasında...

   2012   30.04.2009 02:04
   #1350362
2.

<bkz: sevgilinin kendisine kahvaltı hazırlanmanız için uyandırması>

   bunalgul bunalan   30.04.2009 03:30 ~ 03:31
   #1350386
3.

gereksiz bir romantizm aksiyonudur..fazla amerikan filmi seyreden kisilerde vucut bulur..

bir kere sabah sevgiliyi operek uyandirmak tamamen cekilmez bir eylemdir..abazalik donemlerimde ben de sizler gibi ic gecirirdim, sabah olsa da sevgilimi opsem de uyandirsam derdim..oysa baktim ki sabah sabah sevgilinin agzi bok gibi kokuyor..agzinin kenarindan salyalar akmis..

sonra vazgectim onu opmekten..onun yerine kobrami sevgilimin agzina vererek uyandiriyorum..isimi bitirdikten sonra da sevgilimi tekmeleyerek bana kahvalti hazirlamasi icin mutfaga gonderiyorum..

boylece sevgililerimi evlilik hayatina da hazirlamis oluyorum..

   cilgin buzdolapci   30.04.2009 04:49
   #1350402
4.

iyidir hostur ancak sevgiliyi tembellige alistirir. sonra kaprisler baslar falan. aman diyim,,

   komidin   30.04.2009 06:14 ~ 06:27
   #1350408
5.

kahlvaltı yapmayı sevmeyen bi sevgiliniz varsa dünyanın en gereksiz aktivitesi olup çıkar.

herkesin saati aynı ilerlemiyor ki be bebeyim.

öpcükle uyandırın; ama kahvaltıyı kendinize hazırlayın hehe.

   cemkirik limon dilimi   30.04.2009 09:11
   #1350434
6.

sevgiliyi zabahin ilk saatlerinde sinavdan ciktim, ben geldim ! cigligiylan uyandirmaktan kat be kat ve kat kat iyidir.. hay o anahtari sana verdigim gune lanet olsun demeye hazirlanip, arkasina sakladigi tekilayi gorunce de susuyosunuz..

gene de.. uyurdum lan ben daha . *

   king of the tawn   30.04.2009 09:33
   #1350443
7.

kötü birşeydir. sevgili açısından alışkanlık yaparsa sıçtığınızın garantisidir.

   posetcay   30.04.2009 09:45
   #1350447
8.

uykum var yatıcam mınıskiyim git lan cümlesiyle sonlacak aktivitedir.

   qdr   30.04.2009 10:22
   #1350464
9.

sevgilisi uyandirilmayi sevmiyorsa ters teper o olay. romantzm falan derken boku cikar.
yine kime göre ne göre geyigi giriyor devreye, pff.

   blasphemous   30.04.2009 10:29
   #1350472
10.

yalnız alışkanlık yaparsa durum kötüdür. her sabah yatakta kahvaltı ve öpücük insanın yataktan çıkmaması gibi bazı durumları ortaya çıkarablilir.

<bkz: bir opucuk kesmez>

   apice a rassi   30.04.2009 11:06
   #1350524
11.

esiniz,arkadasiniz, cocugunuz, anne ,babaniz gibi insanlari illa opmek veya kahvalti olmaksizin bir cift tatli sozle kaldirmakta mumkundur.insanlari dover gibi "kalk!kalk!kalk!" diye kaldirmak kimseye bir sey kazandirmaz."canim kalkar misin?" diye severek kaldirmak iliskilere cok sey katar.

   okyanusgozlum   30.04.2009 11:27 ~ 11:28
   #1350547
12.

<bkz: la bi yürü git>

   et dovecegi vol 2   30.04.2009 11:30
   #1350552
 
reklamı kapat

yazdır