sozluk yazarlarinin surekli baska bir sozluk yazarini uyarma hali

1.

her an yaşanan bir hadisedir.kabak tadının son ramaklarını vermekte ve gına getirmektedir.gerekli gereksiz uyarmalar hep bir arada.

   ali biberon   31.03.2007 15:28
   #295636
2.

<bkz: ismin e hali>

   korn   31.03.2007 15:38
   #295665
3.

hoşuma giden, eksiklerimi görmemi sağlayan, bir admine şikayet edilmekten daha fazla tercih edeceğim durumdur.

   cenkin gunlugu   31.03.2007 15:41
   #295670
4.

olması gerekendir...her şeyi yöneticiden beklememek gerekir.kendi kendimize yetmeği öğrenmemiz gerekmektedir.bi yazar arkadaşın "şunu şöyle düzeltsen daha iyi olur" demesi beni mutlu eder.

   lafminator   31.03.2007 15:43 ~ 15:46
   #295674
5.

sözlük yönetiminden birinin uyarmasina kiyasla daha ho$ bir $eydir aslen. mesela yönetimden biri uyarsa, bu birazcik tehdit havasinda gibi algilanabilir. hani " bir daha olmasin dostum" manasinda gibi.
ama dü$ün bak, sözlükte karizma yapmis bir yazar seni uyariyor. hemide yaki$ihli bir$ey bu. daha ne yani??
rica ediyorum, yönetimden biri beni uyaricakken, baska bi yazari yönlendirsin bana. renkli gözlü olmasi tercihdir. ya da tercihtir. hangisi dogru bilmiyorum.

   blasphemous   27.07.2009 12:55
   #1507983
6.

<bkz: bayan yazarla kavga arayan cakal yazar>

   dick advocaat   27.07.2009 12:58
   #1507987
7.

bazı yazarların uyarı ve düzeltmelerin dozunu aşıp kendini imla klavuzu zannetme durumudur.

   banuuu   27.07.2009 13:10
   #1508001
8.

kötü hissettiriyor yahu. aptalmış gibi insana ama hakkatten öyle olduğunu anlamanı sağladı için de bi yandan iyi.

geçen uyarıldım ilk defa ben. elim hafiçe dokundu güvercin butonuna bi heycan kaplamadı değil hafif karnımda karıncalanma felan.

okudum mesajı
minübüs: mini+büs

aman tanrım diyip yaptığım hayvanlığın farkına vardım. ben ki o kadar yıl kompozisyon yarışmalarının başarılı ismi parlak çocuktum. üstüne üstlük gözlüklüydüm de nasıl yapardım bu hatayı.

böyle uyarıldım ben. ama çok soğuk bi mesajdı duyarlı değildi hiç ilk seferimin böyle olmasını hiç istemezdim ama oldu. yapcak bişey yok. pişman değilim gene olsa gene uyarılırdım.

   oryantalistoryantal   27.07.2009 14:06
   #1508083
9.

<bkz: dokun bak bi>

   nenedir   27.07.2009 14:08
   #1508084
10.

<bkz: 4. nesil citir sarisin guzel bir yazar tarafindan uyarilmak>

   nicholai alexandrovic hel   27.07.2009 14:10 ~ 14:12
   #1508085
11.

evet itiraf ediyorum onlardan biri de benim. kibar bir dille, anlatılmak istenen şey anlatılırsa, ne ukalalık olur ortada ne de laf kalabalığı. herkes okuyor bu sözlüğü ve göz zevkine önem veren insanlar çoğunlukta. yanlış bir şey gördüklerinde üslubuna yakışır tarzda uyarmalı herkes birbirini. yanlış bir şey değil ki bu.

   ceres   27.07.2009 14:11
   #1508086
12.

haklı olanları çok azdır.nesil olayı hacım.nesil 1-2-3 olunca adam olunuyor.
<bkz: penisi olan herkes erkek değildir>

   lodoslain   21.12.2010 00:16
   #2259472
13.

rencide olma halini beraberinde getirtir.

   cumle muhendisi   21.12.2010 00:19
   #2259475
14.

uyarılan yazarın osbir çekip cenabet olmasına sebep olur. birde yazarın ismi altına gelip sıçan, kusan, derdi hakaret etmek olan veya bir şey öğretecem diye aşırı kasan, kendinde bir sürü boku düzeltemiyorken içeri herkesin aklına gelebilir zırvalıklarla saldıran tipler var.

bende var böyle iki üç tip, bir tanesini engelledim ilk ve tek engellim o salak zaten. diğer ikiside gelip kusup gidiyorlar it diye yüzlerien kemik dahi atmıyorum, resmen isan yerine dahi koymuyorum. niklerini yazmadığım gibi onlara dair argümanlar seçmiyorum. resmen pislik muamelesi yapıyorum. zaten kesin hatundur bu tipler.

asılıyorlardır yzü vermiyorumdur, bozluyorlardır. hayır senin herhangi bir hatundan farkın ne ki, seni özel bulup yazayım değil mi! alışmışsınız elin bulun insanlarına sataşıp ağız dalaşı, hakaretleşmeler, yok bilmem ne, sonra aynı tiplerle can ciğer kuzu sarması, yatak dostu olmaya. sizi kim siker ki la.

   yenitara   05.11.2011 13:58
   #2451845
15.

belki dizginlenenemeyen mod olma arzusunun açığa çıkmasıdır...

   sahilde balik tutan yabanci   28.04.2013 13:21
   #2594671
 
reklamı kapat

yazdır