sucker punch

1.

zack snyder'ın 2011 yılında vizyona girecek olan filmi olmakla birlikte fragmanıyla bile ses getirmiştir. fragmanı itibari ile görünen ejderhalar, dev samuraylar, robotlar, bol aksiyon ve güzel ablalar sayesinde daha ne olsun dedirtmeyi de başarmıştır. filmin kadrosunda emily browning, abbie cornish, jena malone ve vanessa hudgens yer almaktadır.

şimdiden zack snyder'in filmografisinde watchmen'in bir alt sınıfı 300'ün ise bir üst sınıfı olacağı şeklinde bir izlenim uyandırmaktadır.

   ragiax   07.09.2010 02:41
   #2153364
2.

<bkz: emici yumruk>

   ossy   07.09.2010 02:41
   #2153366
3.

http://www.imdb.com/title/tt0978764/

   raindrop   25.01.2011 11:29
   #2286378
4.

soundtrackleri için bile izlenmesi gereken bir film. zack snyder'in zekasına hayran kalınır bu filmden sonra.

   mrmakeitrain   19.04.2011 23:30
   #2342333
5.

fantastik filmleri sevmeme rağmen beğenmediğim filmdir. hele hele robot animasyonları the terminator -1984- filminden kopup da gelmiş gibidir.
filmin güzel yanları ise kadınlar ve müzikler, başka da bir şey söylemeye değmez.

spoiler


babydoll'un memeleri yok!


spoiler

kadınlara o kadar önem verip, o kadar fantezi malzemesi sun -yüksek topuklar, mini etekler ohş- ama bu ayrıntıyı atla... yakışmadı yönetmen, yakışmadı yapımcı.

   seth bullock   26.06.2011 00:04
   #2385967
6.

son dönem izlediğim en iyi fantastik psikoloji filmi bu oldu. bilinçaltı dönüşümleri, imgeler, geçişler.

"ş"poylırlı biraz alttaki yazı
insption'un alt bilinç geçişlerinin bir katman daha üstü sanki. hangi gerçeklikte, kimin gerçekliğinde geçip gittiğini anlayamayacaksınız film boyunca. tadı damağınızda kalacak bilinç altı oyunları var sürekli. her imgenin bir imgesi daha olduğunu kavramanız için filmin bitmesini bekleyin.

   slaw   12.11.2011 16:17
   #2453834
7.

çok berbat iğrenç diyemem ama iyi bir film olmadığı kesin. buna harcadığım saatlere yazık, bunun yerine daha iyi bir film izleyebilirdim. başroldeki kıza verilen "korku filmlerinde ilk ölen porno yıldızına benzeyen sürtük" imajından mıdır nedir zaten önyargılı yaklaşmıştım filme, üstüne filmdeki kızlar da erkeklere bol bol fantezi malzemesiymiş gibi geldi bana, bütün film boyunca da irrite olmaktan filme kendimi veremedim zaten.

son olarak, herkesin öve öve bitiremediği soundtrack'te birkaç şarkı güzel yorumlanmış, birkaç şarkı ise çok afedersiniz ama bok gibi olmuş. hele where is my mind cover'ından sonra filmi kapatmamak için kendimi zor tuttum. sinirlerim bozuldu mıy mıy.

ben film konusunda çok çok kolay beğenen biriyimdir ama bu film beni bile aştı, başladığım şeyi bitirme takıntım olmasa daha ilk 20 dakikasında kapatırdım. zaman kaybıydı benim için açıkçası.

   melian   12.11.2011 16:52 ~ 30.12.2012 22:09
   #2453841
8.

kolay kolay bok gibi film demem ama, bok gibi film. bundan bile anlam çıkarmaya çalışanlar var lan sdfg. arkadaşım istemese böyle kıytırık şeyleri izlemeye tenezzül bile etmezdim gerçi. hahay.

   blackrons   12.11.2011 18:52
   #2453862
9.

http://www.youtube.com/watch?v=cs5gr3t2gpı

şu parçada gördüğüm kadarıyla çok iyi film olduğu fikrine kapıldım. öyle ki 720p indirdim yarın izleyip yine bu başlıktan eleştirilerimi yapacağım.

   dubidakka   25.10.2012 01:10
   #2564373
10.

üzgünüm. gerçekten çok üzgünüm.

beni çok büyük bir hayal kırıklığına uğrattı. büyük umutlarla açıp izlemeye başladım ama hayatımda ilk defa bir filmden 20. dakikada çıktım.

film müziğiyle kendimi avutmaya devam edeceğim.

   dubidakka   04.11.2012 01:02
   #2566833
11.

geçen hafta kaldığım yerden devam edeyim dedim can sıkıntısından dolayı.

aslında o kadar da kötü değilmiş. bi tek sonunu anlamadım yalnız hikaye farklıydı, o bakımdan hoştu.

   dubidakka   30.12.2012 20:09
   #2579583
12.

geçen muvimexte mi ne bi daha denk geldim. filme 5 dk bile katlanamayınca açtım yazdığım yorumu okudum sonra. ilk izlediğimde "çok berbat iğrenç diyemem ama iyi bir film olmadığı kesin." yazmışım buraya daha önce.
çok iyi niyetle yaklaşmışım lan. şu an gayet diyebilirim, çok berbat, iğrenç bir film.

hatta hayatımda izlediğim en bok gibi filmler top 5'in içine rahatlıkla giren bir film.
erkek olsaydım beğenebilirdim belki, anlayana.

   melian   30.12.2012 22:08
   #2579593
13.

yakışıklı ve adonis kaslı adamlar olmadığı için bazı kesimler tarafından beğenilmemiş.

erkek olarak şahsen çok beğendim. babydoll'un memesi olmasa da güzeldi.

   dubidakka   30.12.2012 22:18
   #2579596
14.

biscolata erkeklerini oynatsalardı bazı kesimlerin de beğeneceği film olurdu. işi bilmiyorlar.

   melian   30.12.2012 22:20
   #2579598
15.

yönetmen zack snyder muhtemelen erkeklere yönelik bir film çıkarmak istemiş. çünkü dans, seksi kadınlar, striptiz, cilveler falan zaten hedef kitlesi belliymiş.

film yönetmeni bir kadın olsaydı bunların hiç biri olmayabilirdi. işte o zaman benim de bu başlık altında işim olmazdı. biscolata erkeklerini oynatmış olmasından değil, hayır lan alakası yok.

   dubidakka   30.12.2012 22:24
   #2579602
 
reklamı kapat

videolar

görseller

yazdır