tatanga

1.

kurtlarla dans filmindeki kızılderili kabile reisinin adından alıntı olan tatankanın tatangalar tarafından daha kolay söylenebilmesi için yumuşatılmış halidir.

   tatanga   05.04.2007 19:27
   #306922
2.

yeni yazar hoşgelmiştir. enteresan entry yazma kapasitesine sahip bir bünyedir. dikkate alınmalıdır.
<bkz: lafmacun bando takımı>

   flapperpia   06.04.2007 10:03
   #307733
3.

çark caddesinde bulunan saat kulesi'nin altında biriken fanatik taraftarların kendilerine yakıştırdıkları isim.

   gunslinger   06.04.2007 11:08
   #307839
4.

bjk carsı klonu.

   kapya   20.04.2007 22:28 ~ 22.04.2007 23:48
   #337906
5.

bir yazar ve ayni zamanda iyi bir tribun grubu.

tribun olarak saglam bir gruptur evet, kocaeli spor ile olan hasimliklari zaten ortadadir. ama lokanta aykut kardesimizin vefatinin ardindan giristikleri fair play gosterilerinde cok hosuma gitmislerdir.
lakin gecen sezon bizler inonu'de gayet guzel bir sekilde agirlamisken, sakarya'da aldigimiz beraberlik sonrasi yapilanlar biraz abes kacti. hatta ne birazi resmen abes kacti.
bir de 3 sene once sakarya deplasmanimizda birisi uzaktan attigi tas ile burnumu kirmisti, ona bilahare kufur edecegim. ulan insan tahta, sopa filan atar, yerden aldigin kocaman tasi ne atiyorsun allahsiz.
<bkz: sozluk bana o tasi atani bul allahsiz>

   nartallo   27.07.2007 19:55
   #574820
6.

- abi hatuna bak nerdeyse cıbıldak
+ vışş o ne ulayn?! ohooo vallahi süper
- tamam da abi arasına kaçmış külodu
+ uffff , o-olum o- o kü-külot değil
- ne ozaman abi, kekeliyosun sen de??
+tatanga ta-tanga , yani tanga ulan tanga. * *

   rakicoglu   27.07.2007 20:19
   #574855
7.

<bkz: holiganizm>

   engelssist   13.04.2008 12:26
   #892558
8.

sakarya spor taraftarlarına verilen isim. ayrıca bir kızıldereli reisiymiş.

   ekinoksah   04.01.2009 21:29
   #1148223
9.

<bkz: tatangalar>

   cassini   04.01.2009 21:50
   #1148264
10.

nice senelere.

   alzheimer   08.11.2009 03:28
   #1722827
11.

#1722825

doğum günü kutlu olasıca yazar.

içses: zorladı oğlum napim mnıskym

   danyall   08.11.2009 03:32
   #1722839
12.

nice mutlu yıllara..

   hs0   08.11.2009 03:40
   #1722859
13.

efsane yazar.
uzun bir aradan sonra gerek entryleri gerek başlıklarıyla sözlüğe refah getirecek neşeli bir o kadar da asabi kisilik. tekrardan hoşgelmişte hani benim bando ekibim. yoksa yokmu artık öyle bişey?

   tatanga   08.04.2010 16:55
   #2012215
14.

sonunda. hoşbuldum hoşbuldum. 2007den sonra 2010 da aranızda bulunmak benim için şeref arkadaşlar. hadi gazanız mübarek olsun.

   tatanga   09.04.2010 22:42
   #2013727
 
reklamı kapat

yazdır