tekken 6

1.

en iyi vurdulu kırdılı oyunlardan birisi olan tekken'in daha cıkmamıs olan 6. oyunudur.fragmanları da güzeldir, hostur.

http://www.youtube.com/...n2ıgbim&feature=related

   nezlenesquik   01.07.2009 12:50 ~ 12:50
   #1470521
2.

bugün ps3 te oynadığım oyundur. çözünürlük düşük, yükleme süreleri uzun. adamlar havada top gibi sekiyor filan. `soul calibur 4` veya `dead or alive 4` daha iyi tercihler olarak duruyor.

   mhertalian   06.11.2009 23:06 ~ 03.01.2010 22:43
   #1720029
3.

oynamak icin zaman bulamadigim oyun. sagolsun modern warfare 2 cikmis, yakinda assasins creed 2 cikacak, koymusum tekken 6'ya.

   hitlerrr   06.11.2009 23:16
   #1720051
4.

bugün xbox 360'da oynadığım oyundur.
#1720029 nolu entry'de belirttiğim kötü özellikler yalnızca ps3 versiyonunda bulunmaktadır. xbox versiyonu cillop gibidir.

   mhertalian   03.01.2010 22:44
   #1833041
5.

gun itibariyle playstation portable *'de oynamıs oldugum oyun. efektler guzel gercekten. sesler desen onlar da nefis. oynanabilirlige zaten soylenecek laf yok. oynadıgınız karakter gucunu toplayıpta tekme falan attıgı zaman cıkan mavi - yesil ısıklar ve sesler daha da bir zevk veriyor insana.

yalnız oyun da anlam veremedigim iki nokta var.
birincisi, bonus stage de karsımıza cıkan hayvani canavar,
ikincisi, son stage de karsımıza cıkan o mavi ejderha mıdır ne zıkkımdır o işte.

arkadas oyun cok iyi guzel de bu bonus stage de cıkan canavarı oldurmeniz neredeyse imkansız. vurus menzili savastıgınız alanın hepsini kapsıyor. yarıya kadar inidiriyorum kodumunun canavarında ki gucu, bi koyuyor bana boyle ates mates atıyor, ben de can kalıyor bi pırtik. e ondan sonra da bi koyuyor bana tekme - yumruk ne varsa, ben pert. e bonus ne oldu ?

son stage de karsımıza gelen o ejderha da oyle. arkadas iyi guzel yapmıssınız oyunu da bokunu cıkarmıssınız resmen. insan bu canavarları yenemeyince oyundan soguyor resmen. ulan bir oyunu da eli yuzu duzgun yapın be arkadas.

   napoleon   09.04.2010 13:48
   #2013102
 
reklamı kapat

görseller

yazdır