tetwanii

1.

yeni yazar. iyi bari fazla kasmamış, egzotik rakamlar kullanmamış.

   meme tembelyazar   15.08.2009 13:56
   #1540358
2.

gelmiş.
ben tatlie çıkar.

   ironick   15.08.2009 14:27
   #1540440
3.

sürecin tam ortasında gelmesi dikkat çekici. provokatif eylemlerde bulunabilir.

   elaijsa   15.08.2009 14:30
   #1540451
4.

tam ankara dışına çıkacağım gün iyi geldi (#1521499). ben oralarda kafa dağıtırken sen buralarda takıl.

   slaw   15.08.2009 14:32
   #1540455
5.

iyi oldu bu güzel.

   yeeaahh   15.08.2009 15:17
   #1540513
6.

söz verdi, beni alacak.
söz vermek...

   meme tembelyazar   15.08.2009 15:18
   #1540514
7.

nedense bende içinde bulunduğumuz süreçte ortalığı karıştıracakmış hissi uyandıran yazar.umarım haksız çıkarım.

   erkekfatma   15.08.2009 15:20
   #1540515
8.

arıyordum kendısını yazamaz oldugu ıcın paso kufredıyordum,ıyı kı geldın bra.

   ikikalasbihevesmishersey   15.08.2009 16:02
   #1540573
9.

yazmaya değil de, kavga etmeye gelmiş gibi. itirazım yok, mümkünse kimsenin eteğinde taş kalmasın zaten. ama itirazımın olduğu bir kaç şey var;
kafasındaki "exnihilo" algısı nasıl bir şey bilmiyorum. ama yazdıklarından anladığım kadarıyla biraz "hastalıklı" bir ex portresi var meydanda. gidip dönen her yazardan "şehvet" ve "haz" alan birinin yönettiği bir yere şahsen ben dönmezdim. çünkü bilerek bunu yapmak karşılıklı zevke girer artık.

evet, gittikten sonra farklı hesaplarla geri dönüp sözlüğün ne denli leş bir yer olduğunu, dışardayken aslında hiç takip etmediklerini (<cmylmz>ama o çocuğa da çok eksi veriyorlar</cmylmz>) beyan edenler biraz olsun günüme neşe katıyor ama orgazmdan daha farklı bir şey bu. çoğunlukla yaşlarına veriyorum zaten.

entrynin kötü bir hoşgeldin partisine dönüşmemesi için çok uzatmaya niyetim yok. yazdıklarının "ayar kalkanı" olduğu kanaatindeyim. merak etme heval, kimse sana "niye döndün" demeyecek.

- çıkan kısmın özeti -
biriniz de dönünce benim ne iyi bir insan olduğumdan falan bahsedin lan! (bir takım random harfler falan - hayır bunu eklemezsem ölürüm)

   exnihilo   15.08.2009 16:34
   #1540605
10.

hoşgeldin canım.

ben birini ona küfür ettiği için çaylak yapmışım. ve yine ben olsam onun yazarlığını silermişim! ayıadam ile fazla takılıyorsun galiba. sarhoştun sanırım. çünkü benim yazarları çaylak yapma veya üyelik iptali gibi bir yetkim yok.
''ateist-kemalist-türkçü olmayan herkesi sallandırırsın.'' falan var bi de. yahu lise muhabbetlleri bunlar ya! ben kimseyle bunları tartışmıyorum. umrumda da değil.

sen rahat ol canım benim. pkk saçmalıklarının dışında iyi bir yazar olduğunu düşünüyorum. ama küfür edemezesin.

   pedesa   15.08.2009 17:35
   #1540703
11.

<bkz: sözlüğün siki tuttuğu an bu andır>

ne hoş ne de boş gelmiştir.gelir gelmez niyetini belli etmeye başlamış...

   sutu seven kamyoncu   15.08.2009 17:40 ~ 02.09.2009 18:46
   #1540715
12.

kürtler aleyhinde yazdığı yazılarla beni benden alan yazar/yazare*. ama unutmasın !!! kürtler de bu dünyada yaşam hakkına sahiptir. kendisinin özbe öz türk olması tarihi gerçekleri değiştirmez.

   kimden oturu ha   18.08.2009 14:30
   #1545345
13.

bi tetvani vardı o olmasın bu hanım.

   sekerli   18.08.2009 23:13
   #1546286
14.

tam bir zeka küpü. hani şu renkli renkli böyle aynı sıraya getirmeye çalıştıklarımızdan.

şimdi öss yıllarınıza geri dönün. aşağıdakini türkçe testinin bir paragraf sorusu sayın. başlayın:

1- "türkmenlerin mutlu olduğunu iddia biçiminin "fethullah gülen herkeşlerin kabul ettiği bir dünya düşünürüdür" şakirtliğinden farkı ortaya koyulmadığı sürece yapılan ad hominem değil abd hominem'dir, haliyle karşılığı da öyle oluyor"

yukarıdaki paragrafta anlatılmak istenen nedir ?

a) iki iddia arasında kalite farkı bulunmadığı
b) iki iddia arasında kalite farkı bulunmadığı
c) iki iddia arasında kalite farkı bulunmadığı
d) iki iddia arasında kalite farkı bulunmadığı
e) "ben süzme bir idrak özürlüyüm. okuma yetisini sadece harflere bakma seviyesinde bıraktığım için bana fetocu dendiğini düşünüyorum"

e mi ? ahah. ohah.

oha.


"olmaya devlet cihanda bir nefes akıl gibi"

kanuni sultan süperman

edit: elinde patlayan başlık girilerini "ben örselenmedim :(" coşkusuyla silmesiyle ayrı bir renk. bambaşka bir zevk. örse yeşili. sadsfasda

edit 2: bana yazdığı nick altını lütfen silmesin. örse yeşili bayrağını bu sözlük semalarında ilelebet dalgalandırmasını istiyorum.

edit 3: elde patlayan başlık meğer türkçesi düzgün bir başlığa taşınmış imiş.

   mercury torn   19.08.2009 11:18 ~ 11:31
   #1546825
15.

tam bir zeka küpü olduğunu söylemiştim. bildiğiniz üzere "muhacir" kelimesi herhangi bir göçmen için kullanılır. bunun türkiye sınırları içerisinde balkan göçmeni ("macır" falan diyorlar hatta öküzler !!232) anlamında kullanıldığını iddia edeni ezilenlerin karısız platformuna zorla üye yapıyorlarmış.

bir üstteki şarkının sözlerini merak edenler için gelsin:

"yeşil örsek gibi
daldım çöllere
ne sen beni örsele
ne ben bir daha sçayım
ne sen beni örsele
ne ben bir daha sçayım"

olur.

edit: kıvırmak yeşil örsek dansözlere mahsusdur. "kişi, kendinden bilir işi" demişler. yetersiz zekayla kıvırmaya kalkarsan alnına bozuk para yapıştıran çok olur.

   mercury torn   19.08.2009 11:27 ~ 11:32
   #1546835
16.

savunma şekli aceeyyip şekilde basit, sığ.. hadi ad-hominem yeteneksizliğini falan görmezden geliyoruz ama bari düşüncelerini savunurken bir tutarın olsa, bir mentaliten olsa, bir dayanağın olsa. yokluklar içinde bir hayat, sevenler demi kabahat.

bir yazıya, yazının içindeki ifadelerden alıntılama, mesac yollama gibi tekniklerle savunma yapılmıyor artık. sen de yapma. pkk artık daha farklı bir yol haritası beklerken sen nasıl olurda hala aynı tekniklerde devam ediyorsun. şaşıyorum walla.

üstteki_entryye_laf_sokayım_da_sokarken_o_entrydeki_birkaç_kelimeyi_kullanayım tekniği yıllar evvel işe yaramama hatası verdi. gerçi hala patch yamalıyorlar buna (err.number: 0x00000078)

sana nasıl laf sokulduysa aynısını karşıya yapabiliyor olman için mantıksal önermenin ancak ve ancak koşulunu sağlaması ve bağıntının simetri özelliğinin olması gerekir. çelik ayna deyip de burnu sümüklü şekilde sözlükte gezinmenin adı mı gerillacılık oldu? vay be. klavye gerillası. tuşa bas, bomba patlat. nerde o eski teröristler, nerde o eski ebubekir komutanlar.

   kimden oturu ha   19.08.2009 11:38
   #1546844
17.

gördüğüm en faşist adamlardan birisi. korktum gerçekten, türklerin etinden sütünden yararlanacak diye tırsıyorum. zaten kominizm de bu değil midir? terörist yandaşlığı yapıp çoğunluğu katletmeye çalışmak değil midir?

   what dreams never come   19.08.2009 11:39
   #1546848
18.

ad hominem'i ve şakirt'i 2'ye katlayıp 4'e bölecek kapasitede yazar. buralara fazla, keşke ekşi'de yazsa.

   john locke   19.08.2009 11:44
   #1546857
19.

keşke ekşide yazsa.

   prometheus   19.08.2009 11:45
   #1546858
20.

izmir'li kızların tamamına değil de, herhangi bir bölümüne hatta herhangi bir tanesine dahi kaşar dediğimi gösteren bir yazımı birkaç dakika içinde güvercinle atmazsa, sözlük tarihinin en şerefsiz, en okumayan ve en iftiracı yazarıdır demektir. oturduğun yerden, kafandan senaryolar üretip iftira atmaya benzemez bu işler velet.

#1546856

not: eksileyin bakalım, hepinizin nickaltına yazmadığınız şeyleri yazmış gibi göstermeye başladığımda da eksileyin.

   what dreams never come   19.08.2009 11:48 ~ 11:52
   #1546866

123456  

 

sayfa

 / 7 

reklamı kapat

yazdır