tezgahtar yalanlari

1.

mağaza sahipleri tarafından "satışları artırma baskısı" uygulanan elemanların çaresiz başvurdukları yöntem.

   senaristanbul   29.04.2007 23:20 ~ 30.04.2007 00:16
   #360515
2.

-siyah renk zayıf gösterir.

   senaristanbul   29.04.2007 23:21 ~ 30.04.2007 08:29
   #360518
3.

-ben de aynısından kullanıyorum; çok memnunum.

   senaristanbul   29.04.2007 23:21 ~ 30.04.2007 08:30
   #360520
4.

olmazsa haftaya getir abla ben burdayım.

   korpe   29.04.2007 23:22
   #360522
5.

bi kere yıkayınca çeker biraz, tam üzerinize oturur.

   no turkish girl   29.04.2007 23:22
   #360524
6.

-çok doğru bir seçim yaptınız.

   senaristanbul   29.04.2007 23:22
   #360526
7.

"al abi bunu, koy dolabına, on sene dursun hiç birşey olmaz" *

   kabaadam   29.04.2007 23:22 ~ 23:23
   #360529
8.

bak bir tek sana bu fiyata bırakıyorum.

   standartnormlbunalim   29.04.2007 23:23
   #360532
9.

<bkz: giydikçe açılır>

   plebisit   29.04.2007 23:23
   #360533
10.

valla kurtarmıyor abi.

   korpe   29.04.2007 23:24
   #360534
11.

aynısını başka mağazada bundan ucuza alamazsın.

   korpe   29.04.2007 23:25
   #360539
12.

bu sezon en çok satan ürünlerimizden biri bu. çok moda bu sene. zaten son seri bu. size de çok yakıştı. (eğer gençseniz ve tezgahtarda biraz yavşaksa) bunla herkes size bakacak. çok canlar yakacaksın çookk eehehe...

bunun kumaşı özel üretim.

başarılı tezgahtarlar öyle bir gaz verirlerki ne olduğunu anlamazsınız. polat alemdar gibi insanları bile şeker pembesi gömlek sahibi bile yaparlar.

   diken   29.04.2007 23:28
   #360554
13.

-sizi açtı bu.
+hadi ya gerçekten mi?
-valla.
+iyi alıyoruz ozaman
-paket yapayım ozaman
+ne kadardı bu
-150 ytl
+yuh
-bişey değil beyfendi kredi kartına 10 taksit (geçiriyoruz).
+geçirenler saolsun.

   hannibal   29.04.2007 23:45
   #360594
14.

elimizde tam size göre bişey var.

   korpe   29.04.2007 23:49
   #360610
15.

prim usulü çalışan elemanın çaresiz günahkarlığı.

   senaristanbul   29.04.2007 23:51
   #360623
16.

-taze bitti ablam


-armut kalmadı abi karpuz versek?

   boubou   30.04.2007 00:05
   #360682
17.

al bunu dön arkanı git abi.

   soulfly   30.04.2007 00:06
   #360686
18.

x: bu biraz kucuk
y: bi iki kere giy genisler
ya da
x: bu biraz buyuk
y: bi iki kere yika daralir

   nothingisreal   30.04.2007 00:12 ~ 00:13
   #360707
19.

bu model çok yakıştı size.

   sirguard   30.04.2007 00:15
   #360713
20.

bu seferlik para kazanmıyorum sizden. maksat ayağınız alışsın.

   si_yu_ya   30.04.2007 02:03
   #360960

12 

 

sayfa

 / 2 

reklamı kapat

yazdır