the deeper the love

1.

4. nesil yazar.hoşgelmiş.

   sizoferen   15.11.2009 14:34
   #1737562
2.

hoş geldin!
<bkz: lafmacun bando takımı>

   jpeg   15.11.2009 17:41
   #1738016
3.

yeni yazar.yazıyor.

   napoleon   15.11.2009 17:42
   #1738018
4.

#1738500

kendisi gülmekten karnıma ağrılar sokmuştur. kendisinin seceresini merak etmekteyim.

   cay bardaginda ice tea   15.11.2009 21:31
   #1738533
5.

bazıları gibi nickinin arkasına saklanan korkaklardan olmayan.

dobra dobra konuşuyorum, hani tck yasalarından falan korkum yok. yaptığım bir hata da yok.

sözlükte aynı başlıkları açan, entryleri giren kürt kardeşlerimiz de mevcut. başıma birşey gelmeyecekse yazıyorumculuk yapamam afedersin. yanarsak da anca beraber kanca beraber.

edit: ayrıca rahatsız kürt arkadaşların adaleti tck'dan beklemesine yarıldım şuan.
edit2: açık açık söylüyorum faşistim. hatta bu akımın öncüsü benim.
*

edit: beni yeni yetme eden kim varsa allah belasını versin

   the deeper the love   15.11.2009 21:35 ~ 24.11.2009 20:19
   #1738542
6.

lafmacun'un seda sayan'ı.

   cay bardaginda ice tea   15.11.2009 21:39
   #1738548
7.

#1738505

entrysine karşın "kürtlerin arasında sevdiğim iyi insanlar var" diyebilen yazar.

her kürt pkklıysa ve seninde sevdiğin kürtler varsa sen necisin birader denilesi yazardır ayrıca.

<bkz: çelişkiler yumağı>

edit : sözü edilen entryi götü yemediği için sildiği rivayet edilmekte...... günahı boynuna

   bottomofthehell   15.11.2009 21:46 ~ 23.12.2009 04:19
   #1738564
8.

farklı ve saygılı yazar , okuyoruz tatlı tebessümlerle.

   firlamazadeboraefendi   16.11.2009 01:19
   #1739121
9.

"gavur izmir" söyleminin sempatizanı.
faşist olmasına faşist de, ben bu yazarın faşizminden de bi bok anlamadım arkadaş...doğuyla da batıyla da kavgalı gibi.garip bişiler...

   tamambocegi   16.11.2009 01:23
   #1739132
10.

<bkz: light winston>

(çömelip bekleyelim, bence geçer gider)

   nicholai alexandrovic hel   16.11.2009 01:24
   #1739136
11.

hala çözemediğim yazar. <bkz: zamanla kokusu çıkar>

   sizoferen   16.11.2009 02:21
   #1739230
12.

#1739035
<bkz: msn e bira ile resmini koyan erkekler>

cidden çelişki yumağı.
yani hem islamı savunup hem çarşaf gibi bira ön tanımlı fotoraf falan..

adam yazıyo, bana da okumak düşer ki okuyorum.
ama sanki ne yapmak istediğine, ne yöne sapmak istediğine tam karar verememiş..

bekleyelim bakalım.
hoşelmiş, nesildaş.

   limoon   16.11.2009 03:13
   #1739286
13.

bjk fb maçı ile girdiği entryleri silerek geri vites yapan üstüne birde yıldırım demirören bjk başkanı kaldı ha ha ha fenerin planı buydu diyen sözlük yazarı, yazar lan bu adam.

   firlamazadeboraefendi   21.11.2009 23:40
   #1749934
14.

son zamanlarda sözlüğün en eğlenceli yazarı.. klasik fenerli.. alkışlıyoruz..

   analog   21.11.2009 23:41
   #1749935
15.

futboldan anlamayan dalyarakları ortaya çıkaran.

ulan siz kiminle dans ediyorsunuz televizyon delikanlısı taraftarlar. fitbol mu biliyorsunuz? sonra nick altına gelip ''klasik fenerli'' falan diyorsunuz.

aklınız sıra senpatik mi oluyorsunuz nedir?

o büzüşük beyninize girmesi için malum maçın anlotojisini yapıyorum.

- maçın oyuncusu

alex de souza

- maçın içine eden kişi

fırat aynıdus.

- maçın en iyi defans oyuncusu

önder turacı.

- maçın en iyi şut atanı

roberto carlos

- maçın en iyi oyuncu çekeni

michael fink

   the deeper the love   22.11.2009 00:26
   #1750039
16.

alkışlanısı yazar..

hep derler acıyı yemesi zevklidir ama çıkışı zordur diye..

   analog   22.11.2009 00:30
   #1750047
17.

#1750013 nolu entrysiyle kırmıştır geçirememiştir.. komplo teorilerinde son nokta..

   analog   22.11.2009 00:33
   #1750050
18.

daum , alex , emre ve diğer çirkef tipler tebrik etti bu hala fener diyor.

   firlamazadeboraefendi   22.11.2009 00:41
   #1750076
19.

maçtan sonra ortadan kaybolan fenerlilerden daha aşağı bir durumda, amaçsız bir şekilde ona buna bok atarak, "yendiniz de nooldu son 10 yılda şu kadar kazanmışız, yok cimbomlularla kucaklaştınız sefilsiniz, aziz yıldırım istemeseydi sikerdik" şeklinde beyanalar vererek fenerbahçeyi savunmaya çalışıp da beceremeyen kişilik. yenildiniz bitti. buna bahane aramaya neden uğraşıyosun?
demirören yarın çıkıp, aziz bey koltukta kalmam için bilerek yenildi kendisine teşekkür ediyorum, zaten 10 yılda şu kadar kazanmışız, onu da cimbomlularla kutlamışız, en iyisi biz bu 3 puanı fenere verelim demediği sürece götüme girmeyeceğinden emin olduğum bir entrydir.

   dampire   22.11.2009 00:42
   #1750083
20.

takımlarının yıllar sonra ilk defa kazandığı derbide bu kadar ''lak lak'' yapan insanı görünce tebrik uzuvları birilerinin içine kaçmış kişi.

   the deeper the love   22.11.2009 00:43
   #1750085

12 

 

sayfa

 / 2 

reklamı kapat

görseller

yazdır