tumblr

1.

hani blogspot falan karışık gelirya çoğu insana,
al işte adamlar yapmışlar, '' blog açıcam, ama anlamıyorum'' diyenler için,

http://tumblr.com

herşeyi kolay kolay halledebiliyorsunuz, çok basit çok.
http://emreakkan.tumblr.com

   polidis   08.09.2009 20:32
   #1589118
2.

basit arayüzü sayesinde tema yapmayı kolaylaştırmış, herşeyin kullanıcıya özel olmasını sağlamıştır, gönüllerde taht kurmak diye buna denir herhalde.
http://efanzin.tumblr.com

   ekinoksah   01.02.2010 17:21
   #1908141
3.

görselliğiyle insanı mest eden, soup.io, posterousgibi sitelerden çok ayrı micro değil de mini blogging sitesi.
2006 yılından kurulan site, twitter'ın popüler olmasıyla birlikte hareketlenmiştir. amerika'da en çok ziyaret edilen 50 site arasına girmiştir.
bazı şirketlerin falan da sayfaları vardır. <bkz: grooveshark>

   balanezer   01.09.2010 16:03
   #2136522
4.

bu datacenterlarında besledikleri hayvanlara dikkat etmezlerse, yakında kapanacaklar zannımca. olmadı yeni bi datacenter falan alsınlar.
http://veled.tumblr.com/

   kirmizi baslikli kurt   14.02.2011 15:24 ~ 19:55
   #2301687
5.

http://betderki.tumblr.com/

alın okuyun biraz. *

   bett   14.02.2011 20:02
   #2301875
6.

sürekli çöktüğü için seviyoruz.

   lucky striker   14.02.2011 21:16
   #2301932
7.

cidden liseli dolu ergen dolu bele ay onla çıktım, bunla ayrıldım, berke bi sikti beni tarzında konuşmalar, iyi yazarları bulmak zor. bende iyi yazarlar arıyorum bilen varsa güvercin uçursun, nasılsın iyi misin? çocuklar nasıl? hadi bye.

   sakincali yazar   27.02.2011 13:58
   #2310314
8.

içinde çok fazla ergen barındırmasına rağmen kaliteli insanları bulunca bırakmamak takip etmek lazım.diğer bloglara oranla kullanıcılara sağlanan kullanım kolaylığı da cabası.zaten sanırım kullanımı ,anlaşılması bu kadar kolay olduğu için ergenler arasında baya popüler.herneyse işte güzel yani.

   arjuna   27.02.2011 23:35
   #2310737
9.

değişik bişey. arkadaş ısrarıyla bende başladım. güzel yazanlar buldukça daha iyi olacaktır eminim.

   shiftdelete   06.03.2011 19:50 ~ 17.03.2011 16:38
   #2314603
10.

yeni eklemiş oldukları explore özelliğiyle beni benden almış büyük hayranlığımı kazanmış site.

   arjuna   06.03.2011 20:07
   #2314622
11.

artık bir süre burada ayar vereceğim. çok pis ayarlar verdim lan. mutlu oldum o derece.

http://sakincaliyazar.tumblr.com/

   sakincali yazar   25.05.2011 23:00
   #2362016
12.

hızlı bir şekilde görsel materyal ve belki biraz da kısa yazı paylaşılabilmesi için güzel bir ortam gibi görünüyor. ama bunda sayfalarca yazı yazanlar falan var. onları çözemedim henüz.

   meczup   25.05.2011 23:11
   #2362030
13.

kocaman penis resimleri paylaşıyolar.

   penceremden gir iceri   09.06.2011 22:47
   #2371192
14.

sığınak tadında şirin bi mekan demişti bi arkadaş.kurduk bizde.

http://pikkapikaa.tumblr.com/ *

   baskinbasanindir   30.01.2012 23:30
   #2479688
15.

sevgili günlük olarak kullanılabilir. kullanışlı. blogdan daha cool.

   anathema   19.07.2012 00:36
   #2535355
16.

yabancılara nasıl türk olunur dersi? ingilizcesi olanlara da eğlencelik.

http://bguenaydin.tumblr.com/post/31423054106/how-to-be-a-tu

   betyl   22.01.2013 02:56
   #2582902
17.

blog hizmeti veren kaliteli bir sistemdir.

   kobim   22.01.2013 14:00
   #2582918
18.

ismini ilk başta okuyamadığım için arkadaş gruplarında çok bahsedemezdim konusu açıldığında. bir ara açarım diyorum fakat hep erteliyorum. diğer bloglara göre kullanışlı gibi geldi bana. neyse, açarım bir ara.

   kuyruksuz tavsan   22.01.2013 15:29
   #2582933
19.

kullanımı kolay, liseli ergenleri nick kullanma prosedürü ile kendine bağlamış olsa da bir o kadar güzel görsel,edebi paylaşım bulunabilecek hoş blog sitesi. ayrıca anonim soru sorma özelliğine rağmen sanıyorum abazanlarca henüz pek keşfedilmemesinden mütevellit çok fazla rahatsızlık vermeyen, herkesin kendi kafasına göre takılıp ilgi alanlarına yönelmiş paylaşımları takip etme olanağı veren web sitesi.

   i can say what i want   01.02.2013 07:11
   #2584445
20.

yine bir amerikan dehası sosyal paylaşım sitesi. twitter ile blog kırması ve içinde twitter'dan daha az filozof olması tercih sebebim

   kuptuz   23.03.2013 04:01
   #2591795

12 

 

sayfa

 / 2 

reklamı kapat

yazdır