uyumak

1.

mışıl mışıl versiyonunu herkese tavsiye ettiğim dinlenme çeşidi.

   sonanda   23.07.2006 01:04
   #16548
2.

kardeşim tarafından köfteden daha güzel olduğu iddia olunan dinlendirici eylem.

   psyche   23.07.2006 11:51
   #16613
3.

ısrarla; <bkz: atilla koç>

   yat yat ahlak polisi   24.09.2006 22:34
   #52287
4.

zıbarmak

   ordanburdan   01.10.2006 03:20
   #64074
5.

an itibariyle yapmak istediğim, bir yanımın karşı koyduğu bir yanımın istediği eylemdir. *

   sherry   14.11.2006 11:19
   #108223
6.

<bkz: rüya görmek>

   o_benim   14.11.2006 13:17
   #108298
7.

an itibarıyla * yazarların çoğunda gerçekleşmekte olduğunu düşündüğüm eylem.**

   jujum   27.12.2006 02:54 ~ 02:55
   #158042
8.

sevgiliyle yapilması en cok istenen ama bir turlu becerilemeyen eylem.

   maniac_togi   27.12.2006 03:09
   #158049
9.

bazal metabolizmanın devreye girdiği dinlenme eylemi.

   paranoyakk   27.12.2006 03:21
   #158057
10.

etrafında gelişen olaylardan habersiz olmak, farkına varamamak.

   humbaba   28.04.2007 03:20
   #356416
11.

zaman kaybı olarak nitelendirdiğim,tembellere has eylem.japonlar neden bu kadar gelişti sanıyorsunuz;onlar günde 16 saat çalışırken bizde 16 saat uyusa yinede doymayan bir nesil mewcutta ondan :p keşke biyolojik ihtiyaç olmasada hiç uyumasam.günde en fazla 4 saat uyurum ben,20 saat cin gibiyim.uykusuz kalma rekorumda 70 saattir bu arada.

   giowanni   28.04.2007 04:35
   #356457
12.

murat:: says:
lan biz neyi bekiyoz ben yatıyom
murat:: says:
beklemeyle sabah gelmez
murat:: says:
:)
*wwf salih says:
:d
*wwf salih says:
byebey
murat:: says:
salih lan sana bişey söleyim
murat:: says:
bu yatma işi çok garip demi
murat:: says:
tek başına yataşın içine giriyon
murat:: says:
8-10 saat orda bekliyon kıpırdamadan
*wwf salih says:
:d:d
murat:: says:
çok garip demi:)))))
*wwf salih says:
ya bi prof
*wwf salih says:
dergide azmış
*wwf salih says:
adam uyumamamnın yolunu bulmuş
*wwf salih says:
yarım saat uzanıyo ve terapi yapıyo
*wwf salih says:
sonra kalıyo dvm ediyo
murat:: says:
valla hele yuttta falan çok garip
murat:: says:
herkes uzanıyo yataklara
murat:: says:
sabaga kadar orda duruyo:)
murat:: says:
sonra hiçbişey olmamış gibi kalkıp devam ediyo:)
*wwf salih says:
sanki çok normal bişimiş gibi demi
murat:: says:
gündüz desen gel uzanalım bekleyelim kimse 10 dakika beklemez:)
*wwf salih says:
valla beklemez
*wwf salih says:
üstüne manyak muamelesi yerin
murat:: says:
bi gün yapacam ama d8 de yere uzanacam 6 saat bekleyecem
murat:: says:
bakıyim millet ne diyecek:)
*wwf salih says:
haber ver dijital makinalarla gelelim
murat:: says:
valla direk sınır dışı edrler beni:) ya da harun hoca yerine bölüm başkanı yaparlar:)

   6sigmamaster   29.04.2007 02:41
   #358296
13.

kafanın istop hali.

   synthetic   29.04.2007 02:42
   #358299
14.

sanırım şu an tüm on-line yazarların kafasını toplaması için yapması gereken hadisedir, aha ben, aha yatak.

   okkes   24.01.2008 00:52
   #830776
15.

insan hayatının yarısından fazlasını bir ömür boyunca mütemadiyen kaplayan eylem.insan beyninin uyurken 8'de 3ü çalışır,televizyon izlerken ise 8'de 1'i.burdan yola çıkacak olursak uyumak akıllıca bir eylemdir.

   diesel   26.04.2008 21:34
   #905232
16.

insanın dizaynındaki en mükemmel kısım bence. ne bencesi lan öyle! net olarak bir yargıda bulunuyorum. o zaman hadi iyi geceler. ortalıgı dagıtmayın.

oha lan daha 11 be, oh şit.

   enigmatic   30.04.2008 22:56 ~ 22:57
   #908801
17.

<bkz: mışıl mışıl>

   vendetta   30.04.2008 22:57
   #908803
18.

bütün sıkıntılardan ve stresten belli bir zaman aralığında da olsa kurtulmanıza neden olandır.

   dandy   01.05.2008 00:16
   #908880
19.

kayboluş.

   makulmahlukat   01.05.2008 00:29
   #908886
20.

ölmüş gibi yapmak.

   peynir gemisi   01.05.2008 12:28
   #909161

1234  

 

sayfa

 / 4 

reklamı kapat

yazdır