uzun otobus yolculugu

1.

kemiklerde deformasyona sebep olabilen, insanı sersem tavuğa çeviren berbat süreçlerdir. boyun tutlumalarına da neden olabilir, ayrıca midenin içi çöplük gibi hissedilir. yolculuk boyunca kişi kaynaklı maruz kalınan işkenceler de cabasıdır, önünüzde oturan bir ayıboğan haşşıırt diye koltuğunu dizlerinizin önüne eğdirebilir, zaten sıkıcı olan yolculuk daha da çekilmez olur, ayaklarınızı kıpırdatamazsınız. biraz kaldırması için rica ettiğinizde ise 3-5 mm geri çekebilir ama faydası olmaz. o çileyi çekeceksiniz kurtuluşunuz yok. sonra ise yolculuk bir şekilde biter, sizde hiçbir şeyle uğraşacak takat kalmamıştır, ama koca koca valizler sizi bekler taşımanız için. sonra eve gidince de onları yerleştirmek gerekir düzgünce ardından sıcacık bir duş almak istersiniz, duş bitince güzel bir yemek yemek istersiniz, derken iyice yorgunluk bastırır mışıl mışıl uyursunuz, tatlı rüyalar sizi bekler, öyle zevkli bir uykudur ki bu çilesi çekilmeden elde edilmesi zordur. ama bunun için de olsa uzun yolculuklara katlanmak cesaret ister, herkes aynı sabrı gösteremez, ki şoförle olsun diğer yolcularla olsun tartışıpduran hatta kavga bile eden kişilere rastlıyorum çoğu zaman.

   geophysicist   07.08.2009 09:18
   #1528610
2.

dün yaptım bunlardan bir tane; ama biraz farklıydı.
benimki 4 ağlayan bebek ile birlikte idi.
<bkz: 4 ağlayan bebekle uzun otobüs yolculuğu>
önümde 1,yanımda 3 çocuk+1 bebek, arkamda 1, ve 3-5 sıra arkamda 1 olmak üzere tam 4 bebek!
ne yapıyorsunuz bu kadar çocuğu bee!
lan bu devirde neyle besleyeceksin onları?
başbakanın her yap dediği naneyi ne yapıyon amna qoyim!
bi uyutmadılar bütün gece yaa.

   thuringwethil   11.08.2009 12:23
   #1534543
3.

"arkaya yürüyelim beyler" lafını daha sık duyabileceğimiz bir yolculuk.

   yogunbazli   11.08.2009 12:31
   #1534551
4.

ben 2004 aralığında askere giderken yaptım bu yolculuğu. 2000 km.'den fazla bir mesafeyi 30 saat'de tamamlayarak hakkari yüksekova'ya varabilmiştik. geceyle gündüzün birbirine girmesi ve geçtiğim yollar gerçekten çok enteresandı.

   raindrop   11.08.2009 12:39
   #1534565
5.

popo ile koltuğun bütünleşip biribirinin şeklini aldığı yolculuktur

   bekci copu   11.08.2009 13:19
   #1534628
6.

derin ven trombozuna neden olabilecek yolculuktur. insanı strese sokar, iç sıkıntıyla dolar taşar. hele bir de yağmur yağıyorsa hepten kasvet basar. şoför yaşlıysa kafada binbir senaryo oluşur. ya kalp krizi geçirirse... ya uyuyakalırsa... hele bir de ingilizce bilmeyen hostes türkçe bilmeyen yabancı yolculara bir şey anlatmak için bağıra bağıra konuşursa hepten çekilmez olur.

<bkz: bağıra bağıra konuşunca yabancıyla anlaşılacağını sanan saftorik>

   drciwan   11.08.2009 13:25 ~ 13:26
   #1534641
 
reklamı kapat

yazdır