wwwqqq

1.

yeni yazar, hosgelmis.

<bkz: lafmacun bando takimi>

ayrica cagrisim olarak; qwerty.

   witchorexia nervosa   07.11.2007 21:33
   #712906
2.

neden benim nickim wwwqqq.* bu açıklamayı yapmak zorunda hissediyorum kendimi nedeniyse 5 eylul 2009 1. geleneksel lafmacun yaza veda zirvesinde cagatay saolsun periyodik ve herkesin duyabileceği şekilde dabılyu dabılyu dabılyu küu küu küu diye nickimi haykırdığından neredeyse tüm yazarlar bir defa nickimle dalga geçmiş olup sonrada neden öyle bir nick aldın diye sormuşlardır. bende hiç üşenmeden onlara uzun uzun açıkladım. bu sefer kısaca şöyle söyliyeyim. asıl nickimle daha nerdeyse hiç entry giremeden uçuruldum. tekrar kaydoldum yine hiç bir entry giremeden uçuruldum. aha dedim naparsam yapıyım uçuruluyorum ben. kaldırdım sol elimin işaret parmağını q klavyenin ilk iki tuşuna ters sırayla üçer kere bastım. ne de olsa tekrar uçurucaklardı beni ama işte şans bu ya yazar oldum. acaba nick sayesinde mi yazar oldum onu da merak etmiyor değilim.

   wwwqqq   06.09.2009 17:06
   #1584273
3.

- aa selam nickiniz ne?
- dabulyuı dabulyu dabulyu
- su verin çocuğa
- qü qü
- bu olmadı damacanayı getirin
- qüqüqüqüqü.

   cayvesigara   06.09.2009 19:25
   #1584481
4.

zirveyi hat krizi ile rezil etmiştir. * bütün gece hadi gitmiyor muyuz cihangir merdivenlerine diye sayıkladı.hatta bir ara ortadan kayboldu gene aynı şeyi söyledi. niki de adı gibi zor o yüzden bütün gece ona ne desek bilemedik. *

   kutsanmamis azize   06.09.2009 20:09
   #1584545
5.

sanatçı olmaya karar vermiş. bayram namazından sonra dua edecem kendisi için*. nicki bi garip ama kendi iyi çocuk.

   seryoga   06.09.2009 22:14
   #1584705
6.

nickini değiştirmesine şidetle karşı olduğum yazar kişisi.

genç yaşına rağmen, ortamda nasıl davranılması gerektiğini bilişi ve alkol denilen zıkkımın kendini bozmayşı ile sağlam bir arkadaş olduğunu ispatlamıştır. bütün şakalarımı ve takılmalarımıda göğüslemeyi bilmeside cabası.

kendisini en az faruk kadar seviyoruz.

*

   cagatay   06.09.2009 23:22 ~ 23:32
   #1584821
7.

biraz önce google'da wwwqqq diye arattığımda 7.770 sonuç bulunması ve hele bu sonuçlardan çoğunun forumlarda ve benzeri sitelerde kullanılan nickler olduğunu anladığımda tüylerim diken diken oldu.

   wwwqqq   07.09.2009 00:14 ~ 00:15
   #1585001
8.

dert ortağım buymuş meğer, iyi ki zirve başlığında tutup laf sokmamışım nickiyle ilgili*..
o değil de çocuum sana bi kadın çizicem ben, onun gibi bırakıp gitmeyecek. bu fazla aksiyonlu aşk hayatlarımız durulacak artık, su akıp yolunu bulucak.
abi bu nası bi yazı oldu lan! zaten topuğum kırıldı sabah sabah, gidiyorum ulan..

   hicbisee   08.09.2009 09:54
   #1587975
9.

gün itibariyle tanıştığım yazardır. sohbeti hoştur. ah bir de galatasaraylı olsaydı!

   raindrop   17.09.2009 01:54
   #1611384
10.

ilk guvercinimi aldıgım sabırlı ve lafmacun'a baglı bir yazar.

   jpeg   20.09.2009 15:29
   #1618847
11.

yazma konusunda müthiş bir yeteneği olan yazardır. ileride bir film senaryosu yazabilir.

http://www.lafmacun.org/laflog/wwwqqq/evden+kactim

   raindrop   21.09.2009 13:48
   #1620070
12.

slm wwwqqq üslubun bana çok itici geliyor ve entrylerini de sevmiyorum. bodoslama girdim, özür. nacizane bi görüşüm. psykhe agresifliği ve nun kankalaşması var sende. önceleri bu bahsini ettiğim insanlara delicesine tepki gösterenler sana neden aynı tutumu göstermiyor onu da çözemedim. çözen varsa buyursun, dinlerim. kechi kardeşim tarafından '' psykhe agresifliği '' ve '' nun kankalaşması '' ile bi cevap gelirse - ki bu stil şeyleri çok ciddi olarak söyliyeyim çok iyi yapıyor, deli gülüyorum ama çaktırmıyorum - bu yazılana, buradan copy paste edip başlık haline getirebilir. kolaylık olsun ona deyu.

bi de şey var unutmadan, yazdığın entryleri ** bi başkası yazsa idi, buralar, buralar derken nick altı, efsanevi şekilde kalabalık olurdu, yanlış anlaşılmasın hedef de göstermiyorum, gerçi hedef de göstersem yersin sen hepsini emme anlamadığım bir durum oldu bu, insanların senin yazdığın entrylere tepki göstermemesi. nun örneğini vermem de netekim bu nedendendir.

bye wwwqqq, seni sviyorum. kendine iyi bak.

   cayvesigara   26.09.2009 00:59
   #1629462
13.

yıl 2007. hangi gün hatırlamıyorum. sıraya sürekli "devamlı" karamalar benimle karikatür ve çizim üzerine takılmacalarla başlayan bir ilişki. daha sonrasında
" *olm sen niye penguene falan gitmiyorsun?
-gel beraber gidelim.. "
muhabbettine dönmesiyle birlikte sürekleşen bir arkadaşlık. istanbul`u öğrenmemi sağlayan şahsiyet ki şuan ona bayağ bir fark attım. şuan argo kelimelerle bana eşlik ettiğini ve bunu okurken ağzını kocaman açıp sırıttığını da biliyorum. ama öyle yani. işin kötü yanı istanbul`a uzaksın be koçum. kötü oldu bu. neyse uzun lafı kısası iyiki tanıştık. iyiki var dediğim tabir-i caizze kafa adam diye tanımlanan türden sağlam arkadaş.

   mjk   17.10.2009 15:24
   #1676840
14.

02.02'de tanıştığım güzel yazan yazar .
nicki de hoşuma gitmedi değildi hani .

   bett   13.11.2009 02:12
   #1732925
15.

ben onu şaşırtacakken,bir anda beni şaşırtan yazar. seviyoruz seni wwwqqq !

   jpeg   13.11.2009 21:12
   #1734359
16.

dexter'dan girip türkiye meselelerinden çıktığımız yazar.

edit: aynen devam, özelleştirmelerdeyiz.
edit2: olm harbi harbi gaza geliyorum lan ben bununla konuşurken. başbakan olucam amk !

   ossy   18.11.2009 18:03 ~ 19.11.2009 21:56
   #1743945
17.

kendisini çok organizetör ruhlu görüyorum. zirveler falan... iyidir iyi. böyle devam et.

   raindrop   25.11.2009 01:19 ~ 29.11.2009 21:34
   #1756109
 
reklamı kapat

yazdır