yazarimiz masaimara nin size soyleyecekleri var

1.

yönetimin yolladığı gayr i ciddi mailin başlığı. masaimara'ya bir size iki.

   runilsa   19.08.2012 00:23
   #2545718
2.

şöyle bi göz gezdirip, "bu ne amk!" deyip kapattığım meydan sözlük duyuru şeysi.

   nobrain   19.08.2012 01:08
   #2545733
3.

ay o kadar denisik olma kaygisiyla yazilmis gibi bi duyuru ki; insan esas konuyu onemseyip "bu neymis la?" diye bi gugil bile yapmiyo.
alayini sil'in bir uyesi o da.

   offshore   19.08.2012 01:10
   #2545736
4.

<bkz: reklam kokan hareketler bunlar>

masaimara'yı da tanımam ne etmişim de kendi yazmamış yönetime yazdırtmış diye kişisel algıladım başta. ama olmuyor, başlık açılmıyor muymuş, kendi yollayamıyor muymuş çok istiyorsa. hiç hoş bulmadığım mesaj, kimsenin konseri yok muydu da masaimara'nın etkinliğini mesaj atıyorsunuz ah yönetim? acaba?

   betyl   19.08.2012 01:11
   #2545737
5.

yazarımız masaimara'nın ankara deppo performance park tanıtım cingılı. dikkat çeksin diye midir bilinmez; cümleler aşırı, gereksiz bi agresyona kapılıyor insan okurken. daha sakin olun gençler bizim yaşımız artık kaldırmıyor.*

   zelooo   19.08.2012 01:16
   #2545739
6.

aha yine entry silme mesajı diye açtım fakat değilmiş. okumadım bile.

   cryanymore   19.08.2012 03:05
   #2545758
7.

sonuna kadar okudum, linke de tıkladım. bir ben mi malım lan ?

anlamsız ve itici buldum orası ayrı...

   beyaz dirilis   19.08.2012 03:08
   #2545759
8.

stirner konser verecekmiş gibi sandalyesinden... o biricik, o değişmez, o özgün töz öyle mi?

   darkofdirt   19.08.2012 03:09
   #2545760
9.

reklamın iyisi kötüsü olmaz diye bir söz var da bu hakikaten olmamış yani. zorlama sözler, sıradandan uzaklaşmaya çalışırken sıvama işlerine kalkışmak falan. azra akınlı pepsi reklamı bile daha iyiydi:(

   makes me feel ill   19.08.2012 03:12
   #2545761
10.

<gorsel: a personal appeal from wikipedia founder jimmy wales/33162+

   meczup   19.08.2012 14:58
   #2545807
11.

"sakin ol şampiyon" diyerek okuduğum yazı.
nedir ki bu agresiflik?
sanki konser değil tek bayrak altında toplanma çağrısı anasını satim. "yine ne elden gidiyo" diye okudum yemin ediyorum. patron-işçi-kalleş-emekçi-ötekileştirmek falan "nooluyo lan burda" dedim, yine mi 12 eylül belgeseli tadında sikindirik bi film çıktı?
zaten bu darbe iyi ki olmuş he, yoksa neyin filmini çekecektik merak ediyorum.
babam oğlum
halam dayım
emmimin kızı...

şimdi de bu...
"konserimiz var" de, bilet fiyatını yerini yurdunu söyle tamam anlarız biz, gerizekalı değiliz ki...

militan toplar gibi konser davetiyesi mi olur lan?

böyle bi sağa sola saldırmalar, içmeyenlere hakaret etmeler, kızlara asılanların üzerine işemeler falan??? aykûm 60 oldu sizin yüzünüzden lan...

bi de böyle romantik ezgiler falan katılmış içine.
ehehehe
yemin ediyom çoğenteresan.
basmakalıp eğlence anlayışının içine hevesle tükürmek mi basmakalıp olmayan eğlence anlayışı?

amaan üşendim şimdi cümle cümle eleştiremeyecem...

"olmamış" diyorum özetle.

ha tabii ki yazarlardan biri konser verir ve yönetim de bi kıyak geçer bunu mesajla bildirir ama böyle bi yazının ne anlamı var yani???
kan anonsu gibi kısa özet bi şey olsun yeter. zeka engelli değiliz lan anlarız...

   danyall   19.08.2012 15:43
   #2545808
12.

açık ve net konuşuyorum hiç birşey anlamadım.

<bkz: bak beyim sana iki cift lafim var>

   esrarname   19.08.2012 16:47
   #2545812
13.

sonundaki deppo performance bilmem ne kismini görene kadar ulan masaimara bu metni nasil yazmis diye kafayi yedim, neyseki rahatlatan signatürü gördüm. evet signatür, çok yozlastik degil mi?

   plebisit   19.08.2012 18:34
   #2545814
14.

<bkz: alayinizin amina koyarim lan>

   masaimara   19.08.2012 19:53
   #2545835
15.

çağrısına uyduk, söylediklerini dinledik, gittik gördük. on numara mekan açmış kerata. ayrıca iki dakka efendi olun, o koymazsa ben koyarım, giriş 20 lira.

   dwight   26.08.2012 20:55
   #2547821
 
reklamı kapat

yazdır